wy tu krzyżykach i pedalstwie

Data: 2009-12-10 14:03:36
Autor: apr...
wy tu krzyżykach i pedalstwie
a "głupek" gore nakłada na świat eko podatek.
to na marginesie, jako nieuczony metodolog i nienaznaczony żadną świńską partią normalny człowiek uważam, że rewolucje nie mają szans na zaistnienie dopóki nie wciągnie się w nie poprzez populistyczne hasła większej części społeczeństwa trywialnie zwaną ciemną masą.
tak na plecach stoczniowców i górników jechali partyjniacy z pzpr jak i z koru.
wcześniej gdyby się przyjrzeć Rewolucjom też tak było, Panowie trzymali lejce
i spijali potem śmietankę.
po co te oczywiste fakty, ano po to, że potrzebne jest hasło, zaczyn, który porwałby "ciemną" masę do Rewolucji, czy doczekamy tego ?

Data: 2009-12-10 16:37:56
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 15:03,  apr... pisze:
[...]

A tak konkretnie to o co ci chodzi?

Data: 2009-12-10 16:14:47
Autor: apr...
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
A tak konkretnie to o co ci chodzi?
A konkretnie to pytasz jako przedstawiciel ciemnej masy czy jako uPOśledzony w Myśleniu ?

Data: 2009-12-10 18:22:26
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 17:14,  apr... pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

A tak konkretnie to o co ci chodzi?

A konkretnie to pytasz jako przedstawiciel ciemnej masy czy jako uPOśledzony
w Myśleniu ?

W pewnych kręgach nie odpowiada się pytaniem na pytanie.

Data: 2009-12-10 17:46:27
Autor: apr...
> [...]
>    >> A tak konkretnie to o co ci chodzi?
> w Myśleniu ?
>
>    W pewnych kręgach nie odpowiada się pytaniem na pytanie.

A jakież to kręgi; krąg esbeków, krąg masoński, krąg pełowców i nie PIŚmiennych, krąg wiecznych posłów od 20 lat, krąg radyja z logiem toruńskich pierników czy też krąg ostatni, krąg betonowy, cha albo onomatopeicznie yyhh ?

Data: 2009-12-10 19:12:19
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 18:46,  apr... pisze:

[...]

Krąg ludzi kulturalnych,  - dobrze wychowanych. :-P

Data: 2009-12-10 18:51:48
Autor: Mariusz Merta
aleście mnie łooobywatelu rozbawili :-)))))

Krąg ludzi kulturalnych,  - dobrze wychowanych. :-P

kultura i dobre wychowanie to jakby nie patrzeć spuścizna
kapitalistycznej zarazy łoooobywatelu...
podczas rewolucji niebezpiecznie było mieć umyte ręce i o zgrozo
czyste paznokcie...
zaś za noszenie przy sobie sztućców (mam na myśli w dzisiejszym
sensie, sztućce)
komisarze radziecieccy etc. stawiali pod ścianą...
czekista i krąg ludzi dobrze wychowanych, kulturalnych :-))))
a swoja drogą, coś tam jednak do was docierało towarzysze po dysze...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wasilij_B%C5%82ochin
proszę zajrzeć do linku i poczytać o adaptacji skórzanych fartuchów
jak w rzeźniach
przy wykonywaniu wyroku...
a tak a propos łoooobywatelu jadrysku, czy wasilij błochin też był
pseudokomunistą ?
no i czy stalin także...

Mariusz Merta

Data: 2009-12-11 19:10:38
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 03:51, Mariusz Merta pisze:

[...]

  Musi pan wiedzieć że w tamtych czasach wrogów poznawało się m.in. po czystych rękach. Kapitalistyczne pasożyty ręce zawsze mieli czyste.
A Błochin? Cóż, myślę że on był bezideowym, bezmyślnym wykonawcą rozkazów.

Data: 2009-12-10 20:16:36
Autor: apr...
wy tu o krzyżykach i pedalstwie

Krąg ludzi kulturalnych,  - dobrze wychowanych. :-P
 U la la, czy jest możliwośc zapisania się, czy wśród was są: stalińska, zanussi, olbrychski może sam mistrz liebling ?

Data: 2009-12-10 23:40:42
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 21:16,  apr... pisze:

Krąg ludzi kulturalnych,  - dobrze wychowanych. :-P

U la la, czy jest możliwośc zapisania się, czy wśród was są: stalińska,
zanussi, olbrychski może sam mistrz liebling ?

Nie chodzi o ludzi kultury tylko o ludzi kulturalnych.

Data: 2009-12-10 23:51:18
Autor: Konstanty Wycirowski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hfrdm9$2pj$2news.onet.pl...
[...]

No to co ty tam robisz, gównolizie? Zadajesz sie z grupowym chamidłem, faszystowską wywłoka i pretendujesz do "ludzi kulturalnych"?
Coś ci się całkiem w lewackiej główce popierdoliło. To już wygląda na rozdwojenie jaźni. A może ty wcale nie jesteś Jadryś, ty to takie Alter Ego druciary. Bo jakoś nikt inny jej tak nie wychwala, tylko niejaki Jadryś. Więc może zacznę jak twoja ulubiona hitlerowska swołocz?

Jadryś=Antenka

Tłumaczyło by w każdym razie jak możesz o jej zasyfionym dupsku pisać używając słow "kobieta".

wy tu krzyżykach i pedalstwie