wybór auta

Data: 2010-02-25 11:18:16
Autor: Michał
wybór auta
stoję przed wyborem auta, które będzie służyło w mieście na krótkich trasach (do 5 km w jedną stronę i 5 w drugą). Dodatkowo będą będzie w nim przewożona 2 dzieci w fotelikach.

Czyli powinno być 4/5 drzwiowe i z silnikiem benzynowym. Bardzo przydatne byłoby podanie budżetu, bo przy powyższych założeniach to się nawet Tico załapuje.

Data: 2010-02-25 11:31:12
Autor: Paweł W.
wybór auta

Czyli powinno być 4/5 drzwiowe i z silnikiem benzynowym. Bardzo
przydatne byłoby podanie budżetu, bo przy powyższych założeniach to się nawet Tico załapuje.
Uno też, a nawet Punto (ale nie polecam bo sondy lambda kradną) ;-)

p.

Data: 2010-02-25 12:04:12
Autor: Robert S.
wybór auta
Michał pisze:
[...]

No tak, najważniejszego nie podałem budżet około 5 do 7tyś zł :) a więc auto nie najnowsze, ale ważne żeby ewentulna obsługa nie pochłonęła kolejnych 5-7 tys (liczę się z max 2 tys na obsługe w pierwszym roku oczywiście bez paliwa)

Data: 2010-02-25 12:05:31
Autor: f
wybór auta

Użytkownik "Robert S." <rsuw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm5lfe$9lc$1news.onet.pl...
[...]

Czyli złom
Nieistotny model, istotny egzemplarz

Data: 2010-02-25 12:09:05
Autor: Marcin
wybór auta
Robert S. pisze:
Michał pisze:
[...]

Fiat Uno np. 1.4

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-02-25 12:14:09
Autor: Lewis
wybór auta
Michał pisze:
[...]

Matiz.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-25 12:35:36
Autor: Michał
wybór auta
No tak, najważniejszego nie podałem budżet około 5 do 7tyś zł

Skoda Felicja 1.3

Data: 2010-02-25 13:42:52
Autor: LEPEK
wybór auta
Robert S. pisze:
stoję przed wyborem auta, które będzie służyło w mieście na krótkich trasach (do 5 km w jedną stronę i 5 w drugą). Dodatkowo będą będzie w nim przewożona 2 dzieci w fotelikach.
[...]
[...]

Ja mam Atosa. Warunki by spełniał. Brzydki jest jak noc. No i prowadzi się trochę jak bus w wersji mini ;) Ale się nie psuje (przez 2 lata wymieniłem tylko osłonę przegubu), mrozy mu nie straszne (5 dni stania na -15 - -25 i odpalał normalnie), pali 6-7 l/100 km i ma klimę :)
Ja swojego nie sprzedaję póki co, ale za tą kwotę można kupić coś takiego.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-02-25 21:03:30
Autor: Scyzoryk
wybór auta

[...]

Siena/Palio 1,2 | 1,6
Lanos 1,4 | 1,5 | 1,6

Wszystkie się ładnie gazują. Popularne i tanie w eksploatacji samochody. Siena/Palio spory bagaznik. Oczywiście w kombi bardziej poręczny.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-02-25 23:54:53
Autor: Tomasz Pyra
wybór auta
Robert S. pisze:
Michał pisze:
[...]

Przy Twoich kryteriach marka i model są niezbyt istotne.
Tak jak już dostałeś odpowiedź - na pewno nadwozie min. 4 drzwi i silnik benzynowy.
Do tego zadbany egzemplarz.

Bo zużycie paliwa jest dla Ciebie nieistotne, sam samochód też będzie jeździł mało, więc będzie się mało zużywał.
Natomiast istotne jest to w jakim stanie auto kupisz, bo prawdopodobnie jak doprowadzisz je do stanu używalności, to już niewiele będziesz w nim musiał robić.

wybór auta