wy tu o kaczych kuprach i donaldowych gumach, a tu...

Data: 2010-11-08 19:33:59
Autor: apr...
wy tu o kaczych kuprach i donaldowych gumach, a tu...
http://tiny.pl/hwc5d
...O 20 proc. więcej niż rok temu trzeba będzie zapłacić w grudniu za owoce; jabłka już są droższe o 1/3; więcej kosztują też owoce cytrusowe, z powodu nieurodzaju, oraz warzywa, które są o 15-20 proc. droższe w porównaniu do ub.r. - powiedziała ekspertka.
Cukier we wrześniu tego roku był nieco tańszy niż przed rokiem, ale jego ceny na światowym rynku rosną, więc można oczekiwać, że produkt ten będzie pod koniec roku droższy średnio o ok. 5-6 proc.
Drogie jest masło, możemy za nie zapłacić nawet o 20 proc. więcej niż w grudniu 2009 r., ale tańsze mogą być tłuszcze zwierzęce i olej. Ceny artykułów mleczarskich do grudnia br. wzrosną już nieznacznie, bo tylko o 1-2 proc.
Nie zdrożeje mięso wieprzowe, natomiast o 8-10 proc. więcej będzie kosztował drób, ze względu na duży eksport.
Chleb już podrożał w tym roku o 7 proc., ale jest możliwe, że jeszcze zdrożeje o 1-2 proc. W końcu roku za pieczywo możemy więc płacić o 7-8 proc. więcej niż w rok wcześniej - wyliczała Świetlik.
Do końca września w stosunku do grudnia ub.r. żywność podrożała średnio o 2,8 procent - powiedziała Świetlik."...
a o 1 stycznia 2011 i vacie nie wspomnę, dno już widać w rostowie !

Data: 2010-11-08 12:00:13
Autor: Hans Kloss
wy tu o kaczych kuprach i donaldowych gumach, a tu...
On 8 Lis, 20:33, " apr..." <aprecjator.SKA...@gazeta.pl> wrote:
http://tiny.pl/hwc5d
..O 20 proc. wi cej ni rok temu trzeba b dzie zap aci w grudniu [...]
Nie siej defetyzmu. Jesteśmy zieloną wyspą  na morzu kryzysu i
beznadziei a ryży wódz prowadzi nas przez owe morze ku powszechnej
szczęśliwości niczem jakis drugi Mojżesz .
J-23

Data: 2010-11-08 20:42:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib9jb7$itp$1inews.gazeta.pl...
[...]

I temu wszystkiemu winna PO?

Data: 2010-11-08 20:03:14
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
> procent - powiedziała Świetlik."...
> a o 1 stycznia 2011 i vacie nie wspomnę, dno już widać w rostowie !

umiesz czytać, gdzie TU jest naPISane o winie PO ?
bogdan lecz te fobie, ja ma w d.pie te krajowe aparaty polityczne, a propos jaki to rząd wprowadza od 1 stycznia 2011 wyższy vat, PIS ? --

Data: 2010-11-08 21:19:58
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cd852be$1news.home.net.pl...

[...]

Przecież oczywiste, że winne są te ochydne Kaczory i ten cały faszystowski PiS.
AZ

Data: 2010-11-08 21:18:54
Autor: Kaczysta
[...]

A do tego - jak za lat PRL - brakuje węgla na składach opału i jego cena szybuje w górę.
AZ

wy tu o kaczych kuprach i donaldowych gumach, a tu...