wybór dysku - HDD, czy SSD, a może H DD+SSD

Data: 2014-10-06 08:52:33
Autor: Chris
wybór dysku - HDD, czy SSD, a może H DD+SSD
W dniu 2014-10-05 21:18, RD pisze:
  Pytanie moje brzmi:
Czy warto wymieniać ten dysk na np. ST1000DM003 SEAGATE 1TB 7200obr.
64MB SATA 3 / 193 zł (mała uwaga: na płycie jest tylko Sata II). Czy to
poprawi pracę - komfort, wydajność?

Zastanawiałem się też nad SSD, ale niestety w budżecie znalazłem tylko
Dysk SSD KINGSTON 60GB 2,5'' SV300S37A SATA 3.0 / 185 zł

Tylko nie ten dysk ...

i musiałbym zostawić stary Seagate 320GB IDE na przejściówce SATA-IDE na
magazyn danych.

Komputer starszej osoby w zasadzie tylko do komunikatorów, poczty, www
trochę Photoshopa w stylu drobna edycja zdjęć (hobbystycznie).

Na Photoshopa stać na dyski już nie :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-06 10:25:05
Autor: RD
W dniu 2014-10-06 08:52, Chris pisze:
[...]

W między czasie doczytałem o problemach z nowymi wersjami V300. :)

i musiałbym zostawić stary Seagate 320GB IDE na przejściówce SATA-IDE na
magazyn danych.

już 120 GB i wszystko powinno się zmieścić na dysku.

Poza danymi i sporą ilością fotografii. Więc w dalszym ciągu będzie trzeba drugi dysk (ten stary) na dane. :/

Komputer starszej osoby w zasadzie tylko do komunikatorów, poczty, www
trochę Photoshopa w stylu drobna edycja zdjęć (hobbystycznie).

Na Photoshopa stać na dyski już nie :)

Co w tym dziwnego?

Data: 2014-10-06 10:26:08
Autor: Chris
W dniu 2014-10-06 10:25, RD pisze:

Komputer starszej osoby w zasadzie tylko do komunikatorów, poczty, www
trochę Photoshopa w stylu drobna edycja zdjęć (hobbystycznie).

Na Photoshopa stać na dyski już nie :)

Co w tym dziwnego?

W Polsce nic ... typowe ukraść bo za drogie :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-06 14:38:14
Autor: RD
W dniu 2014-10-06 10:26, Chris pisze:
[...]

Chyba gdzieś Ci uciekło, że nikt nie napisał, że PS jest piracki.
Przemyśl jeszcze raz to wszystko i może wtedy zauważysz, dlaczego pytam, czy coś jest w tym dziwnego, że kogoś stać na Photoshopa, a na dyski już nie. :)

Data: 2014-10-06 14:56:17
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Mon, 06 Oct 2014 14:38:14 +0200, RD napisał(a):

[...]

Wiesz, wszystko jest mozliwe. Takze to, ze emeryt kupil sobie PS za 3
emerytury, zeby usuwac czerwone oczy z fotek robionych za pomoca 4Mpix
malpki na urodzinach wnuczki. Spoko. Ale my to jestesmy powazni.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-10-06 15:42:53
Autor: Przemysaw Ryk
wybór dysku - HDD, czy SSD, a może H DD+SSD
Dnia Mon, 6 Oct 2014 14:56:17 +0200, R.e.m.e.K napisa(a):

Dnia Mon, 06 Oct 2014 14:38:14 +0200, RD napisa(a):

Chyba gdzie Ci ucieko, e nikt nie napisa, e PS jest piracki.
Przemyl jeszcze raz to wszystko i moe wtedy zauwaysz, dlaczego pytam, czy co jest w tym dziwnego, e kogo sta na Photoshopa, a na dyski ju nie. :)

Wiesz, wszystko jest mozliwe. Takze to, ze emeryt kupil sobie PS za 3
emerytury, zeby usuwac czerwone oczy z fotek robionych za pomoca 4Mpix
malpki na urodzinach wnuczki. Spoko. Ale my to jestesmy powazni.

Wiesz - tak robic troch za advocatus diaboli - skd pewno, e nie jest
tu mowa o Photoshop Elements? :)

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Gdyby wybory mogy cokolwiek zmienia, ju dawno by ich zakazano.        ]

Data: 2014-10-06 21:48:51
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Mon, 6 Oct 2014 15:42:53 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

Wiesz, wszystko jest mozliwe. Takze to, ze emeryt kupil sobie PS za 3
emerytury, zeby usuwac czerwone oczy z fotek robionych za pomoca 4Mpix
malpki na urodzinach wnuczki. Spoko. Ale my to jestesmy powazni.

Wiesz - tak robiąc trochę za advocatus diaboli - skąd pewność, że nie jest
tu mowa o Photoshop Elements? :)

Znikad... lub z zyciowego doswiadczenia ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-10-06 16:59:03
Autor: rs
On 10/6/2014 3:48 PM, R.e.m.e.K wrote:
[...]

skoro twoje życiowe doświadczenie podpowiada ci, że nieznana ci osoba jest złodziejem/piratem, to ja ci bardzo współczuję, twoich dotychczasowych kontaktów z ludźmi.
http://www.techspot.com/downloads/3689-adobe-photoshop-cs2.html
<rs>

Data: 2014-10-06 23:24:32
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Mon, 06 Oct 2014 16:59:03 -0400, rs napisał(a):

skoro twoje życiowe doświadczenie podpowiada ci, że nieznana ci osoba jest złodziejem/piratem, to ja ci bardzo współczuję, twoich dotychczasowych kontaktów z ludźmi.

Nic nie poradze, w takim kraju zyje.

http://www.techspot.com/downloads/3689-adobe-photoshop-cs2.html

Nie wiem co to za serwis, ale aferka z CS2 byla z dwa lata temu i Adobe
zdementowalo informacje, ze to jest freeware. Opublikowali linki poniewaz
wylaczyli serwery updatujace i zeby klientow z licencjami nie zostawic z
reka w nocniku udostepnili im te wersje. Tym samym poinformowali, ze nie
jest to do dowolnego uzytku dla wszystkich, lecz trzeba sie wylegitymowac
licencja.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-10-06 18:09:52
Autor: rs
On 10/6/2014 5:24 PM, R.e.m.e.K wrote:
[...]

1. a to sie dowiedz, co to jest za serwis. podobnie jak gizmodo i softsonic, na ktorych te linki nadal wisza. malo tego niektore prowadza to strony adobe. artykuly sa jakby nie bylo nie sprzed dwoch lat, a sprzed niewiele ponad roku. inne sa jeszcze z tego. sadzisz, ze adobe nie zmusiloby tak dyzych portali informatycznych do zdjecia takich informacji?
2. w artykule dla forbesa ze stycznia 2013 adobe mowi, ze jakkolwiek cale CS2 nie jest darmowe, to beda darmowe poszczegolne aplikacje z tego pakietu.

tak czy inaczej nie jest powod, zeby osobe od razu traktywac jak zlodzieja, tylko dlatego ze ty masz takie doswiadczenie zyciowe. o to chodzi. rownie dobrze mogl kupic caly wypasiony pakiet CC6 albo CC, albo z trzeciej reki photoshopa 4. nic o tej osobie nie wiesz, ale opinie masz. <rs>

Data: 2014-10-07 02:51:54
Autor: Przemysaw Ryk
wybór dysku - HDD, czy SSD, a może H DD+SSD
Dnia Mon, 06 Oct 2014 18:09:52 -0400, rs napisał(a):

(ciach…)
[...]

No i co z tego, że linki wiszą? Adobe o tym mówiło: to są wersje do pobrania
dla osób, które wykupiły licencję na CS2 i z jakichś powodów będą
potrzebowali soft zreinstalować. Mieliby problem z ponowną aktywacją, gdyż
serwery ją obsługujące dla wersji CS2 wyłączono.

To, że ktoś coś w necie napisał… Well - jak na płocie widzisz dziurę z
napisem „dupa”, to też przyjmujesz bezkrytycznie? :)

2. w artykule dla forbesa ze stycznia 2013 adobe mowi, ze jakkolwiek cale CS2 nie jest darmowe, to beda darmowe poszczegolne aplikacje z tego pakietu.

Link.

(ciach…)

[ House: Work smart, not hard.            ("House M.D. 3x19 Act Your Age") ]

Data: 2014-10-06 21:35:30
Autor: rs
On 10/6/2014 8:51 PM, Przemysław Ryk wrote:
[...]

a gdzie poprosze?

(ciach…)

wyciales esencje tego co chcialem przekazac REMKOWI, wiec mijasz sie z przekazaem mojego postu. nie interesuja mnie klotnie na temat legalnosci akurat tego konkretnego rozwiazania. podalem pare innych. to cie jakos nie ruszylo, prawda? masz jakis monopol na bycie adwokatem diabla na tej grupie. sorry nie wiedzialem. <rs>

Data: 2014-10-07 07:22:31
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Mon, 06 Oct 2014 21:35:30 -0400, rs napisał(a):

[...]

Szanowny Panie, wielce uniżenie składam suplikę o hiperłącze do owego
artykułu w internetowym wydaniu magazynu Forbes, w którym to przedstawiciele
firmy Adobe mówią, że poszczególne aplikacje z pakietu CS2 będą darmowe.

[...]

O jakich innych rozwiązaniach w kontekście CS2 piszesz? Bo chyba mnie coś
ominęło, albo nie trybię.

[ Nic tak nie pogłębia wkurwienia, jak pogodni optymiści.  (www.shapes.pl) ]

Data: 2014-10-07 08:31:06
Autor: Chris
W dniu 2014-10-07 07:22, Przemysław Ryk pisze:
> [...]
firmy Adobe mówią, że poszczególne aplikacje z pakietu CS2 będą darmowe.

Darmowy plugin na stronie Adobe:

http://www.adobe.com/technology/projects/oilpaint.html

Free to free :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-07 09:11:05
Autor: Przemysaw Ryk
wybór dysku - HDD, czy SSD, a może H DD+SSD
Dnia Tue, 07 Oct 2014 08:31:06 +0200, Chris napisa(a):

W dniu 2014-10-07 07:22, Przemysaw Ryk pisze:
Szanowny Panie, wielce unienie skadam suplik o hipercze do owego
artykuu w internetowym wydaniu magazynu Forbes, w ktrym to przedstawiciele
firmy Adobe mwi, e poszczeglne aplikacje z pakietu CS2 bd darmowe.

Darmowy plugin na stronie Adobe:

http://www.adobe.com/technology/projects/oilpaint.html

Free to free :)

Po pierwsze primo: plugin. Nie aplikacja. Plugin do aplikacji bez aplikacji
nie zadziaa.
Po drugie primo: do CS5.

Wracamy do kursu czytania ze zrozumieniem? :)

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Szczero. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem.                       ]

Data: 2014-10-07 09:27:15
Autor: Chris
wybr dysku - HDD, czy SSD, a moe HDD+SSD
W dniu 2014-10-07 09:11, Przemysaw Ryk pisze:
[...]

Jako plugin do CS4-CS5 albo jako Pixel Bender Toolkit gdzie jest to osobny program.
http://www.adobe.com/devnet/pixelbender.html

Wracamy do kursu czytania ze zrozumieniem? :)

Wracamy do czytania caego info a nie tylko nagwka :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori pojazdu.

Data: 2014-10-07 11:18:13
Autor: rs
On 10/7/2014 1:22 AM, Przemysław Ryk wrote:
[...]

poprosze o link by w zupelnosci wystarczylo, ale wiem, ze ci juz nie wypadalo:
http://www.forbes.com/sites/adriankingsleyhughes/2013/01/07/download-adobe-cs2-applications-for-free/

[...]

przeciez ci napisalem, ze nie trybisz, pewnie dlatego, ze sie wciales w rozmowe i cie cos ominelo:
z odpowiedzi do REMKA:
[...]

teraz lepiej, czy dalej bedziesz rzezbil w tym czy CS2 jest darmowy legalnie, czy nie. dla mnie to nie jest istotne. jesli nie jest legalny, to nie jest. nie mam. nie uzywam, nie namawiam. sprawy nie sledzilem. to nie jest to o czym tutaj pisze. kumasz? <rs>

Data: 2014-10-06 23:44:13
Autor: wiktor
[...]

  A uważasz, że ta wersja jest darmowa, ponieważ?
  Z tego co pamiętam (przez internety przeszła burza na początku 2013r.,
ale jednak pamięć już nie ta), to Adobe udostępniło tę wersję i numery
seryjne, bo wyłączyli serwery autoryzacyjne i nie chcieli odcinać
_legalnych_ użytkowników od programu. Jednak wciąż, aby legalnie używać tej
wersji, trzeba mieć licencję. Inaczej niczym to się nie różni od
ściągnięcia jej z torrentów.

Data: 2014-10-06 21:39:30
Autor: rs
On 10/6/2014 5:44 PM, wiktor wrote:
[...]

jak pisalem Przemyslawowi. nie interesuja mnie delate techniczne, tej konkretnej kwestii. mijasz sie z tym co chcialem przekazac. sa inne mozliwosci wejscia w legalne posiadanie photoshopa, o ktorych rowniez pisalem. widocznie zakladanie a priori, ze ktos jest zlodziejem/piratem, jest silnie ugruntowane. <rs>

Data: 2014-10-07 07:22:31
Autor: Przemysaw Ryk
wybór dysku - HDD, czy SSD, a może H DD+SSD
Dnia Mon, 06 Oct 2014 21:39:30 -0400, rs napisał(a):

(ciach…)
[...]

Jak byś może nie zauważył, to sam pisałem o tym, że nic nie stoi na
przeszkodzie, by ktoś miał np. Photoshopa Elements. Wleciałeś natomiast w
temat „darmowego” CS2 i teraz będziesz się wić, jak to Cię detale techniczne
nie interesują.

[ Gdzie w grę wchodzi miłość lub nienawiść, tam gra kobieta miernie.       ]
[                                                    (Friedrich Nietzsche) ]

Data: 2014-10-07 14:54:08
Autor: rs
[...]

nic na temat darmowego CS2 nie pisalem, wiec po prostu klamiesz i to glupio. pisalem na temat photoshopa. tu sie sypie twoje detaliczne podejscie.
wiem, ze jestes jednym z tych grupowych upierdliwcow, ktorzy sobie nie moga odpuscic przypieprzenia sie do drobiazgu, jak nie zalapia szerszego obrazka, ale zapewniam cie, ze na to mi szkoda czasu. EOD. <rs>

Data: 2014-10-06 22:32:29
Autor: wiktor

Dnia Mon, 6 Oct 2014 14:56:17 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

[...]

Albo o wersji dla studentów (trzeciego wieku)? ;)

Data: 2014-10-07 00:05:26
Autor: RD
W dniu 2014-10-06 14:56, R.e.m.e.K pisze:
[...]

Takie wycieczki są nie na miejscu. Grupa na pewno nie jest adresatem opisywania własnych, czy znanych sobie ludzi, sytuacji życiowych.
Acha i nikt nie stwierdził, że emeryt.
Szanuj się trochę na przyszłość, jeśli chcesz być poważny.

wybór dysku - HDD, czy SSD, a może H DD+SSD