wybor platformy cyfrowej

Data: 2013-03-03 08:48:58
Autor: Jan Kuwalski
wybor platformy cyfrowej
vtam
W kwietniu konczy mi sie umowa z Cyfra i zastanawiam sie co dalej?

Na razie to co oferuja to drozej niz dotychczas (logiczne ;-) i drozej
niz bym podpisal nowa umowe (promocja karanwalowa) - tez logiczne (jak
juz mnie maja, to trzeba mniej dbac niz o potencjalnych) .

Mam teraz ich odpowiednik optimum HD i z tego mnie najbardziej
interesuje sport - czyli eurosport2 i czasem liga niemiecka, angielska.
dekoder mam SD Zastanawiam  sie nad:
a) wypowiedzenie umowy (mam na to marzec) i kupieniem na nowo Cyfry
(pytanie, na ile ta promocja karanwalowa sie utrzyma - moze to ostatnie
dni)

b) inna platforma (jaka)

Czy mozecie cos doradzic w kwestii tych dwoch wariantow?

Z gory dziekuje JanQ

Data: 2013-03-03 09:37:22
Autor: sat_diver
wybor platformy cyfrowej
Nastał dzień 2013-03-03 08:48, Jan Kuwalski donosi, że:> vtam
> W kwietniu konczy mi sie umowa z Cyfra i zastanawiam sie co dalej?

Zaczekaj, bo jeszcze w marcu powinna wystartować nC+ (z połączenia Cyfry+ i n) i okaże się jaka oferta, sprzęt etc.

Data: 2013-03-03 11:54:18
Autor: K
wybor platformy cyfrowej
W dniu 03-03-2013 08:48, Jan Kuwalski pisze:
[...]

zloz wypowiedzenie. ja w zeszlym roku tak zrobilem w ence i okazalo sie ze oferta ktora mi odpowiada pojawila sie "na moim koncie" w ostatnim dniu umowy! niesamowita historia, tybardziej ze w tym przypadku to oni zgodzili sie na moje warunki :)

Data: 2013-03-03 16:12:54
Autor: Cavallino
wybor platformy cyfrowej

Uzytkownik "Jan Kuwalski" <kuwalski@o2.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:8lv5j8tk5181vuscljiq64i613fkuugkh7@4ax.com...
[...]

Nie bardzo.
Wypowiedz, to polepsza Ci oferte jak bedziesz twardy i bedziesz odbieral telefony.
Rzeczone Optimum z Canal+ zaproponowali mi w koncu za 62 zl.
Czyli wrócili z cena 1,5 roku wstecz.

wybor platformy cyfrowej