wybieranie 1 przyciskiem

Data: 2011-02-22 11:17:37
Autor: Dominik & Co
wybieranie 1 przyciskiem
W dniu 22-02-2011 08:34, wilga rzecze:

Witam, czy możecie mi podpowiedzieć, jaki model telefonu kupić 7 letniej
córce, która chce taki telefon, żeby mogła połączyć się z wybraną osobą za
pomocą 1 przycisku? Proszę o pomoc w wyborze!

Jeśli przez "za pomocą 1 przycisku" rozumiesz przytrzymanie
wybranej cyfry klawiatury numerycznej, to stado telefonów
ma taką funkcję. Pokusiłbym się o generalizację, że wszystkie
nowe Nokie* i Samsungi**.

Zatem wybierz telefon, który się córce spodoba, a potem
ściągnij manual i sprawdź.

* http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&safe=off&biw=1280&bih=837&q=+Nokia+%22proste+wybieranie%22&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=

** http://www.samsungmobile.pl/pomoc/faq.do (Q7)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-02-22 13:06:15
Autor: wilga44
wybieranie 1 przyciskiem
> [...]

nowe Nokie* i Samsungi**.

Zatem wybierz telefon, który się córce spodoba, a potem

Ok, dzieki za odpowiedzi. Nie chciałabym kupowac jej telefonu z różnymi "wodotryskami", widgetami itp. Mam zamiar kupic jej prosty w obsłudze telefon (pewnie na komunię będzie wołała coś nowszego), bo to będzie pierwszy tel. w życiu. Młodą sam fakt posiadania tego urządzenia mocno buduje, a chcąc go max wykorzystać to fajnie byłoby, gdyby miał to wybieranie jednym, przytrzymanym dłużej przyciskiem. Może podacie mi konkretny typ tel? Dzięki

*

Data: 2011-02-22 15:20:22
Autor: spa
wybieranie 1 przyciskiem

Użytkownik "wilga44" <jmarczewskaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.00000987.4d63a6b7newsgate.onet.pl...
[...]

Tak jest w każdym
Aby żal straty był mały kup najtańszy za 89zł
Najtańsze są brzydkie
Kup jaki jej się podoba
Dziecinny http://www.fonek.pl/ jest chyba OK

Data: 2011-02-22 19:10:38
Autor: Sławek
wybieranie 1 przyciskiem
Użytkownik "Dominik & Co"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik02g0$dlh$1@news.onet.pl...

Jeśli przez "za pomocą 1 przycisku" rozumiesz przytrzymanie
wybranej cyfry klawiatury numerycznej, to stado telefonów
ma taką funkcję. Pokusiłbym się o generalizację, że wszystkie
nowe Nokie* i Samsungi**.

Motorole to miały.
Niedawno była dostępna jakaś taka uproszczona Motka za ok. 100zł, ale nie wiem czy to ma.
Stare Ericssony wymagały zatwierdzenia słuchawką

-- Sławek

Data: 2011-02-24 19:35:10
Autor: niusy.pl
wybieranie 1 przyciskiem

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid>

[...]

No i są jeszcze z funkcją rodzicielską czy jak to się nazywa

wybieranie 1 przyciskiem