wybieramy netbooka

Data: 2010-08-08 21:43:39
Autor: m4rkiz
wybieramy netbooka

"M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> wrote in message news:4c5ef391$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
Szukam netbooka do 1,5k PLN i postanowiłem spytać Grupę o radę, za jakim
modelem się rozglądać? Zastosowania: typowo netbookowe: komunikatory,
www. Wymagania: ma być czarny, żwawy, z OS'em Windows i z nieco większym
(12") ekranem. Ponoć Atom 1,33 GHz czasami nie radzi sobie z filmami i
ma problem z uciągnięciem Win7, prawda to?

atomy i tanie dyski ssd ogolnie mula, wiem bo mam
do sporadycznego uzywania nie jest to zle, ale filmy na 12 calach?
pakowac sie w to lepiej tylko jezeli faktycznie przenosnosc jest az tak wazna,
bo co z tego ze maly fajny i lekki skoro dzien po dniu patrzy sie czlowiek
potem na ikonke klepsydry (czy koleczka) i denerwuje ze nie wzial czegos co
mozna normalnie uzywac dluzej niz kwadrans

imho duzo lepsza opcja jest cos w okolicach asusowego UL30VT, tyle ze to blizej
2k niz 1,5

Data: 2010-08-08 23:07:20
Autor: M1SLQ
wybieramy netbooka
atomy i tanie dyski ssd ogolnie mula, wiem bo mam
do sporadycznego uzywania nie jest to zle, ale filmy na 12 calach?
pakowac sie w to lepiej tylko jezeli faktycznie przenosnosc jest az tak wazna,

Niestety :/ podróże w pociągach, samolotach, lokalną zwierzyną i zdarzające się spore odcinki piechotą, każdy 1 kg mniej robi taką różnicę, że warto się później przemęczyć z filmem na 12 calach...

imho duzo lepsza opcja jest cos w okolicach asusowego UL30VT, tyle ze to blizej
2k niz 1,5

Zerknę, dzięki za sugestię

Pozdrawiam

Data: 2010-08-08 14:45:57
Autor: Lisciasty
wybieramy netbooka
On 8 Sie, 23:07, "M1SLQ" <mbier...@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl>
wrote:
Niestety :/ podróże w pociągach, samolotach, lokalną zwierzyną i
zdarzające się spore odcinki piechotą, każdy 1 kg mniej robi taką
różnicę, że warto się później przemęczyć z filmem na 12 calach...

Polecam zamiast tego dobrą książkę, mniej waży, tańsza i lepsza
rozrywka niż jakiśtam film ;)

Pzdr.
L.

wybieramy netbooka