www.ratujmy-zycie.pl

Data: 2010-05-11 13:57:12
Autor: in for
www.ratujmy-zycie.pl

Niestety (ze względu na moim zdaniem idiotyczne prawodawstwo w tym zakresie)
musiałem zrezygnować z adresu www.linia-zycia.pl, mimo iż informacja o istnieniu
tej stronki została bardzo rozpowszechniona. Zatrzymało to też na jakiś czas
cały projekt.

Teraz starą zawartość można znaleźć pod adresem:

http://www.ratujmy-zycie.pl/

O okolicznościach związanych z rezygnacją z pierwszego adresu przeczytacie tu:

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=181&p=664#p664

Jacek

Data: 2010-05-11 13:20:10
Autor: jacekplacek
www.ratujmy-zycie.pl

A można opatentować koło? http://www.filmweb.pl/f7352/Linia+życia,1990
http://www.liniazycia.org.pl/
http://www.charaktery.eu/slownik-psychologiczny/L/61/Linia-zycia/
http://www.grupaconcordia.pl/oferta_linia_zycia.php
No i Rysiowe "Kombi" :) http://www.youtube.com/watch?v=b0Y3Xz37Mik

Data: 2010-05-12 08:45:44
Autor: in for
www.ratujmy-zycie.pl

A można opatentować koło?

No właśnie do tej pory sądziłem, że nie da się zastrzec w UP słowa lub frazy,
sądziłem, że dotyczy to raczej znaków graficznych. Rozmowa w UP wyprowadziła
mnie z błędu, pod groźbą procesu musiałem "odszczekać" witrynę...

Wynika mi z tego, że jeśli ktoś będzie miał dość kasy by zastrzec sobie słownik,
to będziemy musieli mu płacić kasę za każdą rozmowę :D.

Jacek

Data: 2010-05-12 08:16:09
Autor:
www.ratujmy-zycie.pl
in_for@vp.pl napisał(a):
> A można opatentować koło?

Nie można opatentować znanego stanu techniki.
Ale w Australii człowiek z kasą zrobił w wałów ekspertów w UP i zgłosił koło,
zostało opatentowane, przysparzając obciachu UP Australia.
Wynika mi z tego, że jeśli ktoś będzie miał dość kasy by zastrzec sobie słownik
,
to będziemy musieli mu płacić kasę za każdą rozmowę :D.

Musiał by zastrzec wszystkie słowa jako znaki towarowe, wtedy ochrona trwa tak
długo jak się płaci. Patenty wygasają góra po 25 latach i każdy może korzystać
z rozwiązania. Wredni są farmaceuci (nie tylko oni) patentują nowy lek z
niewielkimi zmianami, żeby uzyskać dalszą ochronę.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-12 10:23:56
Autor: jacekplacek
www.ratujmy-zycie.pl
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Wredni są farmaceuci

Koniec przyjaźni Ryśko-Jackowej? :D

Data: 2010-05-12 18:38:16
Autor:
www.ratujmy-zycie.pl
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Koniec przyjaźni Ryśko-Jackowej? :D

My się kiedykolwiek przyjaźniliśmy ?
Politykę patentową prowadzą duże firmy farmaceutyczne, nie aptekarze czy
pracownicy instytutów badawczych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-12 14:58:06
Autor: PesTYcyD
www.ratujmy-zycie.pl
Nazwy można zastrzegać, ale jest szereg wyjątków które mówią o tym że inne osoby mogą z nich korzystać np jeżeli nie prowadzi się takiej samej działalności jak podmiot, który nazwę zastrzegł. Moja firma kilka lat temu wytoczyła proces o obalenie patentu i sprawę wygraliśmy. Tak że nie poddawaj się.

www.ratujmy-zycie.pl