wybieramy najładniejszą kartę

Data: 2009-11-27 12:57:25
Autor: kris
wybieramy najładniejszą kartę
http://www.conkarta.pl/index.php?id=56

Które waszym zdaniem są najładniejsze?

Krzysiek

Data: 2009-11-27 12:58:14
Autor: Stiwi
wybieramy najładniejszą kartę
http://www.conkarta.pl/index.php?id=56

Które waszym zdaniem są najładniejsze?

Dziwne, że pominęli VE do ekonta mBanku, która moim zdaniem jest jedną z ładniejszych kart na rynku. No ale o gustach się nie dyskutuje, więc wybór najładniejszej karty to tak jak wybór najładniejszego samochodu. Każdemu co innego się podoba,

Data: 2009-11-27 13:09:28
Autor: MarekZ
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:heoer3$a1h$1@news.onet.pl...
http://www.conkarta.pl/index.php?id=56

Które waszym zdaniem są najładniejsze?

Ja sobie zagłosowałem. Wybierałem pomiędzy 13 a 25, no i wybrałem ładniejszą z nich.

Data: 2009-11-27 13:14:38
Autor: szczurwa
On 27 Lis, 12:57, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:

Które waszym zdaniem są najładniejsze?

Z kartą jak z samochodem. Od wyglądu ważniejsze są parametry
techniczne..;-)

Data: 2009-11-27 14:02:23
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:heoer3$a1h$1news.onet.pl...
http://www.conkarta.pl/index.php?id=56

Które waszym zdaniem są najładniejsze?

zdecydowanie 26
a tak po za tym czy to nie ty mowiles ze karta ma dzialac nie wazne jak wyglada ?

--
REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za - 29,99 zł. !

Data: 2009-11-27 14:12:53
Autor: kris

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heoimj$hfi$1inews.gazeta.pl...
zdecydowanie 26
a tak po za tym czy to nie ty mowiles ze karta ma dzialac nie wazne jak wyglada ?

Nie ja to mówiłem ale w sumie teżtak uważam.
Nigdy przy wyborze karty nie kierowałem się ej wyglądem;))

Krzysiek

Data: 2009-11-27 14:30:00
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:heoj8j$nmd$1news.onet.pl...

[...]

-- Pozdrawiam

Krzysiek

____________________
4. Data: 2009-01-09 16:20:24
Temat: Re: co za tłukiem trzeba byc by tak skrocic nazwe na karcie
Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
wiadomości news:gk752o$ph1$1inews.gazeta.pl...
Witam!
czy to normalne by na karcie visa do konta firmowego skracac nazwe np z
grupa szacuneczek.org.pl do (wymiekam) gr.szac.org.pl? szlak mnie trafil
jak to zobaczylem, ile zlej woli trzeba miec,
nie aktywuje tego gowna (multibank), mBank z kolei przyslal mi z pelna
nazwa, wiec na pewno brakiem miejsca
tego wyjasnic sie nie da.

A co ci za róznica co pisze na tej karcie. Ma działać i tyle. Chyba że
jakims snobem jesteś

Krzysiek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

podtrzymujesz swoja wersje ? :)

Data: 2009-11-27 14:46:12
Autor: kris
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heokad$n0e$1inews.gazeta.pl...
> [...]

-- Pozdrawiam
Krzysiek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Faktycznie mój cytat.
Ale napisałem przecież że mam taki sam punkt widzenia.
Dla mnie karta mogłaby być bez żadnych nadruków-byle działała
Snobem nie jestem a i kasjerkom w Tesco nie musze imponować;)))

Krzysiek

Data: 2009-11-27 14:58:13
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

ale miło jest mieć ładną kartę :)

Data: 2009-11-27 15:28:14
Autor: kris

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heolva$sgk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Miło to pogadać z miłą kasjerką w Tesco np.
;))

Krzysiek

Data: 2009-11-27 14:35:03
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 27 Nov 2009 15:28:14 +0100, kris napisał(a):

ale miło jest mieć ładną kartę

Miło to pogadać z miłą kasjerką w Tesco np.

A jeszcze milej pogadać z ładną i miłą panną ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-27 15:46:21
Autor: kris

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.11.27.14.35.03legeartis.org.pl...
Dnia Fri, 27 Nov 2009 15:28:14 +0100, kris napisał(a):

ale miło jest mieć ładną kartę

Miło to pogadać z miłą kasjerką w Tesco np.

A jeszcze milej pogadać z ładną i miłą panną ;-)

Czasami "miła kasjerka w Tesco"= "ładna i miła panna"

Krzysiek

Data: 2009-11-27 14:30:31
Autor: RobertS
[...]

w zestawieniu powinna jeszcze być czarna KK AQ z Multi - jak dla mnie najładniejsza, a z tych w zestawieniu to chyba 25

RobertS

Data: 2009-11-27 14:09:20
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 27 Nov 2009 14:30:31 +0100, RobertS napisał(a):

w zestawieniu powinna jeszcze być czarna KK AQ z Multi - jak dla mnie
najładniejsza, a z tych w zestawieniu to chyba 25

Ale to jest chyba turniej kart wprowadzonych w 2009 r.?

Bo z tych innych to mi się bardzo podobają polbankowe masterkarty (zwłaszcza niebieska i złota).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-27 14:46:49
Autor: maruda
kris pisze:
http://www.conkarta.pl/index.php?id=56

Które waszym zdaniem są najładniejsze?

Proponuję w zamian wybierać najładniejszy papier do dupy. Wszak uroda tego, co dotyka mojej dupy *) jest dla mnie bardziej istotna, niż uroda tego, co dotyka czytnika w supermarkecie.

") niestety, nie natknąłem się na dedykowany papier do fiuta; proszę mi nie imputować pedalstwa.

--
Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.

Data: 2009-11-27 14:52:15
Autor: kris

Użytkownik "maruda" <ruda@null.com> napisał w wiadomości news:heolcs$e5d$1atlantis.news.neostrada.pl...

Proponuję w zamian wybierać najładniejszy papier do dupy. Wszak uroda

Prosze bardzo;))

http://www.widelec.pl/widelec/1,99763,7172709,10_najfajniejszych_wzorow_papierow_toaletowych.html

Krzysiek

wybieramy najładniejszą kartę