wybór roweru - zakończenie dyskusji

Data: 2013-01-10 11:15:54
Autor: Smerf
wybór roweru - zakończenie dyskusji
Heja,

w zwiazkuz toczącą się dyskusją jakiś czas temu w sprawie wyboru roweru, oświadczam, że przedwczoraj przyjechał do mnie Kelly's Imagine w wersji blue, rama 19,5".
Wczoraj machnąłem jakieś 10 km i wrażenia bardzo pozytywne, wszystko dziala jakoś bardzo płynnie ;)
Pomimo tego, że rower wymaga jeszcze wyregulowania a mianowicie zdarza się, że tylna przerzutka zamiast spaść o jeden poziom spada o dwa, czasem miejsce w którym powinien się znależć łańcuch słychać że nie jest to jego naturalne miejsce.
Nie jestem też pewien czy linki przebiegają przed kierownicą tak jak powinny - trochę wydaje mi się to za bardzo pomieszane.
Położenia kierownicy również nie jestem pewien, tzn ustawiłem ją sobie tak by mieć swobodny dostęp do manetek i hamulca, ktore już były do niej przykręcone.
Musiałem też ustawić hamulce przednie - tzn wsunąć głębiej  'to' co naciska na szczęki.

Rower zakupiony w sklepie internetowym (dystrybutor kellysa mówił, że nie ma już tego roweru w swoich magazynach) przyjechał z odkęconą przednią kierownicą i tylnym kolem - więc nautralnym jest chyba jego regulacja, chociaż w gwarancji jest napisane, że powinien być przygotowany do jazdy.

Także dziękuję wszystkim za sugestie, bardzo się przydały, dzięki nim jestem przeświadczony że dokonałem najlepszego wybory w wydanej kwocie.

pozdrawiam

smerf

wybór roweru - zakończenie dyskusji