wybór roweru - pomóżcie

Data: 2012-12-12 16:48:46
Autor: abn140
wybór roweru - pomóżcie

pzdr
smerf

ja kupilem '29 northec cayon czy jakos tak - google poprawi w razie czego. deore xt przod i tyl i dalem 1750, rowerem smigam ja i corka. chodzi ok.
do tego dobierz fajny amor i jeszcze zostanie z ponad kolo. albo nie wymieniaj i kup lapka np...
niedawno widzialem ten rower za ok 2 000 ale manetki tez weszly na deore xt.
ja tam nie bardzo sie zreszta znam na tym. tak tylko pisze. poszukaj.
i na forum o ,29 jest taki watek
http://www.forumrowerowe.org/topic/125308-rowerkona-hei-hei-29/
moze taki? ludzie co do ktorych moge podejrzewac ze sie znaja bardzo chwala ten wybor w tej cenie. o ile bedzie.
ps
mojego posta chyba i tak nie przeczytasz, bo cos shwankuje ten wysylacz... :-)

wybór roweru - pomóżcie