Data: 2018-10-19 00:40:30 | |
Autor: Krystek | |
wyĹźyny moĹźliwoĹci mBanku | |
W dniu 2018-10-13 14:39, gosc pisze:
https://anonfile.com/Rd2dX3i8ba/Clipboard-12_jpg To a propos mBąka: pisałem wcześniej w innym wątku o tym kuriozum, że w panelu kart przy karcie o danych starej karty - gdy mamy już wydaną nową, a w wydawane są on z takim samym numerem, ale nową datą ważności - widnieje informacja o potrzebie jej aktywacji. Postanowiłem to zgłosić ze zrzutem ekranu, no bo taka informacja oczywiście wprowadza w błąd (jakby nie można było w panelu pokazywać dwóch kart - starej i nowej). Oczywiście w zakładce KONTAKT nie ma takiej opcji z formularzem kontaktowym. Jest za to czat. No to zagadałem do konsultantki i pytam w jaki sposób lub na jaki adres można wysłać wiadomość, zgłosić uwagę techniczną i załączyć zrzut ekranu, bo w dziale Kontakt tego nie ma. Parę ładnych minut była cisza, aż w końcu mi odpisała tekstem tej treści: "W serwisie transakcyjnym, po zalogowaniu, proszę wybrać kolejno zakładki: Pasaż - Usługi - Dyspozycje - Rachunki - Pozostałe dyspozycje - Sugestie usprawnień i propozycje zmian w ofercie Banku". No, żeż. Naprawdę jakiś zjeb... człowiek projektował ten ich nowy interfejs, bo 100 lat bym szukał tego i bym nie znalazł, bo do głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'. Zapytałem w takim razie dlaczego tej opcji nie ma w zakładce Kontakt i dlaczego w formularzu nie ma możliwości dodania załącznika. Konsultantka rzekła, że może tę moją uwagę zgłosić w moim imieniu do banku, więc za jednym zamachem zgłosiłem dwie rzeczy. Teraz ciekawe, czy mi odpiszą, bo wyraziłem zgodę na kontakt mBanku w tej sprawie, czy też nie odpiszą, bo w sekcji zgłoszeń widnieją oba jako zamknięte, czyli sobie jakiś konsultant-czytacz przyjął do wiadomości i tyle. Czyli w sumie kolejne wyżyny możliwości mB - jak w temacie. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2018-10-19 09:03:36 | |
Autor: Piotr Gałka | |
wyżyny możliwości mBanku | |
W dniu 2018-10-19 o 00:40, Krystek pisze:
do głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'. Po nieudanych poszukiwaniach możliwości wyklikania pozamykania różnych eMaxów itp. zapytałem w mKiosku i się dowiedziałem, że jak nie będę szukał przy rachunkach tylko w Pasaż to znajdę. Minął rok i jakoś nie miałem kolejnej chwili na sprawdzenie tej informacji, a teraz byłeś łaskaw mi przypomnieć :) W żadnym programie komputerowym nie spotkałem menu 'Pasaż'. P.G. |
|
Data: 2018-10-19 06:30:52 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
wyĹźyny moĹźliwoĹci mBanku | |
W dniu piątek, 19 października 2018 09:03:33 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
W dniu 2018-10-19 o 00:40, Krystek pisze: Pasaż/market/usługi/wypowiedzenie umowy (na samym końcu oczywiście). ST mBąka to jest taka gra komputerowa. Kiedyś robiono takie copy protection, że w gry nie dało się grać bez instrukcji. Z mBąkiem problem jest taki, że instrukcji do tej gry w ogóle nie ma ;> Ale każdy bank ma swoje cuda. Teraz mnie francuskie zachwycają - krokodyl zapomniał wysłać mi debetówkę - ale wysłał ją już po zastrzeżeniu. I jeszcze na reklamację odpisał, że bank nie prowadzi ewidencji wysyłanych kart... Teraz nie doszła przez 2 tygodnie debetówka z bgż bnp - ale trafił mi się na infolinii kreatywny konsultant, który zamówił mi drugą, jednocześnie NIE zastrzegając pierwszej - i rzeczywiście w ST są etraz dwie do aktywacji. Niestety tutaj nie da się karty odebrać w oddziale, jak to udało się w krokodylu. Żona konto otwierała później niż ja, a debetówkę już ma - potrafią, tak jak milek, wysłać kurierem razem z umową. Jedynie używają kurierów DHL - akurat nasz raczył dwa razy awizować bez próby dodzwonienia się, więc trzeba było samemu pojechać pod lotnisko. |
|
Data: 2018-10-19 09:35:39 | |
Autor: J.F. | |
wyżyny możliwości mBanku | |
Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pqbvk3$b64$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
W dniu 2018-10-19 o 00:40, Krystek pisze: do głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'. Po nieudanych poszukiwaniach możliwości wyklikania pozamykania różnych eMaxów itp. zapytałem w mKiosku i się dowiedziałem, że jak nie będę szukał przy rachunkach tylko w Pasaż to znajdę. I to jest interfejs, ktory zdobywa nagrody. Ale co sie dziwic, jesli nie mozna ocenic negatywnie, tylko pozytywnie. Ale ... alior chyba jeszcze gorszy. Wlasnie odpalil mi sie po angielsku i gdzie to przestawic ? Millenium tez niewiele warty. J. |
|
Data: 2018-10-21 18:41:40 | |
Autor: Marek | |
wyżyny możliwości mBanku | |
On Fri, 19 Oct 2018 00:40:30 +0200, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:
To a propos mBąka: pisałem wcześniej w innym wątku o tym kuriozum, że w panelu kart przy karcie o danych starej karty - gdy mamy już wydaną nową, a w wydawane są on z takim samym numerem, ale nową datą ważności - widnieje informacja o potrzebie jej aktywacji. Jeszcze większym kuriozum jest ukrywanie klientowi nr kart w tym panelu bo "wymogi bezpieczeństwa". Wyświetlanie stanu konta zaraz po zalogowaniu to juz jest ok ale pokazanie kont konta np. gdy szybko potrzeba podać je w sklepie internetowym to już nie. -- Marek |