www i ciasteczka

Data: 2013-04-14 11:24:18
Autor: Zbynek Ltd.
www i ciasteczka
Yo men

Zenon Kluska napisał(a) :
Dla przykładu jestem użytkownikiem takiego serwisu jak Allegro [...] oraz nie wyświetla miniatur obrazkowych aukcji w przypadku wyłączenia obsługi ciasteczek przez przeglądarkę.

Może skonfiguruj poprawnie AdBlocka. To pojawią się te miniaturki.
Dowody uznania za naprawę funkcjonalności możesz wykazać przelewem na konto.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-04-14 13:05:56
Autor: Zenon Kluska
www i ciasteczka
Może skonfiguruj poprawnie AdBlocka. To pojawią się te miniaturki.

Nie mam AdBlocka i nie rozumiem sugestii, wyjaśnisz?

Data: 2013-04-14 11:51:38
Autor: Zbynek Ltd.
www i ciasteczka
Zenon Kluska napisał(a) :
Może skonfiguruj poprawnie AdBlocka. To pojawią się te miniaturki.

Nie mam AdBlocka i nie rozumiem sugestii, wyjaśnisz?

Ja mam AdBlocka. Miniaturki zniknęły po "unowocześnieniu" wyglądu Alledrogo. Wprowadziłem zmiany do filtra. Miniaturki się pojawiły.

Data: 2013-04-14 13:20:46
Autor: Zenon Kluska
www i ciasteczka
Ja mam AdBlocka. Miniaturki zniknęły po "unowocześnieniu"
wyglądu Alledrogo. Wprowadziłem zmiany do filtra. Miniaturki
się pojawiły.

To teraz wyłącz ciasteczka i miniaturki znikną znowu:)

Data: 2013-04-14 12:03:59
Autor: Zbynek Ltd.
www i ciasteczka
Zenon Kluska napisał(a) :
Ja mam AdBlocka. Miniaturki zniknęły po "unowocześnieniu"
wyglądu Alledrogo. Wprowadziłem zmiany do filtra. Miniaturki
się pojawiły.

To teraz wyłącz ciasteczka i miniaturki znikną znowu:)

Mogę też wyłączyć komputer, bo nie chcę by dane o IP na które wchodzę były gromadzone przez mojego operatora.