wybór:-))

Data: 2009-05-03 10:17:02
Autor: Easy
wybór:-))

Użytkownik "marzena" <marzena14@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtjdv6$nf6$1news.onet.pl...
Kawasaki VN 1500
Kawasaki VN1600
Suzuki intruder 1400
HONDA VT 1100
YAMAHA STRATOLINER 1900

no i wlasnie. do tej pory ujezdzam cienia 750.mam zamiar zmienic:-)))poproszę o opinie
jak to było?
Nie jezdzij motocyklem który ma wiecej koni niż Ty IQ?

:)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-05-03 10:45:55
Autor: marzena
wybór:-))

Nie jezdzij motocyklem który ma wiecej koni niż Ty IQ?

dzieki

Data: 2009-05-03 11:09:43
Autor: Sybi
wybór:-))
Użytkownik "marzena" napisał:
Nie jezdzij motocyklem który ma wiecej koni niż Ty IQ?

dzieki

Nie ma za co!
Czego oczekiwalas? Lawiny wypowiedzi ze szczegolowymi danymi
i porownaniem tych moto? Skad mozemy wiedziec co Cie rajcuje
poza duzymi cylindrami! Tak w ogole to zle trafilas,
tutaj niewielu ludzi jezdzi takimi walcami.
Moze napisz do jakiegos mc?;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-05-03 11:47:49
Autor: marzena
wybór:-))

Czego oczekiwalas? Lawiny wypowiedzi ze szczegolowymi danymi
i porownaniem tych moto?

nie.  mialam jedynie nadzieje, ze ktos, KTOŚ, kto użytkuje takie cuda podzieli się swoimi wrazeniami z jazdy
pozdr
m.

Data: 2009-05-03 17:43:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
wybór:-))
marzena wydusił z siebie te słowy:

[...]

ja Ci moge poopowiadać o VTX1800

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-05-04 22:52:23
Autor: Jacek Różański
wybór:-))
Sybi pisze:
[...]

Qfa, ludzie, ona po prostu zapytała. Jeżeli nie masz odpowiedzi na to pytanie to siedź cicho. Fakt że wybiera między kiłą a rzeżączką, ale to JEJ ŚWIĘTY WYBÓR.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-08 08:52:39
Autor: Sybi
wybór:-))
Użytkownik "Jacek Różański" napisał:
Qfa, ludzie, ona po prostu zapytała. Jeżeli nie masz odpowiedzi na to pytanie to siedź cicho. Fakt że wybiera między kiłą a rzeżączką, ale to JEJ ŚWIĘTY WYBÓR.

Ty sie starzejesz Jacek czy jak?;)
No dobra, ja mam odpowiedz na jej pytanie:
Marzena! Teraz bedzie do Ciebie!
Moim zdaniem zaden z wymienionych przez Ciebie
motocykli nie nadaje sie do jazdy. Wszystkie wymienione
kosztuja ogromne pieniadze a ich walory uzytkowe sa prawie
rowne zeru! Nie wiemy ile wazysz i ile masz wzrostu albo
ile wyciskasz na laweczce ale zastanowilas sie jak podniesiesz
ten motocykl jak sie na trawie polozy? Jedyne co mozna zrobic
sensownego z takim zelastwem to przywisc na lawecie na zlot
i postawic kolo namiotu, bedzie do czego przyczepic tropik
aby go witr nie porwal!
No chyba ze potrzebujesz cos postawic kolo kominka
jako np. finezyjny wieszak na ciuchy a to juz inna sprawa;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-05-04 22:51:11
Autor: Jacek Różański
wybór:-))
Easy pisze:

[...]

Co chciałaś przez to powiedzieć? To nie było grzeczne.

Data: 2009-05-05 18:28:50
Autor: Easy
wybór:-))

Użytkownik "Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> napisał w wiadomości news:gtnkfr$1m9p$1news2.ipartners.pl...
Easy pisze:

[...]

kompleks na tym punkcie?
tak, wiem... każdy mierzy swoją miarką.
Jacus, zacytowałam ( nie pamietam kto to miał w sigu) sama prawde.