wyżyny możliwości mBanku

Data: 2018-10-23 18:56:21
Autor: Saiko Kila
wyżyny możliwości mBanku
Proces gosc <traper@zoho.com> zwrócił błąd:
https://anonfile.com/Rd2dX3i8ba/Clipboard-12_jpg
o godz. 13:19 rozmowa została zakończona echem.

Poświęć tylko 30 minut na zgłoszenie prostej sprawy.
https://www.youtube.com/watch?v=OmZkeBv3uFc
https://youtu.be/JdWo2QhtDHc?t=3m39s

W ubiegłym roku poświęciłem ponad pół godziny w sumie i trzy rozmowy
żeby się dowiedzieć, że mi zamknęli konto... Z kobietą do której
przekierowywali w sprawie inwestycji jeszcze dało się rozmawiać, ale
facet z pierwszego rzutu sprawiał wrażenie prawdziwego idioty - takiego
który po prostu nie rozumie co się mówi. Wydaje mi się, że takich
zatrudniają po to, żeby naliczać opłaty za połączenie (kilkanaście zł w
moim wypadku).

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.

Data: 2018-10-23 10:17:13
Autor: Kris
wyżyny możliwości mBanku
W dniu wtorek, 23 października 2018 18:56:25 UTC+2 użytkownik Saiko Kila napisał:

[...]

A pod definicję "prawdziwego idioty" nie łapie sie ktoś kto twierdzi że mBank jakies opłaty za połączenie nalicza?
Bo ja w zakłądce "kontakt" widze normalny nr stacjonarny oraz dwa kolejne z:
"Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika"

Data: 2018-10-23 19:24:47
Autor: Saiko Kila
wyżyny możliwości mBanku
Proces Kris <kszysztofc@gmail.com> zwrócił błąd:

[...]

Mów do siebie człowieku. Ja nie napisałem, że to mbank nalicza, tylko że
po to przedłużają rozmowę, żeby naliczać. Nalicza oczywiście mój
operator (czyli Orange). Jak się on potem z mbankiem rozlicza i czy w
ogóle to już nie moja broszka. Fakt jest, że za czas na rozmowach z
mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł.

*) chociaż taka umowa by miała sens, bo ani orange ani mbank nie są
liderami rzetelności, ani praworządności. Jeden i drugi zmienił mi umowę
niezgodnie z prawem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W mbanku już nic nie
mam.
--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.

Data: 2018-10-24 00:41:22
Autor: Kris
wyżyny możliwości mBanku
W dniu wtorek, 23 października 2018 19:24:52 UTC+2 użytkownik Saiko Kila napisał:

Mów do siebie człowieku. Ja nie napisałem, że to mbank nalicza, tylko że
po to przedłużają rozmowę, żeby naliczać.
 Poniższe nie Ty napisałeś?
"Wydaje mi się, że takich zatrudniają po to, żeby naliczać opłaty za połączenie (kilkanaście zł w moim wypadku). "

mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł.

1. Wg cennika Orange nr 801 taryfowane sa 29gr za min więc musiałeś gadać prawie godzinę.
Pomijam fakt że na infolinie mBanku podany jest też nr stacjonarny.
2. Pod definicję "prawdziwego idioty" wg mnie pasuje również taka osoba która wydaje 15zł za dwa połączenia z infolinia gdzie na rynku za ok 15-20zł jest pełno ofert z nielimitowanymi rozmowami. Oczywiście jak się trochę poszuka to można jeszcze znaleźć ofertę taryfikowaną minutowa;)

Jeden i drugi zmienił mi umowę
niezgodnie z prawem w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

 Znaczy zmusili Ciebie do podpisania jakiś aneksów do umów? Rozwiń proszę co za niezgodne z prawem zmiany w umowach wprowadziły Orange i mBank. Ostrzeżesz innych.

Data: 2018-10-24 07:26:49
Autor: Liwiusz
wyżyny możliwości mBanku
W dniu 2018-10-23 o 19:24, Saiko Kila pisze:

Jak się on potem z mbankiem rozlicza i czy w
ogóle to już nie moja broszka.

Oczywiście, że twoja broszka, bo skoro mbank z opłaty za twoje połączenie nic nie ma, to twoja teoria spiskowa, jakoby przedłuża rozmowę, aby ci coś nabiło, jest o kant dupy potłuc.

Fakt jest, że za czas na rozmowach z
mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł.

To jednak świadczy o twoim idiotyzmie - nielimitowane rozmowy przez miesiąc kosztują na rynku 10zł.

[...]

Sądząc po stopniu twojego nieogarnięcia - twoja sytuacja była jak najzupełniej normalna, ale oczywiście nie zdołałeś jej zrozumieć (podobnie jak dopasować sobie do potrzeb taryfy telefonicznej).

--
Liwiusz

Data: 2018-12-04 16:59:53
Autor: Budzik
wyżyny możliwości mBanku
Użytkownik Saiko Kila fnvxbxvyn@benatr.cy ...

[...]

Animka...?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2018-12-04 18:17:58
Autor: Akarm
wyżyny możliwości mBanku
W dniu 2018-12-04 o 17:59, Budzik pisze:

Animka...?

:D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-12-06 16:47:54
Autor: Animka
wyżyny możliwości mBanku
W dniu 2018-12-05 o 05:59, Budzik pisze:
[...]

Te, głupi budzik, dlaczego sam się pod tym nie podpisałeś tylko wtrącasz w te swoje brudy kogoś innego.

Jeśli o mnie chodzi to zawsze dzwonię na taki numer telefonu w banku za który nie muszę płacić. Dzwonię z telefonu komórkowego.

--
animka

wyżyny możliwości mBanku