Data: 2018-10-13 14:39:45 | |
Autor: gosc | |
wyĹźyny moĹźliwoĹci mBanku | |
https://anonfile.com/Rd2dX3i8ba/Clipboard-12_jpg
o godz. 13:19 rozmowa została zakończona echem. Poświęć tylko 30 minut na zgłoszenie prostej sprawy. https://www.youtube.com/watch?v=OmZkeBv3uFc https://youtu.be/JdWo2QhtDHc?t=3m39s |
|
Data: 2018-10-19 00:40:30 | |
Autor: Krystek | |
wyĹźyny moĹźliwoĹci mBanku | |
W dniu 2018-10-13 14:39, gosc pisze:
https://anonfile.com/Rd2dX3i8ba/Clipboard-12_jpg To a propos mBąka: pisałem wcześniej w innym wątku o tym kuriozum, że w panelu kart przy karcie o danych starej karty - gdy mamy już wydaną nową, a w wydawane są on z takim samym numerem, ale nową datą ważności - widnieje informacja o potrzebie jej aktywacji. Postanowiłem to zgłosić ze zrzutem ekranu, no bo taka informacja oczywiście wprowadza w błąd (jakby nie można było w panelu pokazywać dwóch kart - starej i nowej). Oczywiście w zakładce KONTAKT nie ma takiej opcji z formularzem kontaktowym. Jest za to czat. No to zagadałem do konsultantki i pytam w jaki sposób lub na jaki adres można wysłać wiadomość, zgłosić uwagę techniczną i załączyć zrzut ekranu, bo w dziale Kontakt tego nie ma. Parę ładnych minut była cisza, aż w końcu mi odpisała tekstem tej treści: "W serwisie transakcyjnym, po zalogowaniu, proszę wybrać kolejno zakładki: Pasaż - Usługi - Dyspozycje - Rachunki - Pozostałe dyspozycje - Sugestie usprawnień i propozycje zmian w ofercie Banku". No, żeż. Naprawdę jakiś zjeb... człowiek projektował ten ich nowy interfejs, bo 100 lat bym szukał tego i bym nie znalazł, bo do głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'. Zapytałem w takim razie dlaczego tej opcji nie ma w zakładce Kontakt i dlaczego w formularzu nie ma możliwości dodania załącznika. Konsultantka rzekła, że może tę moją uwagę zgłosić w moim imieniu do banku, więc za jednym zamachem zgłosiłem dwie rzeczy. Teraz ciekawe, czy mi odpiszą, bo wyraziłem zgodę na kontakt mBanku w tej sprawie, czy też nie odpiszą, bo w sekcji zgłoszeń widnieją oba jako zamknięte, czyli sobie jakiś konsultant-czytacz przyjął do wiadomości i tyle. Czyli w sumie kolejne wyżyny możliwości mB - jak w temacie. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2018-10-19 09:03:36 | |
Autor: Piotr Gałka | |
wyżyny możliwości mBanku | |
W dniu 2018-10-19 o 00:40, Krystek pisze:
do głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'. Po nieudanych poszukiwaniach możliwości wyklikania pozamykania różnych eMaxów itp. zapytałem w mKiosku i się dowiedziałem, że jak nie będę szukał przy rachunkach tylko w Pasaż to znajdę. Minął rok i jakoś nie miałem kolejnej chwili na sprawdzenie tej informacji, a teraz byłeś łaskaw mi przypomnieć :) W żadnym programie komputerowym nie spotkałem menu 'Pasaż'. P.G. |
|
Data: 2018-10-19 06:30:52 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
wyĹźyny moĹźliwoĹci mBanku | |
W dniu piątek, 19 października 2018 09:03:33 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
W dniu 2018-10-19 o 00:40, Krystek pisze: Pasaż/market/usługi/wypowiedzenie umowy (na samym końcu oczywiście). ST mBąka to jest taka gra komputerowa. Kiedyś robiono takie copy protection, że w gry nie dało się grać bez instrukcji. Z mBąkiem problem jest taki, że instrukcji do tej gry w ogóle nie ma ;> Ale każdy bank ma swoje cuda. Teraz mnie francuskie zachwycają - krokodyl zapomniał wysłać mi debetówkę - ale wysłał ją już po zastrzeżeniu. I jeszcze na reklamację odpisał, że bank nie prowadzi ewidencji wysyłanych kart... Teraz nie doszła przez 2 tygodnie debetówka z bgż bnp - ale trafił mi się na infolinii kreatywny konsultant, który zamówił mi drugą, jednocześnie NIE zastrzegając pierwszej - i rzeczywiście w ST są etraz dwie do aktywacji. Niestety tutaj nie da się karty odebrać w oddziale, jak to udało się w krokodylu. Żona konto otwierała później niż ja, a debetówkę już ma - potrafią, tak jak milek, wysłać kurierem razem z umową. Jedynie używają kurierów DHL - akurat nasz raczył dwa razy awizować bez próby dodzwonienia się, więc trzeba było samemu pojechać pod lotnisko. |
|
Data: 2018-10-19 09:35:39 | |
Autor: J.F. | |
wyżyny możliwości mBanku | |
Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pqbvk3$b64$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
W dniu 2018-10-19 o 00:40, Krystek pisze: do głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'. Po nieudanych poszukiwaniach możliwości wyklikania pozamykania różnych eMaxów itp. zapytałem w mKiosku i się dowiedziałem, że jak nie będę szukał przy rachunkach tylko w Pasaż to znajdę. I to jest interfejs, ktory zdobywa nagrody. Ale co sie dziwic, jesli nie mozna ocenic negatywnie, tylko pozytywnie. Ale ... alior chyba jeszcze gorszy. Wlasnie odpalil mi sie po angielsku i gdzie to przestawic ? Millenium tez niewiele warty. J. |
|
Data: 2018-10-21 18:41:40 | |
Autor: Marek | |
wyżyny możliwości mBanku | |
On Fri, 19 Oct 2018 00:40:30 +0200, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:
To a propos mBąka: pisałem wcześniej w innym wątku o tym kuriozum, że w panelu kart przy karcie o danych starej karty - gdy mamy już wydaną nową, a w wydawane są on z takim samym numerem, ale nową datą ważności - widnieje informacja o potrzebie jej aktywacji. Jeszcze większym kuriozum jest ukrywanie klientowi nr kart w tym panelu bo "wymogi bezpieczeństwa". Wyświetlanie stanu konta zaraz po zalogowaniu to juz jest ok ale pokazanie kont konta np. gdy szybko potrzeba podać je w sklepie internetowym to już nie. -- Marek |
|
Data: 2018-10-23 18:56:21 | |
Autor: Saiko Kila | |
wyĹźyny moĹźliwoĹci mBanku | |
Proces gosc <traper@zoho.com> zwrócił błąd:
https://anonfile.com/Rd2dX3i8ba/Clipboard-12_jpg W ubiegłym roku poświęciłem ponad pół godziny w sumie i trzy rozmowy żeby się dowiedzieć, że mi zamknęli konto... Z kobietą do której przekierowywali w sprawie inwestycji jeszcze dało się rozmawiać, ale facet z pierwszego rzutu sprawiał wrażenie prawdziwego idioty - takiego który po prostu nie rozumie co się mówi. Wydaje mi się, że takich zatrudniają po to, żeby naliczać opłaty za połączenie (kilkanaście zł w moim wypadku). -- Saiko Kila My dog's name is Muhammad. |
|
Data: 2018-10-23 10:17:13 | |
Autor: Kris | |
wyĹźyny moĹźliwoĹci mBanku | |
W dniu wtorek, 23 października 2018 18:56:25 UTC+2 użytkownik Saiko Kila napisał:
W ubiegłym roku poświęciłem ponad pół godziny w sumie i trzy rozmowy A pod definicję "prawdziwego idioty" nie łapie sie ktoś kto twierdzi że mBank jakies opłaty za połączenie nalicza? Bo ja w zakłądce "kontakt" widze normalny nr stacjonarny oraz dwa kolejne z: "Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika" |
|
Data: 2018-10-23 19:24:47 | |
Autor: Saiko Kila | |
wyżyny możliwości mBanku | |
Proces Kris <kszysztofc@gmail.com> zwrócił błąd:
W ubiegłym roku poświęciłem ponad pół godziny w sumie i trzy rozmowy Mów do siebie człowieku. Ja nie napisałem, że to mbank nalicza, tylko że po to przedłużają rozmowę, żeby naliczać. Nalicza oczywiście mój operator (czyli Orange). Jak się on potem z mbankiem rozlicza i czy w ogóle to już nie moja broszka. Fakt jest, że za czas na rozmowach z mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł. *) chociaż taka umowa by miała sens, bo ani orange ani mbank nie są liderami rzetelności, ani praworządności. Jeden i drugi zmienił mi umowę niezgodnie z prawem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W mbanku już nic nie mam. -- Saiko Kila My dog's name is Muhammad. |
|
Data: 2018-10-24 00:41:22 | |
Autor: Kris | |
wyĹźyny moĹźliwoĹci mBanku | |
W dniu wtorek, 23 października 2018 19:24:52 UTC+2 użytkownik Saiko Kila napisał:
Mów do siebie człowieku. Ja nie napisałem, że to mbank nalicza, tylko żePoniższe nie Ty napisałeś? "Wydaje mi się, że takich zatrudniają po to, żeby naliczać opłaty za połączenie (kilkanaście zł w moim wypadku). " mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł. 1. Wg cennika Orange nr 801 taryfowane sa 29gr za min więc musiałeś gadać prawie godzinę. Pomijam fakt że na infolinie mBanku podany jest też nr stacjonarny. 2. Pod definicję "prawdziwego idioty" wg mnie pasuje również taka osoba która wydaje 15zł za dwa połączenia z infolinia gdzie na rynku za ok 15-20zł jest pełno ofert z nielimitowanymi rozmowami. Oczywiście jak się trochę poszuka to można jeszcze znaleźć ofertę taryfikowaną minutowa;) Jeden i drugi zmienił mi umowę Znaczy zmusili Ciebie do podpisania jakiś aneksów do umów? Rozwiń proszę co za niezgodne z prawem zmiany w umowach wprowadziły Orange i mBank. Ostrzeżesz innych. |
|
Data: 2018-10-24 07:26:49 | |
Autor: Liwiusz | |
wyżyny możliwości mBanku | |
W dniu 2018-10-23 o 19:24, Saiko Kila pisze:
Jak się on potem z mbankiem rozlicza i czy w Oczywiście, że twoja broszka, bo skoro mbank z opłaty za twoje połączenie nic nie ma, to twoja teoria spiskowa, jakoby przedłuża rozmowę, aby ci coś nabiło, jest o kant dupy potłuc. Fakt jest, że za czas na rozmowach z To jednak świadczy o twoim idiotyzmie - nielimitowane rozmowy przez miesiąc kosztują na rynku 10zł. *) chociaż taka umowa by miała sens, bo ani orange ani mbank nie są Sądząc po stopniu twojego nieogarnięcia - twoja sytuacja była jak najzupełniej normalna, ale oczywiście nie zdołałeś jej zrozumieć (podobnie jak dopasować sobie do potrzeb taryfy telefonicznej). -- Liwiusz |
|
Data: 2018-12-04 16:59:53 | |
Autor: Budzik | |
wyżyny możliwości mBanku | |
Użytkownik Saiko Kila fnvxbxvyn@benatr.cy ...
Animka...? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest miliarderem" - Charlie Chaplin |
|
Data: 2018-12-04 18:17:58 | |
Autor: Akarm | |
wyĹźyny moĹźliwoĹci mBanku | |
W dniu 2018-12-04 o 17:59, Budzik pisze:
:D -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-12-06 16:47:54 | |
Autor: Animka | |
wyżyny możliwości mBanku | |
W dniu 2018-12-05 o 05:59, Budzik pisze:
Użytkownik Saiko Kila fnvxbxvyn@benatr.cy ... Te, głupi budzik, dlaczego sam się pod tym nie podpisałeś tylko wtrącasz w te swoje brudy kogoś innego. Jeśli o mnie chodzi to zawsze dzwonię na taki numer telefonu w banku za który nie muszę płacić. Dzwonię z telefonu komórkowego. -- animka |