wy, Polacy

Data: 2012-01-05 09:55:39
Autor: HaMMeR
wy, Polacy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... m=F3wi szafa rz=B1du :)

http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,14138113,wiadomosc.html

Premier z=B3o=BFy=B3 =BFyczenia noworoczne, zwracaj=B1c si=EA do obywateli =
per
"wy, Polacy". Nie zabrak=B3o r=F3wnie=BF wpadki. Na stronie kancelarii
podpisany zosta=B3 jako "szafa rz=B1du".

Dwuminutowy spot na oficjalnej stronie premiera zaczyna pochwa=B3a
"gospodarno=B6ci i odporno=B6ci" Polak=F3w. Tusk poprzez drobn=B1 aluzj=EA
dzieli Polak=F3w na tych zwyk=B3ych i wyj=B1tkowych, czyli wyborc=F3w PO. -
Osobi=B6cie jestem dumny, =BFe w=B3a=B6nie w tym skomplikowanym czasie tacy
wyj=B1tkowi ludzie jak wy powierzyli mi dalsze pe=B3nienie funkcji
premiera - m=F3wi Tusk. =AFyczy sobie, by "si=B3a polityczna ros=B3a
przynajmniej jak dot=B1d".

Na ko=F1cu nagrania pojawia si=EA kuriozalny zwrot "wy, Polacy". - =AFyczmy
sobie, =BFeby przedsi=EAwzi=EAcia, pomys=B3y, inicjatywy, kt=F3re wy, Polac=
y,
b=EAdziecie wprowadza=E6 w =BFycie, zako=F1czy=B3y si=EA sukcesem - m=F3wi =
premier.

Kancelaria zablokowa=B3a mo=BFliwo=B6=E6 komentowania spotu, jednak
internauci, korzystaj=B1c z mo=BFliwo=B6ci g=B3osowania, w 93 proc. ocenili=
 go
negatywnie. Na portalu Niezale=BFna.pl jeden z nich napisa=B3: "My,
Polacy, przyjmujemy =BFyczenia".

Ty nie jesteś Polak. Ty jesteś fornal posowiecki.

--

wy, Polacy