wybranie pieniedzy z czyjegos konta

Data: 2009-07-11 11:22:15
Autor: Pa_blo
wybranie pieniedzy z czyjegos konta

Użytkownik " U.B" <uboh4cho@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h39kss$du4$1inews.gazeta.pl...

Czy kontaktowac sie z policja, bankiem?

Raczej na policje.
To, ze pojawisz sie sam zawczasu, bedzie jakas okolicznascia in plus dla Ciebie.
Swoja droga zastanow sie dlaczego ten Twoj znajomy nie zalozyl bejzbolowki i nie poszedl wyplacic sam tych pieniedzy, oraz skad znal PIN ? Jesli karta nie byla jego, to prawdopodobnie wlasciciel karty wie, kto ja ma lub powinien miec. Byc moze bedzie kombinowal tak, ze niby zgubil ta karte i ktos z niej wyplacil, na co dowodem bedzie nagranie z kamery w bankomacie.

Generalnie dla mnie mocno naciagane i jesli Ty pojdziesz na policje zglosic taka sytuacje, to gosc moze miec goraco.

Picasso

wybranie pieniedzy z czyjegos konta