wyścig Moto3

Data: 2012-05-20 11:24:47
Autor: Tadeusz
wyścig Moto3
Widać że na moto jeżdżą prawdziwi faceci. Właśnie trwa wyścig Moto3, leje na torze deszcz. Chłopaki jadą. W F1 od razu by przerwali żeby się dziewczynki nie zmoczyły lub poślizgnęły:)

Data: 2012-05-20 12:29:39
Autor: Magic
wyścig Moto3
W dniu 2012-05-20 11:24, Tadeusz pisze:
Widać że na moto jeżdżą prawdziwi faceci. Właśnie trwa wyścig Moto3,
leje na torze deszcz. Chłopaki jadą. W F1 od razu by przerwali żeby się
dziewczynki nie zmoczyły lub poślizgnęły:)

Wiesz, ciekaw jestem jak by wyglądała przejezdność toru jakby się w F1 połowa stawki wysypała.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-20 13:19:55
Autor: Tadeusz
wyścig Moto3
W dniu 2012-05-20 12:29, Magic pisze:
[...]

Jakoś w latach wcześniejszych nie było z tym problemu, tylko że wtedy jeździli faceci, teraz dzieciaki

Data: 2012-05-20 13:33:07
Autor: Marcin N
wyścig Moto3
W dniu 2012-05-20 13:19, Tadeusz pisze:
[...]

Kubica pokazał, jak kończą dzieciaki, gdy ich dorośli nie pilnują.

wyścig Moto3