www.stacjarower.com.pl - UWAGA! coś dziwaczny sklep

Data: 2010-03-01 14:59:24
Autor: #:-) gps
www.stacjarower.com.pl - UWAGA! coś dziwaczny sklep
Wszedłem na stronę
http://stacjarower.com.pl

Okazało się, że mój koszyk od razu jest pełny różnych części na kwotę ok. 2400, zaś ja jestem zalogowany na nazwisko Jakub M....cośtam z woj. lubelskiego, zamieszkały niedaleko Kraśnika.

Próba wysłania maila z prośbą o wyjaśnienie skończyła się komunikatem Error...costam. Numery GG nie odpowiadają, jak też same telefony podane do Tychów i Bielska-Białej.

Nie wiem, czy to tylko czyjś błąd, czy też coś próbuje przez tę witrynę skręcać. Na wszelki wypadek informuję.

Szczęśliwie dziś wejście na tę stronę było poprawne - czyli koszyk pusty a ja już nie jestem Jakubem M....cośtam.

#:-)
gps

www.stacjarower.com.pl - UWAGA! coś dziwaczny sklep