wy polskie polityczne skurywysyny to jest Vietkong a nie Polska

Data: 2011-04-19 01:20:54
Autor: raff
wy polskie polityczne skurywysyny to jest Vietkong a nie Polska
jak te kurwy japo艅skie bandyckie rzydowskie, kt贸re mnie chcia艂y wycycka膰 do ostatniej kropli krwi za ich g贸wno jebane, kt贸re mi dali abym na niby by艂 szcz臋艣liwy.

No widzisz, a ty mowisz zes nie Kruk...

R.

Data: 2011-04-19 08:11:01
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
wy polskie polityczne skurywysyny to jest Vietkong a nie Polska
U偶ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ioih0s$e4n$1news.onet.pl...

Jednego tylko wycyckali?

Z.

Data: 2011-04-19 08:32:00
Autor: cirrus
[...]

Ta pijaczka Kruk z PiS-u?

--
stevep

wy polskie polityczne skurywysyny to jest Vietkong a nie Polska