wybory nie powinny być uznane

Data: 2014-05-26 17:28:04
Autor: Mark'Woydak
wybory nie powinny być uznane
Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:llvcek$k69$1speranza.aioe.org...
- Te wybory to jednak porażka Polski, nie wybraliśmy dobrze - tak Lech Wałęsa mówi o wczorajszych wyborach do Parlamentu Europejskiego. Były prezydent zdegustowany jest przede wszystkim niską frekwencją. Jego zdaniem wybory nie powinny być uznane, jeśli frekwencja wynosi mniej niż 50 procent.

Byłeś na wyborach czy wędziłeś się przy grilu?

MW

Data: 2014-05-26 19:45:10
Autor: Fritz
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:llvmtu$voq$5news.albasani.net...
[...]

Gdybym nawet miał okazję, to bym z siebie tępego niewolnika nie zrobił...

Data: 2014-05-26 19:46:24
Autor: u2
wybory nie powinny być uznane
te szczuron niemiecki, ty gadzie ubecki, ty masz pajdaka za brata

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-26 20:00:09
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53837def$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
te szczuron niemiecki, ty gadzie ubecki, ty masz pajdaka za brata

Nie chlej paj-dak tyle bo ci mózg odparuje! ;-)))

MW

Data: 2014-05-26 19:59:31
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:llvuj2$88p$1speranza.aioe.org...
[...]

Pytałem "jaśnie panie pilnujący budy psiej u bauera" czy byłes na wyborach?

MW

Data: 2014-05-26 20:12:19
Autor: Fritz
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:llvvop$iuo$4news.albasani.net...

[...]

A ja ci odpisałem, że głąbem kapuścianym nie jestem i na ustawki swoich wrogów nie chodzę, żeby sobie wroga za pana przyklepywać...

wybory nie powinny być uznane