wy偶sza kultura polece艅 zap艂aty

Data: 2010-12-17 13:47:17
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
wy偶sza kultura polece艅 zap艂aty
Hello,

Czy mo偶na w wy偶szej kulturze jako艣 dowiedzie膰 si臋 o NIEWYKONANYCH poleceniach zap艂aty?

Szukam, szukam i nic... Dostaj臋 maile o wykonanych PZ, co nie jest szczeg贸lnie interesuj膮ce, bo informacje o nich i tak s膮 w historii rachunku. O wiele istotniejsz膮 informacj膮 dla klienta jest odrzucenie PZ, bo mo偶e mie膰 to przykre konsekwencje w postaci jakich艣 op艂at karnych, czy naliczonych odsetek...

W艂a艣nie odkry艂em brak jednej p艂atno艣ci, kt贸ra wg. wszelkich wskaz贸wek na niebie i ziemi powinna by艂a si臋 wykona膰 kilka dni temu. Wierzyciel twierdzi, 偶e Alior odrzuci艂 PZ z powodu braku 艣rodk贸w. Ja jednak nigdzie nie widz臋 偶adnych 艣lad贸w tego rzekomego faktu...

--
MiCHA

Data: 2010-12-18 18:57:51
Autor: MichalL

"Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> wrote in message news:iefm4r$jeg$1inews.gazeta.pl...
Wierzyciel twierdzi, 偶e Alior odrzuci艂 PZ z powodu braku 艣rodk贸w. Ja jednak nigdzie nie widz臋 偶adnych 艣lad贸w tego rzekomego faktu...

A mia艂e艣 te 艣rodki?

MichalL

Data: 2010-12-19 19:27:17
Autor: MichalL
wy偶sza kultura polece艅 zap艂aty
Ju偶 si臋 robi zabawnie. Mimo, 偶e za偶膮da艂em natychmiastowego zamkni臋cia wszystkich kont w BPH, mog臋 si臋 nadal zalogowa膰.
I co widz臋? W dniu w kt贸rym rozwi膮za艂em umow臋, ju偶 po jej rozwi膮zaniu (bo wp艂aci艂em got贸wk臋 w celu wyzerowania salda rachunku) na konto karty (ju偶 zamkni臋tej) wr贸ci艂a op艂ata kt贸r膮 reklamowa艂em. Czyli prawie p贸艂 roku reklamowania i straszenie arbitrem nie da艂o tyle, co zwyk艂e zamkni臋cie karty.
Ciekawe co w tej sytuacji Arbiter, zw艂aszcza 偶e nie wr贸ci艂y odsetki. A ja do Arbitra napisa艂em nie o t臋 nieszcz臋sn膮 op艂at臋, a o brak odpowiedzi na reklamcj臋.

MichalL

Data: 2010-12-19 20:29:14
Autor: MarekZ
wy偶sza kultura polece艅 zap艂aty
U偶ytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:ieliqh$24s$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Ja chyba w styczniu 2011 wnios臋 o arbitra偶 przeciwko BPH/GE. Na reklamacj臋 dotycz膮c膮 op艂at za KK oraz nast臋pnie eskalacji kolejnych op艂at i odsetek odpowiedziano mi m臋tnie po 89 dniach. Na razie hoduj臋 wpis w BIK, kt贸rego BPH/GE by膰 mo偶e dokona艂. Jako 偶e jestem w miar臋 rozrywkowy, rozmowy z Dzia艂em Windykacji Wst臋pnej, a nast臋pnie z Dzia艂em Windykacji P贸藕nej s膮 w sumie bardzo zabawne. W 偶adnym razie nie mo偶na zarzuci膰 pracownikom niekulturalnego zachowania si臋 czy czego艣 podobnego. I to ich "to jak si臋 umawiamy?" albo "da pan rad臋 do wtorku?" po prostu uwielbiam. :) Po nowym roku posk艂adam jakie艣 pr贸bne wnioski o kredyty i zobaczymy czy trafi si臋 jaka艣 odmowa ze wzgl臋du na BIK. Zreszt膮 nawet jutro jedn膮 ofert臋 spr贸buj臋 przyj膮膰.

BTW, wyst臋powa艂e艣 do Arbitra o zobowi膮zanie banku BPH/GE do jakiego艣 zado艣膰uczynienia? Bo zastanawiam si臋 nad kwot膮, jakiej mo偶na si臋 domaga膰 aby mia艂o to jeszcze jakie艣 cechy sensu. Rzeczywi艣cie BPH po fuzji z GE kompletnie sobie nie radzi.

wy偶sza kultura polece艅 zap艂aty