wybory nie powinny być uznane

Data: 2014-05-26 14:35:35
Autor: Fritz
wybory nie powinny być uznane
- Te wybory to jednak porażka Polski, nie wybraliśmy dobrze - tak Lech Wałęsa mówi o wczorajszych wyborach do Parlamentu Europejskiego. Były prezydent zdegustowany jest przede wszystkim niską frekwencją. Jego zdaniem wybory nie powinny być uznane, jeśli frekwencja wynosi mniej niż 50 procent.

~OLO 26 minut temu

panie lechu W TYCH WYBORACH BYŁY PLUSY UJEMNIE I PLUSY DODATNIE.NIECH SIE BOLEK NIE MARTWI O KORWINA BO OBAJ SĄ SIEBIE WARCI.

~osama 26 minut temu

bochater wielki kombinował kradł a teras wielkiego polaka pokazuje , chyć się uczciwej roboty i żyj za nasze skromne wypłaty. a twoi synowie to gdzie są? tesz tacy uczciwi jak ty

~obserwator 4 26 minut temu

Czyli pan JKM.sprawił iż pan Wałęsa nie będzie wyjeżdżał za granicę przez to bardzo wielu Polakom oszczędzi wstydu.

~techt 27 minut temu

Lech Wałęsa to polityczny folklor. Ktoś go jeszcze traktuje poważnie?

~WEREW 27 minut temu

Panie Bolesławie my polacy nie poszliśmy na te wybory tylko dlatego że wy nie słuchacie tego co naród do was głośno mówi i teraz macie za swoje głosu ludu pracującego należy słuchać i to uważnie co ma do powiedzenia i dodam tylko że barzo się z tego cieszę że tak potoczyły się te mmizerne wybory na którą to frekfencję sami sobie zasłużyliście

~On 27 minut temu

To porażka bolka a to dopiero początek porażek aż stanie się to co stać się w końcu musi.

~a 28 minut temu

Jaka to dla niego porażka ? - przecież syn się załapał ?

kasia-talarczyk 28 minut temu

Spokojnie, on miał na myśli swojego syna. Boi się, że tak jak on rozje...e całą Europę.

~narodowy 29 minut temu

Bolek oddaj moje 100 milionów!!! Tusk co z abonamentem RTV???

Data: 2014-05-26 11:19:26
Autor: leming.show
wybory nie powinny być uznane
W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 14:35:35 UTC+2 użytkownik Fritz napisał:
 tak Lech  ...
 Jego zdaniem  ...

Jego zdaniem juz za 10 lat bedziemy miec druga japonie.

Czyli nie wszystko co klepie Bolek jest prawda.

Data: 2014-05-26 17:07:23
Autor: u2
wybory nie powinny być uznane
te szczuron niemiecki, ty gadzie ubecki, ty masz pajdaka za brata

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-26 17:28:04
Autor: Mark'Woydak
Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:llvcek$k69$1speranza.aioe.org...
[...]

Byłeś na wyborach czy wędziłeś się przy grilu?

MW

Data: 2014-05-26 19:45:10
Autor: Fritz
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:llvmtu$voq$5news.albasani.net...
[...]

Gdybym nawet miał okazję, to bym z siebie tępego niewolnika nie zrobił...

Data: 2014-05-26 20:00:09
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53837def$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
te szczuron niemiecki, ty gadzie ubecki, ty masz pajdaka za brata

Nie chlej paj-dak tyle bo ci mózg odparuje! ;-)))

MW

Data: 2014-05-26 19:59:31
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:llvuj2$88p$1speranza.aioe.org...
[...]

Pytałem "jaśnie panie pilnujący budy psiej u bauera" czy byłes na wyborach?

MW

Data: 2014-05-26 20:12:19
Autor: Fritz
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:llvvop$iuo$4news.albasani.net...

[...]

A ja ci odpisałem, że głąbem kapuścianym nie jestem i na ustawki swoich wrogów nie chodzę, żeby sobie wroga za pana przyklepywać...

wybory nie powinny być uznane