www.koniecpzpn.pl

Data: 2009-09-22 21:55:43
Autor: eManitou
www.koniecpzpn.pl
Gdzieś znalazłem w sieci i uznałem, że to jakaś dziecinada ale dziś było w poważnych mediach (no dobra tylko w ZET-ce)
Rusza ogólnopolska akcja kibiców przeciwko polityce PZPN. Może komuś się spodoba akcja i zechce sie przyłączyć :-))

Data: 2009-09-22 22:07:00
Autor: Citizen Cain
www.koniecpzpn.pl

Użytkownik "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

w poważnych mediach (no dobra tylko w ZET-ce)

Dzięki za rozśmieszenie na wieczór :).

CC

Data: 2009-09-24 11:11:56
Autor: PawelC
www.koniecpzpn.pl
eManitou pisze:
[...]
Idea słuszna, ale nieskuteczna, jeśli pewnych rzeczy nie da się rozwalić "od środka" to chyba jedyną skuteczną metodą byłoby odcięcie PZPN od pieniędzy, sponsorów, a to wymaga zmian ustawowych... piłka po stronie sejmu, rządu, a ci mają ważniejsze problemy na głowie.

Data: 2009-09-24 18:18:13
Autor: Citizen Cain
www.koniecpzpn.pl

Użytkownik "PawelC" <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl>

[...]

Jeszcze by tego brakowało, żeby w praworządnym państwie sejm i rząd miały uchwalać ustawy mające na celu uwalenie niezależnego stowarzyszenia.

CC

Data: 2009-09-25 17:55:36
Autor: Doomin
www.koniecpzpn.pl
Citizen Cain pisze:
[...]

Ono chyba jednak podlega pod ministerstwo sportu ?

Data: 2009-09-25 18:44:20
Autor: Citizen Cain
www.koniecpzpn.pl

Użytkownik "Doomin"

Jeszcze by tego brakowało, żeby w praworządnym państwie sejm i rząd miały uchwalać ustawy mające na celu uwalenie niezależnego stowarzyszenia.

Ono chyba jednak podlega pod ministerstwo sportu ?

W jakim sensie "podlega"? Owszem, ministerstwo sportu jest organem nadzorującym stowarzyszenie - i tyle.

CC

Data: 2009-09-25 13:05:35
Autor: Robert Gosik
www.koniecpzpn.pl
[...]

Mi sie nie podoba. Banda lancuszkowych pazi.

www.koniecpzpn.pl