www.pilkarskakadraczeka.pl - zapraszam!

Data: 2009-08-01 13:01:50
Autor: wwwujek
www.pilkarskakadraczeka.pl - zapraszam!
Witam,

Proszę o ocenę pilkarskakadraczeka.pl

Projekt dopiero ma dwa dni, mogą zdarzyć się jakieś błędy, dlatego proszę o
komentarz.
Proszę też o głosy za i przeciw jeśli chodzi o sam pomysł :)

Pozdrawiam!
Łukasz Krupa. lukaszk@lu.onet.pl

Data: 2009-08-01 17:16:22
Autor: yamma
wwwujek wrote:
[...]

Pomysł jest bardzo dobry ale te filmiki są, za przeproszeniem, do dupy. Przede wszystkim kompletnie nic nie mówią o umiejętnościach poszczególnych talentów. Proponuję opracować zestaw wymaganych zagrań aby przyjąć film do publikacji.
Np.
1. Podanie na odległość 30 m.
2. Prostopadłe podanie na tzw. dojście do napastnika.
3. Przyjęcie piłki i uwolnienie się od przeciwnika.
4. Dośrodkowanie.
I tak dalej.
yamma

Data: 2009-08-01 17:50:58
Autor: Pawel Grzeda
yamma pisze:

1. Podanie na odległość 30 m.
2. Prostopadłe podanie na tzw. dojście do napastnika.
3. Przyjęcie piłki i uwolnienie się od przeciwnika.
4. Dośrodkowanie.
I tak dalej.

No to i tak z duzej czesci nastolatkow bedzie mozna zrobic Kake ;)

pozdr
PG

Data: 2009-08-01 18:21:46
Autor: yamma
Pawel Grzeda wrote:
yamma pisze:

[...]

Myslisz, że to tak prosto zagrać dokładnie piłkę na odległość 30 m? Albo podać prostopadłą piłkę do napastnika? Zdaje się, że ten site ma być z założenia adresowany do skautów, więc przydałoby się skonsultować ze skautami co na tych filmikach powinno być. Polecam autorowi kontakt z jakimś klubem, np. z Legią, która swego czasu nawet wyrażała chęć poszukiwania talentów przez Internet.
yamma

Data: 2009-08-01 18:54:00
Autor: Łukasz
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Pawel Grzeda wrote:

> [...]

Myslisz, że to tak prosto zagrać dokładnie piłkę na odległość 30 m? Albo podać prostopadłą piłkę do napastnika? Zdaje się, że ten site ma być z założenia adresowany do skautów, więc przydałoby się skonsultować ze skautami co na tych filmikach powinno być. Polecam autorowi kontakt z jakimś klubem, np. z Legią, która swego czasu nawet wyrażała chęć poszukiwania talentów przez Internet.

Dziękuję za wszystkie opinie. Oczywiście masz rację, te podania wiele by
powiedziały o zawodniku. Zauważ jednak, że nawet w zwykłej gierce można
zauważyć, czy ktoś czuje grę czy nie. Niejednokrotnie młodzi chłopcy nawet nie
maja pojęcia na co zwracać uwagę, co doskonalić itp. Po to ta strona, bo nie
wierzę, że gdzieś w Polsce nie ma ludzi, którzy urodzili się z talentem do
piłki. Trzeba ich tylko znaleźć i pomóc ten talent pielęgnować.

Oczywiście jestem w kontakcie z klubami, większość podchodzi do serwisu
sceptycznie. Mam nadzieję, że zmienią zdanie kiedy serwis już wystartował.
Zależy mi na, jakby to powiedzieć, takim "patronacie" któregoś z klubów.
Fajnie byłoby mieć pismo na klubowym papierze, podpisane przez Prezesa z
tekstem "popieramy inicjatywę, będziemy obserwować stronę". To prawdopodobnie podniosłoby rangę serwisu, stałby się on wiarygodny w oczach
potencjalnych użytkowników. Ale z tym może być problem.

Pozdrawiam.

ps. Bywaja tu jeszcze "starzy" userzy? ;-) Wiktor Cegła, Spider, Luzak,
Jajco..? Pozdrawiam!

Data: 2009-08-01 21:55:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Łukasz " <wwwujek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

ps. Bywaja tu jeszcze "starzy" userzy? ;-)

Się znajdą.

Wiktor Cegła, Spider, Luzak,
Jajco..?

Niestety z w/w już żaden.

Data: 2009-08-01 14:23:35
Autor: kwieciu
On 1 Sie, 21:55, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Łukasz " <wwwujek.SKA...@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

> ps. Bywaja tu jeszcze "starzy" userzy? ;-)

Się znajdą.

Chyba tylko Ty Sławku i Adaw vel Andy, reszty nicków praktycznie nie
kojarzę.

> Wiktor Cegła, Spider, Luzak,
> Jajco..?

Niestety z w/w już żaden.

WOW. Tęsknisz za kółeczkiem? :D

kwieciu

Data: 2009-08-01 23:43:59
Autor: castrol
kwieciu pisze:

WOW. Tęsknisz za kółeczkiem? :D

Koleczkiem? :D Jesli mnie pamiec nie myli to bylo legijne kolceczko - przede wszystkim Cegla i Mogiel i inni :D Wrzucac Cavallino do jednego wora to juz przesada ;)

Jacek Kustra

Data: 2009-08-02 00:33:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a74b737$1news.home.net.pl...
kwieciu pisze:

WOW. Tęsknisz za kółeczkiem? :D

Koleczkiem? :D Jesli mnie pamiec nie myli to bylo legijne kolceczko - przede wszystkim Cegla i Mogiel i inni :D Wrzucac Cavallino do jednego wora to juz przesada ;)

No to też się dziwił czy za nimi tęsknie.
Nie - akurat za nimi nie.

Data: 2009-08-02 10:44:47
Autor: castrol
Cavallino pisze:

No to też się dziwił czy za nimi tęsknie.

Pozno bylo to i nie zrozumialem ironii ;)

Jacek Kustra

Data: 2009-08-02 00:33:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "kwieciu" <pawel.kwiecien@gmail.com> napisał w wiadomości news:ec0766eb-78ab-401b-968c-3b596df18aa9u16g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Się znajdą.

Chyba tylko Ty Sławku i Adaw vel Andy, reszty nicków praktycznie nie

Bartek B na przykład.

> Wiktor Cegła, Spider, Luzak,
> Jajco..?

Niestety z w/w już żaden.

WOW. Tęsknisz za kółeczkiem? :D

Nie wszyscy z w/w to kółeczko.
Jajco wytrzymał najdłużej.

kwieciu

Data: 2009-08-02 08:38:16
Autor: Łukasz
kwieciu <pawel.kwiecien@gmail.com> napisał(a):
> Się znajdą

Chyba tylko Ty Sławku i Adaw vel Andy, reszty nicków praktycznie nie
kojarzę.

Sławek R.? Adaw - jeśli Sosnowiec, to też kojarze.
Ciebie Kwieciu też, a jeszcze bardziej kojarzysz mi się z "przyśpieszacza", to
Ty? :)

Wspomnianego Bartka B. też oczywiście kojarze, nawet niedawno na gg gadaliśmy.

Panowie, wracajmy do tematu! Podoba się pomysł? Wart uwagi? Czekam na opinie.

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-02 08:38:32
Autor: wwwujek

Data: 2009-08-03 09:04:22
Autor: vilca
www.pilkarskakadraczeka.pl - zapraszam!
Panowie, wracajmy do tematu! Podoba się pomysł? Wart uwagi? Czekam na opinie.

Pozdrawiam.
====

Przegladam witrynke pod IE7, na firefox tego nie testowalem (jeszcze), co widze na obecna chwile:

- menu z lewej przelecialo sobie na sam dol - tak rzecz jasna byc nie powinno
- IE zglasza komunikat o braku jakiegos obiektu, byc moze chodzi o jakis javascriptowy elment (w kod nie patrzylem)
- nie doczytuje jakiegos obrazka pod gornym menu (ale to detal)

Poza tym wyglada to calkiem przyzwoicie, czekam na poprawki

vilca

Data: 2009-08-02 15:50:26
Autor: Cavek
kwieciu pisze:
[...]

Oj bo sie obraze :p
Cavek
ps. Jajco czasem zagląda, a Washko jest na prsk :>

Data: 2009-08-01 23:44:46
Autor: castrol
www.pilkarskakadraczeka.pl - zapraszam!
Cavallino pisze:

Niestety z w/w już żaden.

Tak sie zastanawiam, co sie z Jajcem stalo, bo jeszcze nie tak dawno sie udzielal, ale zniknal na dobre.

Jacek Kustra

Data: 2009-08-02 15:00:20
Autor: Viking

"Łukasz " <wwwujek.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message

ps. Bywaja tu jeszcze "starzy" userzy? ;-) Wiktor Cegła, Spider, Luzak,
Jajco..? Pozdrawiam!

ze tez zawsze pamieta sie tylko tych ktorzy najwiecej krzycza:D

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-08-01 20:58:01
Autor: Pawel Grzeda

[...]