Data: 2009-06-04 03:08:56 | |
Autor: Przemek | |
wybor korby: SLX vs Deore | |
On 4 Cze, 11:53, raviz <ravizUSU...@vp.pl> wrote:
Biore pod uwage: Różnica wynika też z tego, że SLX ma puste ramiona w środku, czyli HTII, Deore ma zwykłe ramiona. A trwałość koronek pewnie zbliżona.. Ja jeżdżę na dużej i średniej tarczy aluminiowej i nie widzę jakoś specjalnie zużycia, zrobione około 3,5-4kkm. Inna sprawa, że nie zamierzam robić na tej korbie 20kkm... pozdr |
|
Data: 2009-06-04 11:34:39 | |
Autor: raviz | |
wybor korby: SLX vs Deore | |
Dzieki za odpowiedz. Nie tyle mialem na mysli trwalosc koronek, tylko wytrzymalosc i srodkowiej zebatki w miejscu laczenia z plastikiem. |
|
Data: 2009-06-04 12:29:02 | |
Autor: urwis | |
wybor korby: SLX vs Deore | |
Przemek wrote:
On 4 Cze, 11:53, raviz <ravizUSU...@vp.pl> wrote: IMO te 100g nazbietrało się na koronkach SLX - 2xALU plus ten kompozyt Deore - 2xStal i 1xALU Od Sycznia jestem posiadaczem właśnie Deore M532 i oceniam ją bardzo pozytywnie. Bardzo udana korba, nie sądze żeby SLX był wart tych 110 PLN więcej. //urwis// |
|
Data: 2009-06-04 14:42:15 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
wybor korby: SLX vs Deore | |
On 2009-06-04, urwis wrote:
Przemek wrote: Nieprawda. Najmniejsza zębatka w SLX to stal, średnia stal/kompozyt, największa aluminium. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-06-04 18:00:44 | |
Autor: urwis | |
wybor korby: SLX vs Deore | |
Jan Srzednicki wrote:
On 2009-06-04, urwis wrote: You are right! Błąd w opisie aukcji (zamierzony bądz nie) Strona producenta prawdę Ci powie... //urwis// |
|