www.niezalezna.pl

Data: 2013-09-19 15:25:50
Autor: Trybun
www.niezalezna.pl
W dniu 2013-09-17 18:56, stchebel@gmail.com pisze:
Walneliśmy z Ziomalami o zakład. Życie ryzykując, poszliśmy na mecz. W krakowie , choć z Krakowa nie pochodzę. Podobnież jak inksze osoby tam spoczywające.

Mecz co prawda nie był pomiędzy krakowianami (cracovia/wisła) , ale to nieważne!! Był mecz, trza komuś wpierdolić!!

Powiedziałem, że będzie sranie smoleńskie.. Weź nie pierdol (mówi łysy w dres odziany) bo ci zaraz przypierdole!! Zamkłem ryja coby nie zostać skopanym.

W ogóle mnie na tym meczu nie było, niechcący byłem w srakowie. I w dupie mam srakowię i zwisłę. A nech się ciule pozabiają. WDUPIETOMOM!!

A wy se gupieloki cytajcie tego smoleńckiego łobsrańca "www.niezalezna.pl"

Baaa!!  Na tym ciulstwie najpierwej łobacycie Smolenie !!

Pieprzysz Stachu, spekulujesz jak naczelny pewnej gazety, ktormu o atmosferze na stadionie piłkarskim tylko się śniło. Nie ma tam żadnych "wygolonych dresiarzy", a i polityka to jest chyba ostatnią rzeczą o której rozmawiają kibole.

www.niezalezna.pl