wybor kompresorka do pompowania opon

Data: 2011-11-25 19:48:29
Autor: janusz_kk1
wybor kompresorka do pompowania opon
Dnia 23-11-2011 o 22:03:02 michu <geisler1@o2.pl> napisał(a):

planuje zakup kompresora do pompowania opon zasilanego z zapalniczki ....  czy macie jakies typy jaki model jakiego producenta i ile warto dac za  takie urzadzenie ? brac dowolny model w hipermarkecie lub norauto czy  tez warto kupic jakis lepszy model, a jesli tak to jaki i gdzie ...

A ja po okresie używania najtańszego chińczyka kupiłem taki:
http://allegro.pl/kompresor-latarka-sprezarka-samochodowa-pompka-12v-i1935273195.html
porządne wykonanie i większa wydajność niż miał chińczyk.
Wg instrukcji może pracować ciÄ…gle 20 minut, to spokojnie wystarczy aby  napompować
wszystkie koła w dwóch autach :)
--
Pozdr
JanuszK