wybor pamieci DDR - starego typu

Data: 2011-11-01 12:27:05
Autor: qwerty
wybor pamieci DDR - starego typu
Użytkownik "kyte"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j8n7q0$i1k$1@inews.gazeta.pl...
Witam. Bardzo prosze o informacje dot. zastosowania odpowiedniej pamieci. Mianowice mam GIGABYTE. Producent podaje, ze nalezy zastosowac pamieci

Supports either PC1600/DDR200 or PC2100/DDR266 DDR SDRAM

czy moge zamiast DDR PC 2100 zastosowac DDR PC 3500? Czy kupujac pamiec 433 Mhz mozna zastosowac ja do plyty ktora obsluguje 266Mhz?

Sam sobie odpowiedz czy samochód potrafiący jechać 250 km/h może jechać "tylko" 130 km/h.

wybor pamieci DDR - starego typu