wybory w Japonii - konsekwencje dla giełdy jakie ?

Data: 2009-08-30 12:23:55
Autor: Mariusz J...
wybory w Japonii - konsekwencje dla giełdy jakie ?
czołem jutro rano obudzimy sie z nową rzeczywistością polityczną w kraju Wisni jak obstawiacie wynik? partia władzy odda ją ?

i czy rynki finansowe ucieszą się z werdyktu wyborców?

Data: 2009-08-30 15:33:08
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
wybory w Japonii - konsekwencje dla giełdy jakie ?
wybory nie wazne dla gieldy rano na swiecie

Data: 2009-08-30 15:34:06
Autor: games
Mariusz J... pisze:
czołem jutro rano obudzimy sie z nową rzeczywistością polityczną w kraju Wisni jak obstawiacie wynik? partia władzy odda ją ?

i czy rynki finansowe ucieszą się z werdyktu wyborców?

Na szczescie tam polityka ma niewielki zwiazek z gospodarka.

Data: 2009-08-31 06:28:21
Autor: Mariusz J...
wybory w Japonii - konsekwencje dla giełdy jakie ?
chyba wieksze spustoszenie dla portfeli maja spadki w ChRL . poza umocnieniem jena nic sie nie wy darzyło, a samo umocnienie jena moze byc wynikiem wzrostu awersji do ryzyka

--

wybory w Japonii - konsekwencje dla giełdy jakie ?