+ (wybrany numer jest niedostepny)

Data: 2011-03-14 20:35:35
Autor: rols rojs
+ (wybrany numer jest niedostepny)
Próbuje się dodzwonić na numer w Plusie, jednak obojętnie kiedy bym nie dzwonił, zawsze słyszę tylko komunikat:
Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable

Coś jest nie tak z tym numerem?

Data: 2011-03-14 19:51:59
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 14 Mar 2011 20:35:35 +0100, rols rojs napisał(a):

Próbuje się dodzwonić na numer w Plusie, jednak obojętnie kiedy bym nie dzwonił, zawsze słyszę tylko komunikat:
Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable

Coś jest nie tak z tym numerem?

Może to wydaje się niemożliwe, niespodziewane, zaskakujące a nawet
nieziemskie, ale może ktoś śmiał wyłączyć telefon?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2011-03-14 21:04:07
Autor: Sławek
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tcfqlxf2y9zj$.dlg@lepper.institute.com...

> [...]

Może to wydaje się niemożliwe, niespodziewane, zaskakujące a nawet
nieziemskie, ale może ktoś śmiał wyłączyć telefon?

To jest po prostu niedopuszczalne...;-)

--
Sławek

Data: 2011-03-14 22:20:37
Autor: rols rojs
Użytkownik "Sławek" <slavekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:illsc5$npj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Może to wydaje się niemożliwe, niespodziewane, zaskakujące a nawet
nieziemskie, ale może ktoś śmiał wyłączyć telefon?

Przepraszamy, wybrany abonent jest w tej chwili nieosiągalny, taki komunikat jest przy dzwonieniu na wyłączony numer w plusie, a to co ja podałem brzmi zupełnie inaczej, więc nie róbcie tu ze mnie idioty

Data: 2011-03-15 00:26:35
Autor: adresss
On Mon, 14 Mar 2011 22:20:37 +0100, "rols rojs" <rols@rojs.com> wrote:

> [...]

> dzwonił, zawsze słyszę tylko komunikat:
> Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable

ja ostatnio probuje sie dodzwonic do goscia na numer stacjonarny i
dostaje wlasnie taki komunikat. Wiec moze to jest w ten desen numer
przeniesiony do Plusa (na usluge stacjonarna albo 2w1 czyli
stacjonarny jako drugi numer do numeru komorkowego).

--
ThinkXtra

Data: 2011-03-14 22:18:48
Autor: rols rojs

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:tcfqlxf2y9zj$.dlglepper.institute.com...
[...]

Tak, ale wtedy jest komunikat: abonent jest niedostępny, proszę spróbować później, a ten brzmi trochę inaczej, czyż nie?
A numer to tak jakby stracił ważność i przestał istnieć.

Data: 2011-03-14 22:21:14
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-03-14 22:18, rols rojs pisze:

Tak, ale wtedy jest komunikat: abonent jest niedostępny, proszę
spróbować później, a ten brzmi trochę inaczej, czyż nie?
A numer to tak jakby stracił ważność i przestał istnieć.

A z jakiej sieci dzwonisz?

Data: 2011-03-14 21:20:25
Autor: WAM
[avast! - SUSPICIOUS] + (wybrany numer jest niedostepny)
On Mon, 14 Mar 2011 20:35:35 +0100, "rols rojs" <rols@rojs.com> wrote:

Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable

Coś jest nie tak z tym numerem?
Prawdopodobnie jest niedostępny (unavailable).

WAM

Data: 2011-03-14 22:24:51
Autor: rols rojs
Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomości news:c3usn6pb9unbbd30tlcdrl2eqoououljqo4ax.com...
On Mon, 14 Mar 2011 20:35:35 +0100, "rols rojs" <rols@rojs.com> wrote:

Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable

Coś jest nie tak z tym numerem?
Prawdopodobnie jest niedostępny (unavailable).

Toś zabłysnął geniuszu od avasta, lepiej program sobie ustaw

Data: 2011-03-14 22:33:48
Autor: Maciek.
Użytkownik "rols rojs" <rols@rojs.com> napisał w wiadomości news:illqmf$mns$1usenet.news.interia.pl...
Próbuje się dodzwonić na numer w Plusie, jednak obojętnie kiedy bym nie dzwonił, zawsze słyszę tylko komunikat:
Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable
Coś jest nie tak z tym numerem?

Upewniłeś się, że wciąż jeszcze jest w Plusie?

--
Maciek.

Data: 2011-03-14 22:46:07
Autor: rols rojs

Użytkownik "Maciek." <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:ilm1jt$o11$1news.onet.pl...
[...]

Numer wygląda na plusowy i sprawdziłem, nie jest przeniesiony

Data: 2011-03-14 23:06:58
Autor: Maciek.
[...]

Pozostaje (jak na razie) nieprawidłowo ustawione przekazywanie na tym numerze w Plusie albo 'twoja' centrala tepsiana jest jakaś inna i produkuje niespotykane dotąd komunikaty dotyczące jednak dobrze znanego zdarzenia pod tytułem "poza zasięgiem".

Zdarza się przecież, że abonent jest po prostu zajęty a tepsa kwalifikuje to jako niedostępność, nieosiągalność, wyłączenie, czy coś tam jeszcze wymyślono ;)

--
Maciek.

+ (wybrany numer jest niedostepny)