+ (wybrany numer jest niedostepny)

Data: 2011-03-14 22:33:48
Autor: Maciek.
+ (wybrany numer jest niedostepny)
Użytkownik "rols rojs" <rols@rojs.com> napisał w wiadomości news:illqmf$mns$1usenet.news.interia.pl...
Próbuje się dodzwonić na numer w Plusie, jednak obojętnie kiedy bym nie dzwonił, zawsze słyszę tylko komunikat:
Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable
Coś jest nie tak z tym numerem?

Upewniłeś się, że wciąż jeszcze jest w Plusie?

--
Maciek.

Data: 2011-03-14 22:46:07
Autor: rols rojs

Użytkownik "Maciek." <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:ilm1jt$o11$1news.onet.pl...
[...]

Numer wygląda na plusowy i sprawdziłem, nie jest przeniesiony

Data: 2011-03-14 23:06:58
Autor: Maciek.
[...]

Pozostaje (jak na razie) nieprawidłowo ustawione przekazywanie na tym numerze w Plusie albo 'twoja' centrala tepsiana jest jakaś inna i produkuje niespotykane dotąd komunikaty dotyczące jednak dobrze znanego zdarzenia pod tytułem "poza zasięgiem".

Zdarza się przecież, że abonent jest po prostu zajęty a tepsa kwalifikuje to jako niedostępność, nieosiągalność, wyłączenie, czy coś tam jeszcze wymyślono ;)

--
Maciek.

+ (wybrany numer jest niedostepny)