www.keepitsimple.pl - OpenFinance

Data: 2009-08-18 16:16:43
Autor: pwz
www.keepitsimple.pl - OpenFinance
Bogusław Faja pisze:
www.keepitsimple.pl - nowa oferta.. co o tym sądzicie?

Sądzę, że beznadzieja...
pwz

Data: 2009-08-18 21:43:50
Autor: MarekZ
www.keepitsimple.pl - OpenFinance
Użytkownik "pwz" <dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:h6ed4d$mii$1inews.gazeta.pl...

Sądzę, że beznadzieja...
pwz

Dlaczego tak uważasz?

Ja myślę, że taki pomysł jest lepszy niż super-duper-złoto-platynowy-prestiż. Przynajmniej jest choć w minimalnym stopniu z jajem. Choć atrakcyjność finansowa tych kart wydaje się być nędzna.

Data: 2009-08-18 13:43:16
Autor: noname
On 18 Sie, 21:43, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Użytkownik "pwz" <dyskusyjneto_wyt...@drv.pl> napisał w wiadomościnews:h6ed4d$mii$1inews.gazeta.pl...

> [...]

super-duper-złoto-platynowy-prestiż. Przynajmniej jest choć w minimalnym
stopniu z jajem. Choć atrakcyjność finansowa tych kart wydaje się być

A mi się wydaje że jest wprost przeciwnie- 0 zeta za wydanie, zero
opłat za odnowienie, zero za wypłatę z bankomatu. Okres bez odsetek
wychodzi 59 dni (30 dni okres rozliczeniowy + 29 na spłate). % równe
20 to średnia rynkowa. Jeśli ktoś chce używać plastiku do transakcji
to wygląda ta oferta IMO całkiem spoko.

Data: 2009-08-18 22:53:44
Autor: MarekZ
Użytkownik "noname" <worgul@wp.pl> napisał w wiadomości news:12ebf456-9167-417f-9f0e-94d89894d09fc34g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

No racja, mimo braku bonusów i jakichś innych wyjątkowych cech, do platności bezgotówkowych w ramach g-p wygląda dobrze.

Nie przesadzaj z tym, że 20% to średnia rynkowa, bo jest ona jednak niższa. Poza tym te darmowe wyplaty z bankomatu mogą być też pewną zaletą (malo która KK to ma).

Zwróćmy uwagę na nienajlepiej wycelowaną wysokość prowizji 2,5% za przelew. 20% rocznie to 1,67% miesięcznie. Dopiero powyżej półtora miesiąca ta prowizja staje się niższa od kosztu odsetkowego wypłaty z bankomatu. A na dodatek pozbawia swobody (żeby zachować bezodsetkowość trzeba splacić w ramach g-p).

Data: 2009-08-18 23:01:54
Autor: MarekZ
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h6f497$4ra$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

E, sam się trochę wyprowadzilem na manowce.

Przy użyciu przelewów można mieć środki z tej KK efektywnie na okolo 15,5% rocznie. Czyli oferta nieco poniżej przeciętnej, ale nie bardzo zła.

Data: 2009-08-19 10:24:38
Autor: top
MarekZ wrote:

Przy użyciu przelewów można mieć środki z tej KK efektywnie na okolo 15,5% rocznie. Czyli oferta nieco poniżej przeciętnej, ale nie bardzo zła.

2,5% za przelew to porażka. Alior i BZWBK mają 1%, to ogromna różnica. A okres bezodsetkowy tylko 1 dzień dłuższy niż w Aliorze.

www.keepitsimple.pl - OpenFinance