wybor kompresorka do pompowania opon

Data: 2011-11-23 22:11:59
Autor: Grejon
wybor kompresorka do pompowania opon
W dniu 2011-11-23 22:03, michu pisze:
planuje zakup kompresora do pompowania opon zasilanego z zapalniczki ...
czy macie jakies typy jaki model jakiego producenta i ile warto dac za
takie urzadzenie ? brac dowolny model w hipermarkecie lub norauto czy
tez warto kupic jakis lepszy model, a jesli tak to jaki i gdzie ...

Ja kupiłem takie cuś i nawet się sprawdza. Jest w stanie od 0 napompować oponę w dostawczaku do 3,5 bar.

http://allegro.pl/profesjonalny-samochodowy-kompresor-powietrza-i1942404110.html

Oczywiście musisz przestrzegać czasów chłodzenia podanych w instrukcji (10 min pompowania/20 chłodzenia).

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-23 22:35:48
Autor: Jasio
W dniu 2011-11-23 22:11, Grejon pisze:
[...]

ile godzin trzeba liczyć na jedno koło?

Data: 2011-11-23 22:51:34
Autor: Grejon
W dniu 2011-11-23 22:35, Jasio pisze:
[...]

Jak ci się bardzo nudzi to jedną.

Data: 2011-11-23 23:12:02
Autor: Bydlę
On 2011-11-23 21:35:48 +0000, Jasio <niemam@onet.pl> said:

[...]

"wydajnosc 35l/min"

A teraz kalkulator i jazda...
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-24 08:38:04
Autor: Agent
wybor kompresorka do pompowania opon

"wydajnosc 35l/min"

A teraz kalkulator i jazda...
:-)

35 normalnych litrów czyli trzeba pomnożyć x ciśnienie.

Data: 2011-11-24 17:45:13
Autor: J.F
wybor kompresorka do pompowania opon
Użytkownik "Agent"  napisał w wiadomości grup
"wydajnosc 35l/min"
A teraz kalkulator i jazda...
:-)

35 normalnych litrów czyli trzeba pomnożyć x ciśnienie.

Nadal - jesli dobrze licze to opona ma wlasnie ok 35 litrow objetosci, co by dawalo czas rzedu 2-3 minut.

Tymczasem jak znam zycie to raczej bedzie 20-30m, a z obowiazkowymi przerwami to godzina :-)

J.

Data: 2011-11-24 10:10:05
Autor: WS
wybor kompresorka do pompowania opon
On 24 Lis, 17:45, "J.F"
Nadal - jesli dobrze licze to opona ma wlasnie ok 35 litrow objetosci,
co by dawalo czas rzedu 2-3 minut.

Tymczasem jak znam zycie to raczej bedzie 20-30m, a z obowiazkowymi
przerwami to godzina :-)

wydjnosc kompresora zalezy od cisnienia w oponie, jak znam zycie, to
te 35 l/min ma gdy opona jest pusta, przy kilku barach wydajnosc spada
do zera ;)

WS

Data: 2011-11-25 09:36:43
Autor: J.F
wybor kompresorka do pompowania opon
UĹźytkownik "WS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:63342e47-f3a5-4fcd-92ee-0a0f4410446b@gl2g2000vbb.googlegroups.com...
On 24 Lis, 17:45, "J.F"
[...]

Tym niemniej po stronie ssania nadal powinien miec tych 35l/min, a do opony trzeba ok 2.5x wiecej.

No chyba ze faktycznie to wydajnosc bez obciazenia, a pod cisnieniem dodatkowo obroty spadaja.

Tak czy inaczej - chinskie wynalazki z supermarketu pompuja opone nieznosnie dlugo. Czlowiek zdazy normalna pompka napompowac i odpoczac, a one ciagle bucza.

J.

Data: 2011-11-24 19:06:55
Autor: Grejon
W dniu 2011-11-24 17:45, J.F pisze:
[...]

Oj nie kuś bo pójdę i sobie pospuszczam powietrze z opon :P

Data: 2011-11-24 19:52:37
Autor: J.F.
Dnia Thu, 24 Nov 2011 19:06:55 +0100, Grejon napisał(a):
[...]

Pojdz, i nagraj nudny film o pompowaniu :-)

J.

Data: 2011-11-24 19:38:59
Autor: Bydlę
On 2011-11-24 16:45:13 +0000, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:

[...]

Gdy ostatnio użyywałem takiego wynalazku, to pompowałem oponę malucha z zera do nominalnego ciśnienia około 4 minut.
Ale bij-zabij, nie pamiętam parametrów pompki, przepraszam: _kompresora_.
Był to zwykły wyrób rzemieślniczy - śmiem twierdzić, że poza topornością wykonania obudowy nie różnił się od chińskich wynalazków - gabaryty miał takie, że mieścił się w feldze koła zapasowego.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-25 09:33:32
Autor: J.F
Użytkownik "Bydlę"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jam303$rds$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Jak opona jest normalnych rozmiarow a nie od malucha, to bedzie pare razy dluzej - ale smiem twierdzic ze blizej 20 minut niz 8.
Pewnie chinczycy troche zaoszczedzili dodatkowo - rzemieslnikowi moze sie nie chcialo miniaturowych czesci robic :-)

J.

Data: 2011-11-26 00:15:12
Autor: Bydlę
On 2011-11-25 08:33:32 +0000, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:

[...]

Nie, gdyż tamto ustrojstwo użyczałem znajomym z renówkami, polonezami, dużymi fiatami, peugeotami - i nikt nie narzekał, choć wydaje mi się, że nie pompowali od zera - ja akurat tak musiałem raz - poza tym było to zwykłe dopompowanie kół, napompowanie materacy itp. zabawek letniego wypoczynu.
:-)

Pewnie chinczycy troche zaoszczedzili dodatkowo - rzemieslnikowi moze sie nie chcialo miniaturowych czesci robic :-)

Sprawdź przy okazji, jak mało miejsca jest w 13-calowej feldze do malucha.
A Chińczycy są mniejsi.
;-)))

--
Bydlę

Data: 2011-11-26 05:39:36
Autor: kapec
wybor kompresorka do pompowania opon
Jak chcesz kupic cos co troche podziala i bez stresu sprawnie
napompuje kolko to taki
http://www.escape4x4.pl/produkt/kompresor-jednotlokowy-escape-90l-min
cenowo nie zabija, dziala dobrze, pompuje kola w terenowce i daje rade.

Data: 2011-11-24 09:58:33
Autor: Robert_J
wybor kompresorka do pompowania opon
Jest w stanie od 0 napompować oponę w dostawczaku do 3,5 bar.

A jakie znaczenie ma od ilu? ;-)))

Oczywiście musisz przestrzegać czasów chłodzenia podanych w instrukcji (10 min pompowania/20 chłodzenia).

Nie mów że to cudo pompuje koło dłużej niż 10 minut :-).

Data: 2011-11-24 13:23:29
Autor: Grejon
W dniu 2011-11-24 09:58, Robert_J pisze:
Jest w stanie od 0 napompować oponę w dostawczaku do 3,5 bar.

A jakie znaczenie ma od ilu? ;-)))

No ma znaczenie dla czasu pompowania :P

Oczywiście musisz przestrzegać czasów chłodzenia podanych w instrukcji
(10 min pompowania/20 chłodzenia).

Nie mów że to cudo pompuje koło dłużej niż 10 minut :-).

A mogę powiedzieć że dwa?