wybieranie 1 przyciskiem

Data: 2011-02-22 08:34:12
Autor: wilga
wybieranie 1 przyciskiem
Witam, czy możecie mi podpowiedzieć, jaki model telefonu kupić 7 letniej córce, która chce taki telefon, żeby mogła połączyć się z wybraną osobą za pomocą 1 przycisku? Proszę o pomoc w wyborze!

Data: 2011-02-22 01:46:46
Autor: Tom Kom
wybieranie 1 przyciskiem
Można użyć widgetu np. ze zdjęciem i wybrać akcję że po dotknięciu na
to zdjęcie telefon łączy się z danym numerem. Mam symbiana i nakładkę
SPB Mobile Shell http://www.spb.com/

Data: 2011-02-22 10:52:06
Autor: Maciek
wybieranie 1 przyciskiem
Użytkownik "Tom Kom" <kemot33kemot@gmail.com> napisał w wiadomości news:a880a0ce-7eb4-411b-b65d-91533aef9082w9g2000prg.googlegroups.com...
Można użyć widgetu np. ze zdjęciem i wybrać akcję że po dotknięciu na
to zdjęcie telefon łączy się z danym numerem. Mam symbiana i nakładkę
SPB Mobile Shell http://www.spb.com/

Sądząc po references odpowiedziałeś na mój post, tak?
Ja szukam skrótu na Androida a nie Symbiana. Uprzedzając wskazówki: AnyCut ani Better Cut nie załatwiają sprawy "tylko gsm" :)

--
Maciek.

Data: 2011-02-22 02:21:07
Autor: Tom Kom
wybieranie 1 przyciskiem
Ogólnie odpowiedziałem ;) Moja 4 letnia córka w ten sposób nie ma
problemu dzwoniąc z mojego telefonu to i pewnie 7 letnie dziecko da
radę. Wystarczy powiedzieć dotknij zdjęcie mamy i dzwoni. Na jednym
panelu 3,7 calowego ekranu nawet ze 20 zdjęć się zmieści jeżeli ktoś
potrzebuje.

Data: 2011-02-22 15:31:31
Autor: JoteR
wybieranie 1 przyciskiem
"Tom Kom" napisał:

[...]

Reasumując - proponujesz wątkotwórczyni, żeby kupiła 7-letniej córeczce grzmota z blisko 4-calowym ekranem? Bardzo poręczne, a jakie niedrogie ;->

JoteR

Data: 2011-02-25 07:08:45
Autor: Tom Kom
wybieranie 1 przyciskiem
Może akurat ten model niekoniecznie ale gabarytowo mniejszy też by się
znalazł. Jak ma być to nic niemający telefon to może Maxcom MM500BB w
Play Mix 10 zł. na 30 doładowań za 1 zł. Ma 3 klawisze memory ( M1,
M2, M3 ). Zamierzam kupić ojcu.

Data: 2011-02-22 09:01:43
Autor: JoteR
wybieranie 1 przyciskiem
"wilga" napisała:

Witam, czy możecie mi podpowiedzieć, jaki model telefonu kupić
7 letniej córce, która chce taki telefon, żeby mogła połączyć się
z wybraną osobą za pomocą 1 przycisku? Proszę o pomoc w wyborze!

http://www.fonek.pl/

A za rok-dwa w ramach szaleństwa pierwszokomunijnego przesiądzie się na ajfona 6G.

JoteR

Data: 2011-02-22 15:26:54
Autor: Piotr M
wybieranie 1 przyciskiem
Dnia 22-02-2011 o 09:01:43 JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):

"wilga" napisała:

[...]

Jedno i drugie jednym paluszkiem :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-02-22 09:55:24
Autor: J.F.
wybieranie 1 przyciskiem
On Tue, 22 Feb 2011 08:34:12 +0100,  wilga wrote:
Witam, czy możecie mi podpowiedzieć, jaki model telefonu kupić 7 letniej córce, która chce taki telefon, żeby mogła połączyć się z wybraną osobą za pomocą 1 przycisku? Proszę o pomoc w wyborze!

Naprawde jednego ? Corka jakas poszkodowana ? Dzieci w tym wieku bez problemu obsluguja telefony, a chyba wszystkie
maja funkcje szybkiego wybierania, ktore jednak moze wymagac dwoch czy
trzech przyciskow.

J.

Data: 2011-02-22 10:17:48
Autor: Waldek Godel
wybieranie 1 przyciskiem
Dnia Tue, 22 Feb 2011 09:55:24 +0100, J.F. napisał(a):

Dzieci w tym wieku bez problemu obsluguja telefony, a chyba wszystkie
maja funkcje szybkiego wybierania, ktore jednak moze wymagac dwoch czy
trzech przyciskow.

Szybkie wybieranie miały klawiszowe nokie od wielu lat, po zaprogramowaniu
wystarczyło przytrzymać klawisz numeryczny. 1 był na stałe przypisany do
poczty, pozostałe można było zaprogramować.
Wiele innych telefonów również.
I to było wciśnięcie tylko jednego przycisku, ewentualnie po odblokowaniu
klawiatury

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

Data: 2011-02-22 14:13:11
Autor: Tomek
wybieranie 1 przyciskiem

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał:

1 był na stałe przypisany do
poczty, pozostałe można było zaprogramować.

Klawisz 1 też zawsze można było programować i można nadal. Wystarczyło w ustawieniach numeru poczty głosowej wpisać numer, który nas interesuje.

Data: 2011-02-22 10:23:03
Autor: Maciek
wybieranie 1 przyciskiem
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
Dzieci w tym wieku bez problemu obsluguja telefony, a chyba wszystkie
maja funkcje szybkiego wybierania, ktore jednak moze wymagac dwoch czy
trzech przyciskow.

Szybkie wybieranie rozumiem od zawsze jako użycie jednego klawisza. I chyba nie tylko ja, skoro powstaje tyle tych różnych widgetów na dotykowce. Spójrz na nieśmiertelną pocztę głosową tkwiącą od zawsze pod klawiszem 1...

A tak w ogóle, to tendencja do skracania udzieliła mi się do tego stopnia, że obecnie poszukuję widgetu, który w Androidzie robiłby coś takiego: Pac! - Tryb "tylko GSM", Pac! - "Preffered 3G", Pac! - "Dajcie mi wszyscy świety spokój!", itd. itp. A znajduję tylko "Wybierz tryb pracy sieci" i dopiero potem to co mnie interesuje, a to o jeden krok za dużo ;))

--
Maciek.

Data: 2011-02-22 15:30:08
Autor: Piotr M
wybieranie 1 przyciskiem
Dnia 22-02-2011 o 10:23:03 Maciek <mmuran@gmail.com> napisał(a):

[...]

Hmm, od wielu lat można to robić jednym klawiszem.
No pac - click is ok.

Data: 2011-02-22 16:10:36
Autor: J.F.
wybieranie 1 przyciskiem
On Tue, 22 Feb 2011 10:23:03 +0100,  Maciek wrote:
[...]

Wszyscy tak rozumieja, a potem sie okazuje ze musze wcisnac cyfre i sluchawke :-)
A wczesniej jeszcze * i zatwierdzic odblokowanie klawiatury - ale tego
moge nie wlaczac.

J.

Data: 2011-02-24 19:33:03
Autor: niusy.pl
wybieranie 1 przyciskiem

[...]

Nie wydaje mi się. Ja wciskam i trzymam tę 1-kę np i się wybiera. Pewnie 2-ka też by wybierała gdybym ustawił tyle, że prościej wybrać z ostatnio wykonanych.

Data: 2011-02-24 19:54:21
Autor: J.F.
wybieranie 1 przyciskiem
On Thu, 24 Feb 2011 19:33:03 +0100,  niusy.pl wrote:
[...]

A widzisz - SE K550, przytrzymanie "1" laczy z poczta, ale
przytrzymanie "2" wchodzi do ksiazki i ustawia sie literze A.

Ale moge 2 krotko i lewy softkey.

tyle, że prościej wybrać z ostatnio wykonanych.

Zalezy. w samochodzie niekoniecznie.

J.

Data: 2011-02-22 11:17:37
Autor: Dominik & Co
wybieranie 1 przyciskiem
W dniu 22-02-2011 08:34, wilga rzecze:

Witam, czy możecie mi podpowiedzieć, jaki model telefonu kupić 7 letniej
córce, która chce taki telefon, żeby mogła połączyć się z wybraną osobą za
pomocą 1 przycisku? Proszę o pomoc w wyborze!

Jeśli przez "za pomocą 1 przycisku" rozumiesz przytrzymanie
wybranej cyfry klawiatury numerycznej, to stado telefonów
ma taką funkcję. Pokusiłbym się o generalizację, że wszystkie
nowe Nokie* i Samsungi**.

Zatem wybierz telefon, który się córce spodoba, a potem
ściągnij manual i sprawdź.

* http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&safe=off&biw=1280&bih=837&q=+Nokia+%22proste+wybieranie%22&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=

** http://www.samsungmobile.pl/pomoc/faq.do (Q7)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-02-22 13:06:15
Autor: wilga44
wybieranie 1 przyciskiem
> [...]

nowe Nokie* i Samsungi**.

Zatem wybierz telefon, który się córce spodoba, a potem

Ok, dzieki za odpowiedzi. Nie chciałabym kupowac jej telefonu z różnymi "wodotryskami", widgetami itp. Mam zamiar kupic jej prosty w obsłudze telefon (pewnie na komunię będzie wołała coś nowszego), bo to będzie pierwszy tel. w życiu. Młodą sam fakt posiadania tego urządzenia mocno buduje, a chcąc go max wykorzystać to fajnie byłoby, gdyby miał to wybieranie jednym, przytrzymanym dłużej przyciskiem. Może podacie mi konkretny typ tel? Dzięki

*

Data: 2011-02-22 15:20:22
Autor: spa
wybieranie 1 przyciskiem

Użytkownik "wilga44" <jmarczewskaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.00000987.4d63a6b7newsgate.onet.pl...
[...]

Tak jest w każdym
Aby żal straty był mały kup najtańszy za 89zł
Najtańsze są brzydkie
Kup jaki jej się podoba
Dziecinny http://www.fonek.pl/ jest chyba OK

Data: 2011-02-22 19:10:38
Autor: Sławek
wybieranie 1 przyciskiem
Użytkownik "Dominik & Co"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik02g0$dlh$1@news.onet.pl...

Jeśli przez "za pomocą 1 przycisku" rozumiesz przytrzymanie
wybranej cyfry klawiatury numerycznej, to stado telefonów
ma taką funkcję. Pokusiłbym się o generalizację, że wszystkie
nowe Nokie* i Samsungi**.

Motorole to miały.
Niedawno była dostępna jakaś taka uproszczona Motka za ok. 100zł, ale nie wiem czy to ma.
Stare Ericssony wymagały zatwierdzenia słuchawką

-- Sławek

Data: 2011-02-24 19:35:10
Autor: niusy.pl
wybieranie 1 przyciskiem

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid>

[...]

No i są jeszcze z funkcją rodzicielską czy jak to się nazywa

wybieranie 1 przyciskiem