wybory

Data: 2011-10-07 20:35:33
Autor: kc
wybory
skippy <skippy@the.moon> napisał(a):
jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy mieli mały sondażyk:)

Ja na Palikota:)

Nie ty jeden, z tego co słyszę. Im głośniej krzyczy, że mu się nie podoba, tym więcej głosów. I dlatego w poniedziałek będzie mega wyprzedaż. Ja z braku lepszej opcji - na IV RP.

pozdrawiam

kc

Data: 2011-10-07 21:42:30
Autor: sys29
wybory
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): ... Ja z
braku lepszej opcji - na IV RP.

pozdrawiam

kc

To głos stracony. W ogóle głosując na PiS/PO/PSL/SLD zmarnujesz głos.
Oni wszyscy już rządzili i jak dalej będą rządzić, to masz 100% pewność, że:
- dług publiczny, który teraz narasta w tempie ok. 6000 PLN/sek, dalej
  będzie przyspieszał;
- będzie rosła biurokracja;
- będą rosły podatki i redystrybucja PKB;
- utrzymane będą wszystkie przywileje grupowe ( górnicy, prawnicy,   mundurowi ... )
- nie będzie żadnej reformy emerytalnej;
- nie będzie żadnej reformy podatkowej;
- nie zostanie zreformowane sądownictwo;
- gospodarka dalej będzie krępowana ( obecnie gospodarka jest regulowana   w ok. 300 obszarach w ilości ok. 700 ograniczeń; tylko w mijającej
  kadencji sejm uchwalił aż 1000 aktów prawnych związanych z gospodarką )
- ...
... czyli kraj będzie się pogrążał w długach, aż socjalizm upadnie.

Jedynie JKM mógłby tu coś zmienić, ale jest bez szans. Ja prawdopodobnie nie pójdę na wybory, bo wyjeżdżam na 2 dni do szwagra,
ale jeśli zdążę wrócić w niedzielę przed zamknięciem, to zagłosuję na Prawicę.

pozdr.
sys29

Data: 2011-10-07 21:53:31
Autor: kc
wybory
 sys29 <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jedynie JKM mógłby tu coś zmienić, ale jest bez szans.

Też chętnie głosowałbym na NP (chociaż styl przywódcy niewiele różni się od stylu Janusza z Biłgoraja), ale jest bez szans, jak napisałeś (więc stracę mój głos). Zresztą i tak ktoś mi może dostawić jakiś krzyżyk.

kc

Data: 2011-10-08 09:54:32
Autor: Endriu
wybory
To głos stracony. W ogóle głosując na PiS/PO/PSL/SLD

Ja bym dodał do tego PJN i Ruch Palikota. To wszytko jest jedna stajnia sterowana odgórnie.

Telewizyjny humor sytuacyjny

"[...] Pan Paweł Kowal z PJN z kolei apelował by "skończyć z dziecinadą w relacjach Polski z Rosją". Wprawdzie ujawniono, iż był on współpracownikiem Wojskowych Służb Informacyjnych, ale - po pierwsze - śp. prezydent Lech Kaczyński obdarzał go swoim zaufaniem, a poza tym pan prof. Andrzej Zybertowicz nie stwierdził by WSI wykorzystywały pana Pawła Kowala "niezgodnie z ustawowymi uprawnieniami". [...].

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 10:20:30
Autor: Endriu
wybory
[...]

Kiedyż to on się zdążył do tego WSI zapisać.... ?.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Kowal

"[...] Paweł Robert Kowal (ur. 22 lipca 1975 w Rzeszowie) [...]".

Przeciez to młody synek niemalże w moim wieku ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 10:23:36
Autor: Endriu
wybory
Kiedyż to on się zdążył do tego WSI zapisać.... ?.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Kowal

"[...] Paweł Robert Kowal (ur. 22 lipca 1975 w Rzeszowie) [...]".

Przeciez to młody synek niemalże w moim wieku ....

Pewnie go gdzieś na studiach zwerbowali, żeby podpierdalał środowiska akademickie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 10:29:39
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6p14t$ced$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Endriu, zauważ że WSI to nie była służba powstała w PRL.

Nie mam zamiaru tu dyskutować nt słuszności weryfikacji itp ich pracowników, ale ujawnienie agentury powinno skutkować wg mnie niezłą pajdą.
No ale są ludzie ponad prawem.

Data: 2011-10-08 10:50:27
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j6p1lo$qiu$1news.onet.pl...

[...]

wszystkie wywiady świata miały ubaw po pachy, a oficerowie WSI zabezpieczali w tym momencie życie naszych żołnierzy w Iraku...

zastanów sie jakie gówno Ci pachnie fijołkami

Data: 2011-10-08 10:53:52
Autor: Endriu
wybory
wszystkie wywiady świata miały ubaw po pachy, a oficerowie WSI zabezpieczali w tym momencie życie naszych żołnierzy w Iraku...

Pierdole tekie służby, które nawet ILS'a nie zabezpieczyły swojemu prezydentowi  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 11:06:43
Autor: skippy
wybory
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6p33e$fh6$1usenet.news.interia.pl...
wszystkie wywiady świata miały ubaw po pachy, a oficerowie WSI zabezpieczali w tym momencie życie naszych żołnierzy w Iraku...

Pierdole tekie służby, które nawet ILS'a nie zabezpieczyły swojemu prezydentowi  ....

oraz wszystkie urzędy, które powinny były o tym pomyśleć...
pogłówkuj, dobry w tym bywasz

Data: 2011-10-08 11:16:50
Autor: Endriu
wybory
oraz wszystkie urzędy, które powinny były o tym pomyśleć...
pogłówkuj, dobry w tym bywasz

Rób sobie Skipp co chcesz. Ja cały czas jestem zainteresowany ujawnieniem reszty:

Państwo bezpieki - czy dwa państwa bezpieki?
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/1,DA2008-02-07,index.html

"[...] No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywiście: ci najważniejsi już obiecali wierna służbę Nowemu Panu. To nie wróży dobrze na dalszą metę.
Cóż: róbmy swoje; może to coś da - kto wie?!? (...) [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 11:21:41
Autor: Endriu
wybory
[...]

I mam nadzieje, że Kaczyński (wraz z Macierewiczem) mając na uwadze śmierć swojego brata i 2/3 swojego zaplecza politycznego zrozumieli wreszcie, że bez tego sie kurwa nie obejdzie ....

POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-a55CvGdjTY#t=351s

"[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
wrak był cięty.  Nic mi nie  wiadomo aby srona rosyjska systematycznie
niszczyła dowody [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 11:23:30
Autor: skippy
wybory

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6p4nj$i70$1usenet.news.interia.pl...
[...]

jesteś mistrzem ucieczki od konkretu o którym się rozmawiało

Data: 2011-10-09 10:31:19
Autor: Endriu
wybory
jesteś mistrzem ucieczki od konkretu o którym się rozmawiało

Nie wiem o co ci chodzi, przed niczym nie uciekam....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-08 17:56:49
Autor: Maciej Bojko
wybory
On Fri, 7 Oct 2011 21:42:30 +0000 (UTC), " sys29"
<sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

To głos stracony. W ogóle głosując na PiS/PO/PSL/SLD zmarnujesz głos.

[...]

Jedynie JKM mógłby tu coś zmienić, ale jest bez szans. Ja prawdopodobnie nie pójdę na wybory, bo wyjeżdżam na 2 dni do szwagra,
ale jeśli zdążę wrócić w niedzielę przed zamknięciem, to zagłosuję na Prawicę.

Kompletnie abstrahując od tematu "na kogo": wyjeżdżasz do szwagra, nie
chciało ci się wziąć karteczki na wybory, może wrócisz, może nie
wrócisz przed zamknięciem lokali, i pouczasz _innych_ o "straconym
głosie". Tragikomedia.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-09 12:01:41
Autor: FIFI
wybory
W dniu 2011-10-07 23:42,  sys29 pisze:
[...]

Nic dodać nic ująć. Uprzywilejowane grupy aktualnie są większością i im taki uklad pasuje idealnie. Za nic w swiecie nie beda chcieli zmian...

Pzdr

Data: 2011-10-07 22:53:06
Autor: SlawcioD
wybory
W dniu 07.10.2011 22:35,  kc pisze:
[...]

juz lepsza by byla partia pracy niz pis - z PP jest cien szansy sie dogadac z picem juz amba ;) - zreszta najwazniejsze ze pojdziesz glosowac;)

sejm
palikot ;)
21 na slasku

senat
kutz

poza tym wydaje mi sie ze na naszej liscie to ten sondaz bedzie malo miarodajny ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2011-10-08 08:45:34
Autor: marcin
wybory
Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Nie ty jeden, z tego co słyszę. Im głośniej krzyczy, że mu się nie podoba,
tym więcej głosów.

Palikot to przeciez Lepper w wersji dla "mlodych wyksztalconych z duzych miast".
Wniosl do polskiej polityki jeszcze wiecej zlego smaku niz jego poprzednicy.
Ja tez nie lubie ksiezy i nie zeby zamykac ludzi za ziele fajkowe, ale...
coz, Polska nie stanie sie lepsza od dokopania czarnym i legalizacji dragow.
Miejmy nadzieje ze jak ten groteskowy osobnik zdobedzie iles-tam glosow,
bedzie zajmowal sie tym, co probowal robic w komisji PP, a nie insynuacjami
o pijanej Kaczce i penisami :]

pozdr

wybory