wybory

Data: 2011-10-07 22:13:45
Autor: skippy
wybory
jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy mieli mały sondażyk:)

Ja na Palikota:)

Data: 2011-10-07 20:35:33
Autor: kc
wybory
skippy <skippy@the.moon> napisał(a):
jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy mieli mały sondażyk:)

Ja na Palikota:)

Nie ty jeden, z tego co słyszę. Im głośniej krzyczy, że mu się nie podoba, tym więcej głosów. I dlatego w poniedziałek będzie mega wyprzedaż. Ja z braku lepszej opcji - na IV RP.

pozdrawiam

kc

Data: 2011-10-07 21:42:30
Autor: sys29
wybory
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): ... Ja z
braku lepszej opcji - na IV RP.

pozdrawiam

kc

To głos stracony. W ogóle głosując na PiS/PO/PSL/SLD zmarnujesz głos.
Oni wszyscy już rządzili i jak dalej będą rządzić, to masz 100% pewność, że:
- dług publiczny, który teraz narasta w tempie ok. 6000 PLN/sek, dalej
  będzie przyspieszał;
- będzie rosła biurokracja;
- będą rosły podatki i redystrybucja PKB;
- utrzymane będą wszystkie przywileje grupowe ( górnicy, prawnicy,   mundurowi ... )
- nie będzie żadnej reformy emerytalnej;
- nie będzie żadnej reformy podatkowej;
- nie zostanie zreformowane sądownictwo;
- gospodarka dalej będzie krępowana ( obecnie gospodarka jest regulowana   w ok. 300 obszarach w ilości ok. 700 ograniczeń; tylko w mijającej
  kadencji sejm uchwalił aż 1000 aktów prawnych związanych z gospodarką )
- ...
... czyli kraj będzie się pogrążał w długach, aż socjalizm upadnie.

Jedynie JKM mógłby tu coś zmienić, ale jest bez szans. Ja prawdopodobnie nie pójdę na wybory, bo wyjeżdżam na 2 dni do szwagra,
ale jeśli zdążę wrócić w niedzielę przed zamknięciem, to zagłosuję na Prawicę.

pozdr.
sys29

Data: 2011-10-07 21:53:31
Autor: kc
wybory
 sys29 <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jedynie JKM mógłby tu coś zmienić, ale jest bez szans.

Też chętnie głosowałbym na NP (chociaż styl przywódcy niewiele różni się od stylu Janusza z Biłgoraja), ale jest bez szans, jak napisałeś (więc stracę mój głos). Zresztą i tak ktoś mi może dostawić jakiś krzyżyk.

kc

Data: 2011-10-08 09:54:32
Autor: Endriu
wybory
To głos stracony. W ogóle głosując na PiS/PO/PSL/SLD

Ja bym dodał do tego PJN i Ruch Palikota. To wszytko jest jedna stajnia sterowana odgórnie.

Telewizyjny humor sytuacyjny

"[...] Pan Paweł Kowal z PJN z kolei apelował by "skończyć z dziecinadą w relacjach Polski z Rosją". Wprawdzie ujawniono, iż był on współpracownikiem Wojskowych Służb Informacyjnych, ale - po pierwsze - śp. prezydent Lech Kaczyński obdarzał go swoim zaufaniem, a poza tym pan prof. Andrzej Zybertowicz nie stwierdził by WSI wykorzystywały pana Pawła Kowala "niezgodnie z ustawowymi uprawnieniami". [...].

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 10:20:30
Autor: Endriu
wybory
[...]

Kiedyż to on się zdążył do tego WSI zapisać.... ?.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Kowal

"[...] Paweł Robert Kowal (ur. 22 lipca 1975 w Rzeszowie) [...]".

Przeciez to młody synek niemalże w moim wieku ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 10:23:36
Autor: Endriu
wybory
Kiedyż to on się zdążył do tego WSI zapisać.... ?.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Kowal

"[...] Paweł Robert Kowal (ur. 22 lipca 1975 w Rzeszowie) [...]".

Przeciez to młody synek niemalże w moim wieku ....

Pewnie go gdzieś na studiach zwerbowali, żeby podpierdalał środowiska akademickie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 10:29:39
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6p14t$ced$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Endriu, zauważ że WSI to nie była służba powstała w PRL.

Nie mam zamiaru tu dyskutować nt słuszności weryfikacji itp ich pracowników, ale ujawnienie agentury powinno skutkować wg mnie niezłą pajdą.
No ale są ludzie ponad prawem.

Data: 2011-10-08 10:50:27
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j6p1lo$qiu$1news.onet.pl...

[...]

wszystkie wywiady świata miały ubaw po pachy, a oficerowie WSI zabezpieczali w tym momencie życie naszych żołnierzy w Iraku...

zastanów sie jakie gówno Ci pachnie fijołkami

Data: 2011-10-08 10:53:52
Autor: Endriu
wybory
wszystkie wywiady świata miały ubaw po pachy, a oficerowie WSI zabezpieczali w tym momencie życie naszych żołnierzy w Iraku...

Pierdole tekie służby, które nawet ILS'a nie zabezpieczyły swojemu prezydentowi  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 11:06:43
Autor: skippy
wybory
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6p33e$fh6$1usenet.news.interia.pl...
wszystkie wywiady świata miały ubaw po pachy, a oficerowie WSI zabezpieczali w tym momencie życie naszych żołnierzy w Iraku...

Pierdole tekie służby, które nawet ILS'a nie zabezpieczyły swojemu prezydentowi  ....

oraz wszystkie urzędy, które powinny były o tym pomyśleć...
pogłówkuj, dobry w tym bywasz

Data: 2011-10-08 11:16:50
Autor: Endriu
wybory
oraz wszystkie urzędy, które powinny były o tym pomyśleć...
pogłówkuj, dobry w tym bywasz

Rób sobie Skipp co chcesz. Ja cały czas jestem zainteresowany ujawnieniem reszty:

Państwo bezpieki - czy dwa państwa bezpieki?
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/1,DA2008-02-07,index.html

"[...] No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywiście: ci najważniejsi już obiecali wierna służbę Nowemu Panu. To nie wróży dobrze na dalszą metę.
Cóż: róbmy swoje; może to coś da - kto wie?!? (...) [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 11:21:41
Autor: Endriu
wybory
[...]

I mam nadzieje, że Kaczyński (wraz z Macierewiczem) mając na uwadze śmierć swojego brata i 2/3 swojego zaplecza politycznego zrozumieli wreszcie, że bez tego sie kurwa nie obejdzie ....

POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-a55CvGdjTY#t=351s

"[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
wrak był cięty.  Nic mi nie  wiadomo aby srona rosyjska systematycznie
niszczyła dowody [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 11:23:30
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6p4nj$i70$1usenet.news.interia.pl...
[...]

jesteś mistrzem ucieczki od konkretu o którym się rozmawiało

Data: 2011-10-09 10:31:19
Autor: Endriu
wybory
jesteś mistrzem ucieczki od konkretu o którym się rozmawiało

Nie wiem o co ci chodzi, przed niczym nie uciekam....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 17:56:49
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Fri, 7 Oct 2011 21:42:30 +0000 (UTC), " sys29"
<sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

To głos stracony. W ogóle głosując na PiS/PO/PSL/SLD zmarnujesz głos.

[...]

Jedynie JKM mógłby tu coś zmienić, ale jest bez szans. Ja prawdopodobnie nie pójdę na wybory, bo wyjeżdżam na 2 dni do szwagra,
ale jeśli zdążę wrócić w niedzielę przed zamknięciem, to zagłosuję na Prawicę.

Kompletnie abstrahując od tematu "na kogo": wyjeżdżasz do szwagra, nie
chciało ci się wziąć karteczki na wybory, może wrócisz, może nie
wrócisz przed zamknięciem lokali, i pouczasz _innych_ o "straconym
głosie". Tragikomedia.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-09 12:01:41
Autor: FIFI
wybory
W dniu 2011-10-07 23:42,  sys29 pisze:
[...]

Nic dodać nic ująć. Uprzywilejowane grupy aktualnie są większością i im taki uklad pasuje idealnie. Za nic w swiecie nie beda chcieli zmian...

Pzdr

Data: 2011-10-07 22:53:06
Autor: SlawcioD
wybory
W dniu 07.10.2011 22:35,  kc pisze:
[...]

juz lepsza by byla partia pracy niz pis - z PP jest cien szansy sie dogadac z picem juz amba ;) - zreszta najwazniejsze ze pojdziesz glosowac;)

sejm
palikot ;)
21 na slasku

senat
kutz

poza tym wydaje mi sie ze na naszej liscie to ten sondaz bedzie malo miarodajny ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2011-10-08 08:45:34
Autor: marcin
wybory
Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Nie ty jeden, z tego co słyszę. Im głośniej krzyczy, że mu się nie podoba,
tym więcej głosów.

Palikot to przeciez Lepper w wersji dla "mlodych wyksztalconych z duzych miast".
Wniosl do polskiej polityki jeszcze wiecej zlego smaku niz jego poprzednicy.
Ja tez nie lubie ksiezy i nie zeby zamykac ludzi za ziele fajkowe, ale...
coz, Polska nie stanie sie lepsza od dokopania czarnym i legalizacji dragow.
Miejmy nadzieje ze jak ten groteskowy osobnik zdobedzie iles-tam glosow,
bedzie zajmowal sie tym, co probowal robic w komisji PP, a nie insynuacjami
o pijanej Kaczce i penisami :]

pozdr

Data: 2011-10-07 22:16:48
Autor: Rafi
wybory

Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j6nmht$sml$1news.onet.pl...
jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy mieli mały sondażyk:)

Ja na Palikota:)
mój nr 1 - Król Julian :)

Data: 2011-10-07 23:04:01
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Fri, 7 Oct 2011 22:13:45 +0200, "skippy" <skippy@the.moon> wrote:

jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy mieli mały sondażyk:)

Ja na Palikota:)

Ja jak zawsze na Eisenhowera.
Wygrałem.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-08 09:23:10
Autor: Endriu
wybory
Ja na Palikota:)

Dziwi mnie głupota głosujących na Palikota. Przecież to kolejne przepoczwarzenie Platformy podane na tacy ludowi miast i wsi przez ludzi Dukaczewskiego. Widzę że całe to wybory działają na zasadzie jakiegoś zbiorowego instynktu stadnego (Palikot chyba wypali bo obserwuje nawet w swojej rodzinie, że ludzie będą głosować na niego - nie wnikam w intencje).

Kiedyś wszystkie moje koleżanki poszły głosować na Kwaśniewskiego bo zatańczył piosenkę Disco Polo. Dzisiaj wszyscy zagłosują na Palikota bo zabawnie powymachiwał kutasem ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 09:27:37
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6otpc$6nh$1usenet.news.interia.pl...
[...]

bawi mnie w jaki sposób zmanipulowano sprawe kutasa z gumy, prawdopodobnie chodzi o przykrycie problemu który to miało symbolizować
jeśli tak, to sie skutecznie udało

nie pisząc konkretów myślę, że on odbierze głosy pewnej opcji, tylko ze wzgl. na cisze nie chce wymieniać jej nazwy i wcale nie chodzi o P....

Data: 2011-10-08 09:47:20
Autor: Endriu
wybory
bawi mnie w jaki sposób zmanipulowano sprawe kutasa z gumy, prawdopodobnie chodzi o przykrycie problemu który to miało symbolizować
jeśli tak, to sie skutecznie udało

http://www.ruchpalikota.org.pl/sites/default/files/rp.file_.3429.231.pdf

"[...] Takie same pensje kobiet i mężczyzn [...]".

Nawet nie chce mi się tego komentować.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 10:23:13
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6ov6m$962$1usenet.news.interia.pl...
[...]

nie czaje po co mnie cytujesz, skoro wklejasz coś co z tym nie ma związku

Data: 2011-10-08 10:27:03
Autor: Endriu
wybory
nie czaje po co mnie cytujesz, skoro wklejasz coś co z tym nie ma związku

A bo tak się zastanawiam nad tobą Skip, bo niby mądry człowiek z ciebie, a deptasz po największych gównach ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 10:31:48
Autor: Endriu
wybory
A bo tak się zastanawiam nad tobą Skip, bo niby mądry człowiek z ciebie, a deptasz po największych gównach ...

Masz tu ode mnie z dedykacją ....

WPADKA Tomasz Lis prawdziwa twarz antypolaka
http://www.youtube.com/watch?v=lo66dQCxOTs&feature=player_embedded

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 10:35:42
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6p1q2$dfm$1usenet.news.interia.pl...
[...]

gratulacje jak sprytnie uciekłeś od konkretu o którym była mowa

Data: 2011-10-08 10:49:09
Autor: skippy
wybory
Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j6p213$rqv$1news.onet.pl...

[...]

Poza tym ja w ogóle nie oglądam TV, no powiedzmy robię to wybitnie wyjątkowo.
Tym samym nie zmusisz mnie żeby oglądać to gówno tutaj.
Wszystkie TV są wypełnione polityką i wsią Warszawa.
W ogóle praktycznie nic o świecie.
W głupiej Indonezji jak powiesz Poland to nie pomylą z Holand, tylko powiedzą Polandia.
A weź popytaj w swoim otoczeniu ilu ludzie bez dłuższego myślenie precyzyjnie odpowie gdzie lezy Indonzja.
Kraj w którym jest 250 mln ludzi.
Rzygać mi się chce jak oglądam DOWOLNĄ telewizoornię w naszy polskim wydaniu.

Data: 2011-10-08 12:52:41
Autor: kc
wybory
[...]

Chyba nie masz racji przyjacielu. Idiotów jest wszędzie dostatek, ot chociażby tu:

http://www.youtube.com/watch?v=A471cHZ2Mn4

Różnica polega tylko na tym, że u na jest trochę więcej chamstwa, złodziejstwa i ogólnie ku...stwa.

pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-08 13:09:36
Autor: kc
wybory
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Różnica polega tylko na tym, że u na jest trochę więcej chamstwa, złodziejstwa i ogólnie ku...stwa.

Ale coś się zmienia, bo ostatnio w Warszawie wpuścili mnie gdy chciałem wjechać na główną. Aż numery zapamiętałem. :)

kc

Data: 2011-10-08 15:12:56
Autor: skippy
wybory

Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6ph2p$s2k$1inews.gazeta.pl...
[...]

z kanadolami widziałem podobne skecze, załamka gość powiedział że USA leży w Ameryce Południowej

Data: 2011-10-08 17:53:48
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Sat, 8 Oct 2011 12:52:41 +0000 (UTC), " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

[...]

U nas? W porównaniu z USA?
Mieliśmy przekręt tak bezczelny i na taką skalę, jak zmontowanie
kryzysu 2008 i późniejszy bailout?

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-08 18:00:40
Autor: Endriu
wybory
U nas? W porównaniu z USA?
Mieliśmy przekręt tak bezczelny i na taką skalę, jak zmontowanie
kryzysu 2008 i późniejszy bailout?

No a egzekucja konkurencji politycznej w Smoleńsku to do ciebie nie przemawia ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 18:21:41
Autor: skippy
wybory
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6ps3n$ogh$1usenet.news.interia.pl...
U nas? W porównaniu z USA?
Mieliśmy przekręt tak bezczelny i na taką skalę, jak zmontowanie
kryzysu 2008 i późniejszy bailout?

No a egzekucja konkurencji politycznej w Smoleńsku to do ciebie nie przemawia ?.

:))))))))))))))))))))))))

Data: 2011-10-08 18:22:28
Autor: skippy
wybory
[...]

naprawde kurwa nie wiem czy sie śmiać czy płakać

Data: 2011-10-08 18:59:38
Autor: Endriu
wybory
naprawde kurwa nie wiem czy sie śmiać czy płakać

Nie wiem dlaczego ci tak do śmiechu, biorąc pod uwagę ostatnie wystąpienia Gugały i Lisa ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 18:03:45
Autor: Jan Werbinski
wybory
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> naprawde kurwa nie wiem czy sie śmiać czy płakać

Nie wiem dlaczego ci tak do śmiechu, biorąc pod uwagę ostatnie wystąpienia Gugały i Lisa ....

Endrju zrobił z siebie pośmiewisko na grupie poświęconej lotnictwu. Szkoda dyskutować, ale pośmiać się z clowna zawsze warto. :-)

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-08 20:19:24
Autor: Endriu
wybory
Endrju zrobił z siebie pośmiewisko na grupie poświęconej lotnictwu. Szkoda
dyskutować, ale pośmiać się z clowna zawsze warto. :-)

Na pl.rec.lotnictwo jest jeszcze gorzej niż tutaj. Nikt tam nie ma zielonego pojęcia o wykresach z czarnych skrzynek tupolewa dokładnie tak samo jak tutaj. Ty Jasiu też nie msz zielonego o tym pojęcia, więc grzecznie jak piesek (wraz z całą tą łgającą prosto w oczy pseudkomisją Millera) będziesz czekał na to co powiedzą naukowcy Bienienda oraz Nowaczyk z instytutów naukowych współpracujących z NASA.

Być może i u nas w kraju znaleźli by się tego typu specjaliści umiejący wyjaśnić w/w wykresy, ale przez idiotów twojego pokroju głosujących kiedyś na Kwaśniewskiego, póżniej na PO a teraz wraz z najnowym trendem na wywijającego kutasem Palikota (czyli kolejne przepoczwarzenie formacji poltycznej stowrzonej przez WSI - jak sam zresztą zauważyłeś) nie jest to możliwe, bo każdy z nich boi się podzielić los wiceministra Wróbla:

Eugeniusz Wróbel
http://pl.wikipedia.org/wiki/Eugeniusz_Wr%C3%B3bel

"[...] W październiku 2010 córka Eugeniusza Wróbla zgłosiła jego zaginięcie. Na skutek prowadzonych czynności ustalono, iż poszukiwany nie żyje. Prokurator Prokuratury Rejonowej w Rybniku przedstawił synowi Eugeniusza Wróbla zarzut zabójstwa ojca, podejrzany w swoich pierwszych wyjaśnieniach - według relacji prokuratora - przyznał się do popełnienia tego czynu[1]. W toku śledztwa ustalono, że zwłoki Eugeniusza Wróbla zostały wrzucone do Zalewu Rybnickiego[2]. Śledztwo zakończyło się skierowaniem przez prokuratora do właściwego sądu wniosku o umorzenie śledztwa i zastosowanie środków zabezpieczających (osadzenia w zakładzie zamkniętym) w związku ze stwierdzeniem niepoczytalności sprawcy. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 19:04:01
Autor: Jan Werbinski
wybory
[...]

Na szczęście Ty możesz ich nauczyć jak się używa czarnych skrzynek. Przecież to podstawowa i niezbędna wiedza. :-DDD

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-10 10:26:50
Autor: Marcin N
wybory
W dniu 2011-10-08 20:19, Endriu pisze:

Na pl.rec.lotnictwo jest jeszcze gorzej niÂż tutaj. Nikt tam nie ma zielonego
pojĂŞcia o wykresach z czarnych skrzynek tupolewa dokÂładnie tak samo jak
tutaj.

Skoro znasz się na czarnych skrzynkach, to bez problemu powinieneś też umieć ustawić czytnik newsowy tak, żeby nie walił krzakami zamiast polskich znaków.

Chyba, że jednak się nie znasz...

Data: 2011-10-08 21:49:03
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Sat, 8 Oct 2011 18:00:40 +0200, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
wrote:

U nas? W porównaniu z USA?
Mieliśmy przekręt tak bezczelny i na taką skalę, jak zmontowanie
kryzysu 2008 i późniejszy bailout?

No a egzekucja konkurencji politycznej w Smoleńsku to do ciebie nie przemawia ?.

Nie, jako że to pikuś w porównaniu choćby do tego, jak Amerykanie od
przeszło pół wieku skutecznie ukrywają rozbity latający talerz i ciała
kosmitów. Skoro już trzymamy się w tej poetyce.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-08 20:48:29
Autor: kc
wybory
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a):
Nie, jako że to pikuś w porównaniu choćby do tego, jak Amerykanie od
przeszło pół wieku skutecznie ukrywają rozbity latający talerz i ciała
kosmitów. Skoro już trzymamy się w tej poetyce.

Roswell i zamach w Smoleńsku to ta sama poetyka?  Wypadki przytrafiają się najczęściej pijakom na rowerach a nie prezydentom państw. A nawet jak pijanemu Józiowi przytrafi się nieszczęście na podwórku u sąsiada, który go nie lubił, to rodzina nie ma prawa pytać co się naprawdę stało?

kc --

Data: 2011-10-08 22:56:29
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Sat, 8 Oct 2011 20:48:29 +0000 (UTC), " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

[...]

Nie, szalone teorie na ten temat to ta sama poetyka. Nb. jeżeli już
podejrzewać zamach, to nie bez zadania fundamentalnego pytania: cui
bono?
Wypadki przytrafiają się najczęściej pijakom na rowerach a nie prezydentom państw.

O, takie właśnie rozumowanie mam na myśli.

A nawet jak pijanemu Józiowi przytrafi się nieszczęście na podwórku u sąsiada, który go nie lubił, to rodzina nie ma prawa pytać co się naprawdę stało?

A czy ja komukolwiek odmawiam takiego prawa? Oczywiście, że mają
prawo. Tak samo jak ja mam prawo mieć własne zdanie na temat tych,
którzy piszą o "zamachu", czy wręcz "egzekucji", w trybie orzekającym.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-08 21:05:30
Autor: kc
wybory
wrote:

>Roswell i zamach w Smoleńsku to ta sama poetyka?  Nie, szalone teorie na ten temat to ta sama poetyka. Nb. jeżeli już
podejrzewać zamach, to nie bez zadania fundamentalnego pytania: cui
bono? >Wypadki przytrafiają się >najczęściej pijakom na rowerach a nie prezydentom państw. O, takie właśnie rozumowanie mam na myśli.

> [...]

prawo. Tak samo jak ja mam prawo mieć własne zdanie na temat tych,
którzy piszą o "zamachu", czy wręcz "egzekucji", w trybie orzekającym.

Zauważ, że ty też orzekasz: bo to pijak był.

kc

Data: 2011-10-08 23:34:56
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Sat, 8 Oct 2011 21:05:30 +0000 (UTC), " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

> [...]

którzy piszą o "zamachu", czy wręcz "egzekucji", w trybie orzekającym.

Zauważ, że ty też orzekasz: bo to pijak był.

Kłamiesz.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-08 22:04:58
Autor: Endriu
wybory
Nie, jako że to pikuś w porównaniu choćby do tego, jak Amerykanie od
przeszło pół wieku skutecznie ukrywają rozbity latający talerz i ciała
kosmitów. Skoro już trzymamy się w tej poetyce.

A nie wiesz Maćku dlaczego to ten redaktor taki podenerowowany, że już sam się pląta choćby odnośnie podatków używając błędnie słowa "podwyżył" zamiast "obniżył" .....  ???

Tomasz Lis show -- nowy program rozrywkowy
http://www.youtube.com/watch?v=DwZB5N7aXs8&feature=player_detailpage#t=67s

Nie, czujesz że ciąży na nim jakaś presja .... ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 23:15:15
Autor: skippy
wybory
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6qadp$grv$1usenet.news.interia.pl...
[...]

a dlaczego znany polityk, prawnik - mówi "sensu stricto", hę???

Data: 2011-10-09 00:59:34
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Sat, 8 Oct 2011 22:04:58 +0200, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
wrote:

[...]

Zlituj się, skaczesz co chwila z tematu na temat. Że Kaczyński
skutecznie zdenerwował Lisa, to dowodzi czego? Egzekucji w Smoleńsku?
I dlaczego niby ja miałbym być adwokatem słabego dziennikarza? --
Maciej Bójko

Data: 2011-10-09 08:56:36
Autor: Endriu
wybory
Zlituj się, skaczesz co chwila z tematu na temat. Że Kaczyński
skutecznie zdenerwował Lisa, to dowodzi czego? Egzekucji w Smoleńsku?
I dlaczego niby ja miałbym być adwokatem słabego dziennikarza?

A nie czasami wiesz dlaczego to TVP 1 i TVN wycinają z Youtube tego typu filmy ?.

Tomasz Lis - Manipulacja
http://www.youtube.com/watch?v=HjmuGFhlpYE

Posadzę MAK na wariografie
http://prawica.net/opinie/27363

"[...] Nie da się bowiem pilnować odruchów podświadomych przez cały wywiad i w każdej sytuacji. Szczególnie w takiej, w której występuje stres permanentny, czyli ten najbardziej pierwotny, jaki aktywuje w mózgu homo sapiens sapiens tryb "Walcz-Uciekaj". Tak też stało się w przypadku Tatiany Grigoriewny Anodiny, przewodnicząca Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK).
Analizując konferencję prasową MAK z dnia 12.01.2011 roku, mogę powiedzieć, iż ten materiał będzie chyba jednym ze sztandarowych przykładów dla uczestników moich szkoleń. Wielce prawdopodobnym jest bowiem, że Pani Tatiana Anodina "mija się z prawdą". Nadmienię, iż powyższe metody retrospekcji danej osoby używane są m.in. przez służy specjalnie takie, jak Mossad, FBI i KGB. [...]".

http://www.youtube.com/watch?v=ugR6lAojlRk&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=HJ6-Z-J8Cag&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=mwehCUPqylA&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Z45BqSOgaBE&feature=player_embedded

Czy to nie jest kolejny objaw PANIKI ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-09 10:46:15
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6rgjk$e93$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Prawdopodobnie z powodu tej samej paniki był wycinany Miś i inne filmy, clipy itd. Ma on nazwę "copyright".

Data: 2011-10-09 10:52:42
Autor: Endriu
wybory
Prawdopodobnie z powodu tej samej paniki był wycinany Miś i inne filmy, clipy itd. Ma on nazwę "copyright".

Che ja myślałem, że moja rodzina płaci abonament "Telewizji  Polskiej" za prowadzenie "misji"....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-09 11:06:42
Autor: Endriu
wybory
Prawdopodobnie z powodu tej samej paniki był wycinany Miś i inne filmy, clipy itd. Ma on nazwę "copyright".

Che ja myślałem, że moja rodzina płaci abonament "Telewizji  Polskiej" za prowadzenie "misji"....

O prosze filmik na TVPINFO  z kłąmiącym w żywe oczy Zawadą o którym mówiłem na pl.rec.lotnictwo też już przestał się "buforować" ....

http://www.tvp.pl:80/publicystyka/polityka/minela-dwudziesta/wideo/26072011/4843514

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-09 11:14:20
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6ro7h$q6g$1usenet.news.interia.pl...
[...]

mi się nie buforują filmiki od Tadka
no i co?

Data: 2011-10-09 11:16:27
Autor: Endriu
wybory
mi się nie buforują filmiki od Tadka
no i co?

Nie razi cię to, że "zacierają ślady" przed "opinią publiczną" ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-09 11:27:29
Autor: Endriu
wybory
Nie razi cię to, że "zacierają ślady" przed "opinią publiczną" ?.

Od dzisiaj chyba zacznę te wszystkie filmiki nagrywać ...

O proszę a filmik np. z 11.01.2011 "się buforuje".....

<http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/minela-dwudziesta/wideo/piotr-tymochowicz-11012011/3788310?start_rec=856>

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-10 09:11:03
Autor: Endriu
wybory
Od dzisiaj chyba zacznę te wszystkie filmiki nagrywać ...

Che chyba jednak nie ma to sensu, w sumie to Gugała z Lisem zamiast rozmawiać mogliby swoim interlokutorom na wstępie w środku i na końcu programu wypłacić liścia, a na wyborcach nie zrobiło by to chyba najmniejszego wrażenia ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-10 10:02:39
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6u5q7$mj6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

dlaczego sie tak kierunkowo zawziąłeś
zrozum, ze to śmieszne i nikogo w ten sposób nie przekonasz
jedynie osoby z analogicznymi poglądami będą rechotać, no i co z tego?

widziłeś żeby ktokolwiek z odmiennymi poglądami przekonał pospieszalskiego albo dowolnego kleche u rydzyka?

chyba poczytaj coś o technikch agitacji i manipulacji, bo se strzelasz w stopy

masz je jeszce?

Data: 2011-10-09 11:13:43
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6rnd9$oua$1usenet.news.interia.pl...
Prawdopodobnie z powodu tej samej paniki był wycinany Miś i inne filmy, clipy itd. Ma on nazwę "copyright".

Che ja myślałem, że moja rodzina płaci abonament "Telewizji  Polskiej" za prowadzenie "misji"....

a co to ma do rzeczy...
nic nie ma wspólnego

Data: 2011-10-09 11:15:00
Autor: Endriu
wybory
a co to ma do rzeczy...
nic nie ma wspólnego

a ma ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 18:02:12
Autor: Jan Werbinski
wybory
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> Ja na Palikota:)

Dziwi mnie głupota głosujących na Palikota. Przecież to kolejne przepoczwarzenie Platformy podane na tacy ludowi miast i wsi przez ludzi

Dokładnie. Palikot to mutacja PO. Tak samo jak PJN to PiS. Ludzie w większości tego nie odróżniają, więc zmiana nazwy działa od 21 lat.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-08 10:36:57
Autor: totus
wybory
skippy wrote:

jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy
mieli mały sondażyk:)

Ja na Palikota:)

Ja też

Data: 2011-10-08 11:00:15
Autor: Endriu
wybory
Ja też

Poważnie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 11:19:37
Autor: totus
wybory
Endriu wrote:

Ja też

Poważnie ?.

A co w tym dziwnego? Program jest najbardziej zbliżenia do mojego rozumienia porządku publicznego i gospodarczego.

Data: 2011-10-08 11:33:15
Autor: Endriu
wybory
Masz na myśli to ?.

http://www.ruchpalikota.org.pl/sites/default/files/rp.file_.3429.231.pdf

"[...] Takie same pensje kobiet i mężczyzn [...]".

Jak on to chce wporwadzić - ustawą ?.

P.S. Ktoś chyba się podszywa pod totusa, albo totus ze Skipem  robią Sławciem i kolegą "kc" jaja sobie robią ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 11:44:10
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6p5d9$j92$1usenet.news.interia.pl...
Masz na myśli to ?.

[...]

nie będę dziś dyskutował o jego programie

a w całkowitej abstrakcji od niego, to dużo rzeczy tutaj kojarzy mi się z tym zdjęciem:

http://plfoto.com/zdjecie,reporterskie,bez-tytulu,2347517.html

spadam znowu na jakiś czas

Data: 2011-10-08 13:02:16
Autor: marfi
wybory
Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j6p61k$7lj$1news.onet.pl...

a w całkowitej abstrakcji od niego, to dużo rzeczy tutaj kojarzy mi się z tym zdjęciem:

http://plfoto.com/zdjecie,reporterskie,bez-tytulu,2347517.html

spadam znowu na jakiś czas

  A mnie się nie kojarzy - u nas "biczuje" się przeciwnika politycznego.

--
marfi

Data: 2011-10-08 15:14:10
Autor: skippy
wybory
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4e902dbe$0$3511$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ale marfi tu na fotce jest inna historia
oni sami sobie to robią

Data: 2011-10-08 15:36:18
Autor: marfi
wybory
Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j6pib8$bbo$1news.onet.pl...
[...]

  Przecież to mam na myśli :) Jakiś polityk dokonał u nas samobiczowania?

--
marfi

Data: 2011-10-08 15:38:32
Autor: skippy
wybory
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4e9051d6$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no nie umyślnie, ale niektórzy pieprzą taki rzeczy jakby chcieli żeby cały ten bajzel im się zwalił na łeb

Data: 2011-10-08 15:42:59
Autor: skippy
wybory

w ogóle w czasie tego święta to oni nie tyle się biczują, co sami siebie walą po łbach nożami...
krew oczy zalewa, ale nic nie czują... taka adrenalina...

http://plfoto.com/zdjecie,reporterskie,bez-tytulu,2345573.html

Data: 2011-10-08 15:44:09
Autor: skippy
wybory
z takim gościem nie da się pogadać w oparciu o logikę, no bo niby jak:)

Data: 2011-10-08 15:45:10
Autor: marfi
wybory
Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j6pjot$fmk$1news.onet.pl...
[...]

  Ale przy tej okazji "biczują" tzw. opozycję bo przecież nie siebie obwiniają za w/w stan rzeczy.

--
marfi

Data: 2011-10-08 12:38:12
Autor: totus
wybory
Endriu wrote:

Masz na myśli to ?.

[...]

Można to tak samo wprowadzić jak udział procentowy na listach wyborczych jak zapewnienie stanowiska po powrocie z urlopu macierzyńskiego jak płaca minimalna jak obowiązek ubezpieczenia w zus jak miliony innych głupot, które narzuca państwo swoją większością w sejmie. Ta głupota jest najmniej szkodliwa. Państwo nie powinno się mieszać w żaden rynek w tym i w rynek pracy ale jeśli już to politycy chcą robić to lepiej tak niż przez płacę minimalną, która zwiększa bezrobocie.

Data: 2011-10-08 12:33:46
Autor: totus
wybory
Endriu wrote:

[...]

Tak mam na myśli ten program. I mogą być takie same pensje dla kobiet i mężczyzn za taką sama pracę. To mi nie przeszkadza tak bardzo choć wolałbym by pensje regulował rynek.

Data: 2011-10-08 16:57:19
Autor: Endriu
wybory
To mi nie przeszkadza tak bardzo choć wolałbym
by pensje regulował rynek.

.... ale w imię tegoż wolnego rynku będę głosował na gościa, który będzie te pensje starał się regulować poprzez ustawę ....

WPADKA Tomasz Lis prawdziwa twarz antypolaka
http://www.youtube.com/watch?v=lo66dQCxOTs&feature=player_embedded

"[...] Widz w Polsce wybaczy wiele, bardzo wiele ale jednego nie wybaczy nigdy. Nigdy prznigdy nie wybaczy tego, żeby go potraktować poważnie....[...] ".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 17:00:08
Autor: Endriu
wybory
[...]

Ech kurwa ... kwintesencja balcerowiczowskiego wolnego rynku .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 18:08:52
Autor: Jan Werbinski
wybory
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
Tak mam na myśli ten program. I mogą być takie same pensje dla kobiet i mężczyzn za taką sama pracę. To mi nie przeszkadza tak bardzo choć

Ustawowy nakaz równości wynagrodzen kobiet i mężczyzn =  większe bezrobocie kobiet.
Proste.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-08 21:17:55
Autor: totus
wybory
Jan Werbinski wrote:

[...]

Tak to prawda. Jakikolwiek limit płac od dołu dla kogokolwiek podnosi bezrobocie tej grupy. Płaca minimalna podnosi bezrobocie wszystkim. Płaca minimalna dla kobiet za konkretną prace podnosi bezrobocie kobiet. Pełna zgoda. Bezrobocie kobiet to mniej niż bezrobocie wszystkich. Jakakolwiek ingerencja polityka w ekonomie to szkody. Można sobie tylko wybrać jakie.

Data: 2011-10-08 12:05:38
Autor: DJ\(Dominik\)
wybory
Od głosowania na Palikota nie zaczniesz nagle zarabiać na FW20.

Data: 2011-10-08 15:15:53
Autor: skippy
wybory
Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj@nielubiespamuopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:j6p79m$be1$1news.onet.pl...
Od głosowania na Palikota nie zaczniesz nagle zarabiać na FW20.

ani tracić, to nie ma w ogóle związku oprócz ew. tąpnięcia poza światowy trend na sesje czy dwie

Data: 2011-10-08 18:00:10
Autor: Jan Werbinski
wybory
skippy <skippy@the.moon> napisał(a):
jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy mieli mały sondażyk:)

Ja na Palikota:)

Miałem głosować na siebie, ale zebraliśmy tylko 2500 podpisów i nie zarejestrowaliśmy komitetu. Może następnym razem się uda? :-)
W takim razie widzę trzy opcje: świadome niepójście, pójście i zabranie karty do domu, głosowanie na Mikke ale nie wiem czy tutaj wszedł.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-08 20:47:29
Autor: Endriu
wybory
Miałem głosować na siebie, ale zebraliśmy tylko 2500 podpisów i nie
zarejestrowaliśmy komitetu. Może następnym razem się uda? :-)

Zebrać podpisy to jedno, ale wziąśc 5% w skali kraju ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 19:06:19
Autor: Jan Werbinski
wybory
> [...]
> zarejestrowaliśmy komitetu. Może następnym razem się uda? :-)

Zebrać podpisy to jedno, ale wziąśc 5% w skali kraju ?.

Oj tam. Od razu byś chciał zaszaleć. Spokojnie. Naród jeszcze za głupi jest. Ale już niedługo, za 80 lat i po III wojnie światowej nieco zmądrzeje. ;)
Mózgi wyprane komuną nie wiedzą czym się różni partia lewicowa od prawicowej i twierdzą, że w sejmie są obecne jakiekolwiek partie prawicowe. hehehe.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-08 21:33:09
Autor: Endriu
wybory
Oj tam. Od razu byś chciał zaszaleć. Spokojnie. Naród jeszcze za głupi jest.
Ale już niedługo, za 80 lat i po III wojnie światowej nieco zmądrzeje. ;)

..... i wybierze Jaśka Werbinskiego .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 21:27:07
Autor: totus
wybory
Jan Werbinski wrote:

[...]

Nie branie udziału w głosowaniu, oddanie głosu nieważnego lub zabranie karty do domu to jest równoznaczne z oddaniem głosu na partię, która zwyciężyła w wyborach. Tak wynika z analizy warunków brzegowych. Jeżeli wszyscy uprawnieni do głosowania z wyjątkiem jednego oddaliby głos nieważny lub nie wzięliby udziału w głosowaniu lub zabraliby kartę do domu, a ta jedna osoba zagłosowałaby na PO. PO by obsadził wszystkie miejsca w sejmie. Tego chyba nie chcesz. Jak znosisz świadomość, że przez Twoje posunięcie, PO w sejmie jest silniejsza niż rzeczywiste poparcie społeczne?

Data: 2011-10-08 21:54:10
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Sat, 08 Oct 2011 21:27:07 +0200, totus <totus@poczta.onet.pl>
wrote:

Nie branie udziału w głosowaniu, oddanie głosu nieważnego lub zabranie karty do domu to jest równoznaczne z oddaniem głosu na partię, która zwyciężyła w wyborach.

Fałsz.

Tak wynika z analizy warunków brzegowych.

Nie wynika.

Jeżeli wszyscy uprawnieni do głosowania z wyjątkiem jednego oddaliby głos nieważny lub nie wzięliby udziału w głosowaniu lub zabraliby kartę do domu, a ta jedna osoba zagłosowałaby na PO.

Idę o zakład, że w jutrzejszych wyborach zostanie oddany więcej niż
jeden ważny głos, w związku z czym powyższą "analizę" OKDR.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-08 22:17:40
Autor: totus
wybory
Maciej Bojko wrote:

Nie branie udziału w głosowaniu, oddanie głosu nieważnego lub zabranie
karty do domu to jest równoznaczne z oddaniem głosu na partię, która
zwyciężyła w wyborach.

Fałsz.

Dlaczego tak twierdzisz? Jakie masz argumenty? Poza tym, że jestem głupi kmiot.

Data: 2011-10-08 22:25:27
Autor: Endriu
wybory
Dlaczego tak twierdzisz? Jakie masz argumenty? Poza tym, że jestem głupi
kmiot.

Kategorycznie protestuję abyś totusie sam siebie tutaj tak ordynarnie obrażał .....
To jest szacowna grupa, o wysokim poziomie merytorycznym i używanie takowych epitetów wobec swojej własnej osoby jest wysoce nismaczne, i musi budzić oczywisty odruch oburzenia ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 23:33:23
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Sat, 08 Oct 2011 22:17:40 +0200, totus <totus@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Te, które wyciąłeś. Swój "dowód" sprowadziłeś do rozważenia jednego
przypadku, w którym w okręgu oddano tylko jeden ważny głos. Myślę, że nawet głupi kmiot widzi, że to nonsensowne założenie. Wróćmy na
Ziemię.

Weźmy pierwszy z brzegu przykład: wybory 2007, okręg wyborczy nr 1.
Uprawnionych 806174, głosów ważnych 404559. Głosów na PO 173820,
głosów na PiS 117165, głosów na SLD 72378. Podział mandatów (12): PO 6, PiS 4, SLD 2.

Gdyby wszyscy, którzy nie głosowali, oddali głos nieważny, etc.,
zamiast tego głosowali na PO, podział mandatów byłby następujący: PO 9, PiS 2, SLD 1. Nie wierzysz, sam sprawdź. Wszystko jest
publicznie dostępne: ordynacja wyborcza, wyniki dawnych głosowań, i tak dalej. --
Maciej Bójko

Data: 2011-10-09 09:01:27
Autor: totus
wybory

wrote:

[...]

Nie ja wyciąłem tylko zacytowałem w całości Twój list, czyli Ty wyciąłeś. Podałeś dobry przykład. Ci co nie przyszli czy oddali głos nieważny to nie byli sympatycy PO. To byli ludzie, którym się nie chciało iść na głosowanie lub którym żadna z partii nie odpowiadała. Zgodzisz się? Dyskutujemy o tych którzy nie idą na wybory bądź oddają głos nieważny bo cały układ partyjny jest do dupy. Czy nie tak? Ci swoim postępowaniem wzmacniają partie zwycięską. Bo przecież któraś ze startujących partii jest najmniej odległa od ich poglądów. Co jest nie tak w tym rozumowaniu?

Data: 2011-10-09 12:04:34
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Sun, 09 Oct 2011 09:01:27 +0200, totus <totus@poczta.onet.pl>
wrote:

Nie ja wyciąłem tylko zacytowałem w całości Twój list, czyli Ty wyciąłeś.

Kłamiesz bezczelnie, choć nieudolnie.

[...]

Nie. Nie wzmacniają ŻADNEJ partii. Po prostu. Nie głosując, nie
głosujesz (a nie: głosujesz na PO, czy kto tam będzie na górze).

Bo przecież któraś ze startujących partii jest najmniej odległa od ich poglądów. Co jest nie tak w tym rozumowaniu?

Konkluzja, że "nie głosować to to samo, co głosować na zwycięzcę". Jak
w przykładzie, gdzie różnica pomiędzy "nie głosować" a "głosować na
zwycięzcę" to różnica trzech mandatów. Z mojego punktu widzenia
dziewięć i sześć to różne liczby, z twojego - to to samo. EOT,
zmęczony jestem.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-10 20:27:50
Autor: Lucky
wybory
Czyzbysmy normalnieli?
W 2007 PO 209 mandatow, teraz 206
PiS 166, teraz 158
PSL 31, teraz 28

Idzie jak krew z nosa, ale do przodu.

Data: 2011-10-17 09:22:07
Autor: Jan Werbinski
wybory
Lucky <luckyme@vp.pl> napisał(a):
Czyzbysmy normalnieli?
W 2007 PO 209 mandatow, teraz 206
PiS 166, teraz 158
PSL 31, teraz 28

Idzie jak krew z nosa, ale do przodu.

Uległeś iluzji.

Obecnie PO miało 209, a teraz ma 246 mandatów. Mutacja w postaci niewiele różniącego się od PO RP należy traktować jako PO. Tak samo jak ewentualne mandaty PJN można przypisać PiS-owi.

--
Jan Werbiński

--

wybory