wybuch baterii

Data: 2019-02-07 18:26:39
Autor: J.F.
wybuch baterii

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/wybuch-hulajnogi-elektrycznej-siła-eksplozji-była-tak-duża-że-z-okien-wyleciały-szyby/ar-BBThjEO

"Do eksplozji doszło w jednym z bloków przy ulicy Gorczyczewskiego w Poznaniu. W środę po godzinie 22 wybuchła hulajnoga elektryczna, która znajdowała się na parterze w serwisie ładowania - dowiedzieli się dziennikarze Radia Poznań.
Siła wybuchu była tak duża, że z okien wyleciały szyby i doszło do niewielkiego pożaru."

A co bedzie, jak wybuchnie w samochodzie ? :-)

J.

Data: 2019-02-07 10:00:26
Autor: Zenek Kapelinder
wybuch baterii
Jej bedzie mial trzy metry glebokosci i dwanascie srednicy.

Data: 2019-02-07 21:05:35
Autor: Sebastian Biały
wybuch baterii
On 07/02/2019 18:26, J.F. wrote:
A co bedzie, jak wybuchnie w samochodzie ? :-)

E tam, może w chińskim. Pozostałe jednak mają bardzo skomplikowane zabezpieczenia choć przyznaje że zawsze można zadać sobie pytanie a co jak samochód wjedzie do zbiornika z solanką?

Jak wybuchło to pewno było ładowane bez balansera. Rozbierałem kiedyś baterię do roweru w którym nikt nie zadał sobie trudu balansowania ogniw, połaczone w szereg i na żywioł. Nie wybuchła, ale jedno z ogniw miało na to wyraźną ochotę. Od tamtego czasu jednak staram się sprawdzać takie rzeczy nawet w jakiejś śmiesznej latarce.

Data: 2019-02-07 23:26:52
Autor: T.
wybuch baterii
On 07/02/2019 18:26, J.F. wrote:
[...]

Poszukaj filmików z płonącymi Teslami... Generalnie - nie ma czym gasić i trzeba podjąć jak najdłuższe kroki...
T.

Data: 2019-02-08 09:05:20
Autor: spider
wybuch baterii

[...]

Tu ktoś nie miał tyle szczęścia:

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-05-20/wybuch-roweru-uszkodzil-garaz-i-wzniecil-pozar/

Data: 2019-02-08 09:53:23
Autor: J.F.
wybuch baterii
Użytkownik "Sebastian Biały"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q3i32e$pa8$1@node1.news.atman.pl...
On 07/02/2019 18:26, J.F. wrote:
[...]

A to dziwne, bo mi sie wydaje, ze z zasady do li-oin daje sie ... jesli nie balancer, to co najmniej uklad monitorujacy.

Od tamtego czasu jednak staram się sprawdzać takie rzeczy nawet w jakiejś śmiesznej latarce.

Smieszna latarka to raczej ma jedno ogniwo ... no chyba, ze mocniejsza ....

A - i sa ogniwa z zabezpieczeniem w srodku.

J.

Data: 2019-02-08 19:45:15
Autor: Sebastian Biały
wybuch baterii
On 08/02/2019 09:53, J.F. wrote:
A to dziwne, bo mi sie wydaje, ze z zasady do li-oin daje sie ... jesli nie balancer, to co najmniej uklad monitorujacy.

Chinol oszczędził.

Od tamtego czasu jednak staram się sprawdzać takie rzeczy nawet w jakiejś śmiesznej latarce.
Smieszna latarka to raczej ma jedno ogniwo ... no chyba, ze mocniejsza ...

Tak, mówie o latarkach zasilanych albo z prokątnego pakietu 7.2V albo z 2x 16850.

A - i sa ogniwa z zabezpieczeniem w srodku.

Nie potrafią robić balansowania. Odetną ogniwo i reszta się nie naładuje.

Data: 2019-02-08 20:23:22
Autor: J.F.
wybuch baterii
Użytkownik "Sebastian Biały"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q3kino$k2h$1@node2.news.atman.pl...
On 08/02/2019 09:53, J.F. wrote:
A to dziwne, bo mi sie wydaje, ze z zasady do li-oin daje sie ... jesli nie balancer, to co najmniej uklad monitorujacy.

Chinol oszczędził.

To sie raczej szybko zemsci ... ale moze to byla tania hulajnoga z odrzutow :-)

Ale przynajmniej nie wybuchna :-)

J.

Data: 2019-02-21 13:14:43
Autor: Queequeg
wybuch baterii
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:

Jak wybuchło to pewno było ładowane bez balansera.

Pewnie tak. Moja hulajnoga nie ma balansera. Nie miała, właściwie, bo już ją przerobiłem z Li-Ion na AGM (był wątek na p.m.e.). Za to miała "battery protector", który odłączał pakiet, bo jedna sekcja 3P (z 7S3P) była rozbilansowana względem reszty.

Data: 2019-02-07 22:59:12
Autor: Akarm
wybuch baterii
W dniu 2019-02-07 o 18:26, J.F. pisze:

A co bedzie, jak wybuchnie w samochodzie ? :-)

Podrzucę kilka innych tematów, możesz skorzystać bez pytania.
Pękła mi wczoraj żarówka podczas wykręcania z żyrandola i skaleczyłem się w palec. Co by było, gdybym tak się skaleczył podczas wykręcania żarówki w samochodzie?
Zrobiła mi się dziura w skarpetce, przez to obtarłem sobie piętę i mnie boli. A co by się stało, gdyby tak uszkodziła mi się ta skarpetka w samochodzie?
Widziałem podczas pogrzebu, jak trumna obsunęła się grabarzom. A co by się stało, gdyby taka trumna obsunęła się w samochodzie?
Jeśli będziesz miał za mało pomysłów na więcej podobnie wybitnie samochodowych problemów, to pisz do mnie, wymyślę coś równie mocno związane z samochodami, jak ten wpis. :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-08 09:48:10
Autor: J.F.
wybuch baterii
Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c5caa33$0$512$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-02-07 o 18:26, J.F. pisze:
A co bedzie, jak wybuchnie w samochodzie ? :-)

Podrzucę kilka innych tematów, możesz skorzystać bez pytania.
[...]
Jeśli będziesz miał za mało pomysłów na więcej podobnie wybitnie samochodowych problemów, to pisz do mnie, wymyślę coś równie mocno związane z samochodami, jak ten wpis. :D

Dzis malo zwiazany, a jutro sie sie bedziesz zastanawial jaki elektryczny samochod kupic :-)

Na szczescie jeden dylemat jest chyba rozwiazany - na czas ładowania zabieramy dziecko z samochodu, bo i tak nie wytrzyma tego czasu.

Hm ... a jesli smacznie spi ? Budzic i do Maca, czy nie budzic ...

J.

Data: 2019-02-08 11:25:04
Autor: Myjk
wybuch baterii
Fri, 8 Feb 2019 09:48:10 +0100, J.F.
Dzis malo zwiazany, a jutro sie sie bedziesz zastanawial jaki elektryczny samochod kupic :-)

Poważnie? To le baterii w samochodach *eksplodowało* do tej pory? Bo w
sumie nie wiem czy już wymontowywać baterię u mnie czy jeszcze trochę
poczekać... :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2019-02-08 15:11:21
Autor: ToMasz
wybuch baterii
W dniu 08.02.2019 o 11:25, Myjk pisze:
Fri, 8 Feb 2019 09:48:10 +0100, J.F.

[...]

w stosunku do ilości samochodów elektrycznych - dość dużo. rząd więcej niż wybuchło butli LPG. mnie wybuchło jedno ogniwo 18650. zanim dupło, zdążyłem je złapać przez szmatę i wrzucić do baniaka ze złomem. współpracownicy patrzyli namnie jak na wariata, ale jak pierdyknęło to połowa złomu była poza baniakiem, gołębie w promieniu pół kilometra wystartowały do lotu. Jak tylko powiedziałem "róbcie przeciąg", na wyścigi lecieli do okien i drzwi. żaden się nie zastanawiał dlaczego.
Mamy wolny kraj. każdy z nas może mieć jaką chce opinię. ale są ludzie, którzy z pewnych technicznych rzeczy zrobili religie. charakteryzują się tym, że jak ktoś ma jakiekolwiek słowo krytyki wobec ich religii - reagują agresją, kpiną, docinką. Nie wiem czemu tak jest, ale ostatnio dość wielu wiernych zapisuje się do kościoła firmy z jabłkiem, albo tego który wielbi napędy elektryczne. Czy Ty nie mogłeś pomóc facetowi 2 tygodnie temu który chciał naprawić teslę w berlinie?

ToMasz

Data: 2019-02-08 15:26:19
Autor: Myjk
wybuch baterii
Fri, 8 Feb 2019 15:11:21 +0100, ToMasz
w stosunku do ilości samochodów elektrycznych - dość dużo. rząd więcej niż wybuchło butli LPG.

Poproszę jakieś rzetelne źródło statystyk. --
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-08 16:21:35
Autor: ToMasz
wybuch baterii
W dniu 08.02.2019 o 15:26, Myjk pisze:
Fri, 8 Feb 2019 15:11:21 +0100, ToMasz

w stosunku do ilości samochodów elektrycznych - dość dużo.
rząd więcej niż wybuchło butli LPG.

Poproszę jakieś rzetelne źródło statystyk.

wpisz w google - ile jest tesli w polsce. poważnej awarii baterii (którą tu nazywamy w uproszczeniu wybuchem) uległa jedna.
1 taka awaria na 300, nawet na 1000 to bardzo dużo.
ToMasz

Data: 2019-02-08 16:28:21
Autor: Myjk
wybuch baterii
Fri, 8 Feb 2019 16:21:35 +0100, ToMasz
wpisz w google - ile jest tesli w polsce. poważnej awarii baterii (którą tu nazywamy w uproszczeniu wybuchem) uległa jedna.
1 taka awaria na 300, nawet na 1000 to bardzo dużo.

Chciałem jakieś rzetelne statystyki na których, jak myślałem, opierasz swój
wywód, a nie góglowanie na podstawie jednej marki i to jeszcze w kraju
gdzie jest ich tyle co kot napłakał i zjeżdżają głównie auta używane.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-08 18:14:42
Autor: ToMasz
wybuch baterii
W dniu 08.02.2019 o 16:28, Myjk pisze:
[...]

mój wywód jest oparty o rzetelne statystyki. Może mało dokładne, ale oparte na faktach. fakt jest taki, że przynajmniej jedną Teslę gasili nasi strażacy, a takich samochodów jest niewielka, skończona ilość. stosunek tych liczb daje nam "widełki" które.... nie napawają optymizmem. Oczywiście badanie to jest obarczone dużym błędem, bo próbek jest mało, ale póki co, jest to jedyne istniejące. Tak więc ostrzeganie ewentualnych nabywców może być potraktowane jako delikatna przesada. natomiast twierdzenie czegoś przeciwnego, że auta elektryczne nie "wybuchają" wcale jest totalną głupotą.
ToMasz

Data: 2019-02-08 18:46:45
Autor: Myjk
wybuch baterii
Fri, 8 Feb 2019 18:14:42 +0100, ToMasz
mój wywód jest oparty o rzetelne statystyki.

To poproszę o ich przedstawienie.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-08 19:05:55
Autor: ToMasz
wybuch baterii
W dniu 08.02.2019 o 18:46, Myjk pisze:
Fri, 8 Feb 2019 18:14:42 +0100, ToMasz

mój wywód jest oparty o rzetelne statystyki.

To poproszę o ich przedstawienie.

po co się bawisz w Trola?

ilość tesli w polsce 300:
https://antyweb.pl/tesla-rejestracja-samochodow-elektrycznych-w-polsce/

Ilość spalonych tesli 1

https://www.youtube.com/watch?v=wvkZfxEfeLM

Data: 2019-02-08 19:34:39
Autor: J.F.
wybuch baterii
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q3kge3$cl0$1@dont-email.me...
[...]

Wow, gdzie te tesle ?

Ilość spalonych tesli 1

Ale to jest bardzo kiepska statystyka.
o duzym poziomie nieufnosci.

Jakby byla zarejestrowana jedna tesla i ta jedna splonela, to bys twierdzil, ze 100% płonie ?

A jakby bylo zarejestrowanych 5 i zadna nie splonela (na razie), to bys twierdzil, ze absolutnie bezpieczna ?

J.

Data: 2019-02-09 09:53:41
Autor: ToMasz
wybuch baterii

dlatego napisałem:
"Oczywiście badanie to jest obarczone dużym błędem, bo próbek jest mało"

i różnica między mną a wyzawcami religijnymi jest taka, że ja widzę dwie strony medlau, wyraźnie o tym piszę. do przekonania o racji lub braku racji skłania mnie prawdopodobieństwo.

Jakby byla zarejestrowana jedna tesla i ta jedna splonela, to bys twierdzil, ze 100% płonie ?

A jakby bylo zarejestrowanych 5 i zadna nie splonela (na razie), to bys twierdzil, ze absolutnie bezpieczna ?

przeczytaj całość mojego poprzedniego listu. pytasz drwiąco o coś na co już odpowiedziałem.

ToMasz

Data: 2019-02-09 12:48:29
Autor: Myjk
wybuch baterii
Sat, 9 Feb 2019 09:53:41 +0100, ToMasz
"Oczywiście badanie to jest obarczone dużym błędem, bo próbek jest mało"

300 000 tylko samej Tesli to mało? Przypominam że Tesla to nie jest jedyna
firma produkująca auta z bateriami. Po świecie jeździ około 2mln aut
elektrycznych. Rzeczywiście, bardzo mało próbek.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-09 13:14:46
Autor: kk
wybuch baterii
On 2019-02-09 12:48, Myjk wrote:
[...]

Gdzie "wyniki badań" tych próbek?

Data: 2019-02-09 14:28:30
Autor: Myjk
wybuch baterii
Sat, 9 Feb 2019 13:14:46 +0100, kk
Gdzie "wyniki badań" tych próbek?

Zapytaj Tomaszka -- on ma ponoć rzetelne statystyki.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-09 21:24:46
Autor: kk
wybuch baterii
On 2019-02-09 14:28, Myjk wrote:
Sat, 9 Feb 2019 13:14:46 +0100, kk

Gdzie "wyniki badań" tych próbek?

Zapytaj Tomaszka -- on ma ponoć rzetelne statystyki.

Tych twoich? Nie sądzę

Data: 2019-02-09 12:46:47
Autor: Myjk
wybuch baterii
Fri, 8 Feb 2019 19:05:55 +0100, ToMasz
mój wywód jest oparty o rzetelne statystyki.
To poproszę o ich przedstawienie.
po co się bawisz w Trola?

Jeśli nadal coś nie jest jasne to tłumaczę. Bierzesz sobie 300 szt. za
próbę statystyczną gdy samochodów elektrycnzych tylko tej marki jeździ z
300 000 do tego bierzesz jedną spaloną, która niewiadomo co przeszła, bo
raczej z piewszej ręki nie była. Była? Może była topiona, może walona i
nieumiejętnie naprawiona? Znasz takie szczegóły? Dlatego daj jakieś
rzetelne statystyki i rzetelne informacje a nie standardowo swoje
popiardywania. Bo że o akumulatorach nie masz zielonego pojęcia, to już
dałeś upust wielokrotnie na tej, i nie tylko na tej, grupie.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-09 13:13:43
Autor: kk
wybuch baterii
On 2019-02-09 12:46, Myjk wrote:
[...]

A jakie to ma znaczenia czy i ewentualnie jak była naprawiana? Spaliła się i tyle. Równie dobrze można podejrzewać, że ktoś ją podpalił.

Data: 2019-02-09 14:27:46
Autor: Myjk
wybuch baterii
Sat, 9 Feb 2019 13:13:43 +0100, kk
A jakie to ma znaczenia czy i ewentualnie jak była naprawiana? Spaliła się i tyle. Równie dobrze można podejrzewać, że ktoś ją podpalił.

Czyli ładnie odpowiedziałeś sam sobie. Przyczyny są istotne.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-09 15:25:08
Autor: ToMasz
wybuch baterii
W dniu 09.02.2019 o 14:27, Myjk pisze:
Sat, 9 Feb 2019 13:13:43 +0100, kk

A jakie to ma znaczenia czy i ewentualnie jak była naprawiana? Spaliła
się i tyle. Równie dobrze można podejrzewać, że ktoś ją podpalił.

Czyli ładnie odpowiedziałeś sam sobie. Przyczyny są istotne.

Myjk jest trolem i nie wiem czy jest sens dyskutować. Fakt jest taki że wybuchła bateria. nie pierwsza. wybuchały w telefonach samsunga, a to nie jest byle jaka firma, wybuchały w rowerach elektrycznych, wybuchały w Teslach. Czy zwykle ogniwa aa, aaa, czy kadmowo niklowe wybuchały w wkrętarkach, autkach zdlanie sterowanych, telefonach bezprzewodowych? Nie. Ale Myjk powie - pokaż statystyki. ktoś inny powie - ale one są zabezpieczane. Baterie - czyli zestawy ogniw - tak, ale każde ogniwo po kolei - niema wewnętrznego zabezpieczenia. JAk wybuchnie - spowoduje reakcje łańcuchową. Jak przytrę podwozie o kamień w dieslu - najwyżej urwę tłumik albo zniszczę miskę olejową. jak to samo zrobię w tesli - katastrofa.
Ja napisałem tylko tyle że na 300 tesli zarejestrowanych wybuchła 1. koniec. na podstawie tych 2 faktów prognozowanie kiedy wybuchnie następna jest obarczone dużym błędem, może prowadzić na manowce. Rozumiecie co to znaczy a czego nie oznacza? Żarówka świeci - więc jest jakieś napięcie - nie wiadomo jakie, nie wiadomo czy nie zaniknie. Natomiast twierdzenie że baterie w elektrykach i wogóle ogniwa litowo jonowe są najbezpieczniejszymi wytworami ludzkości jest równoznaczne z twierdzeniem że mimo że żarówka świeci - napięcia napweno niema. Ja Myjkowi niczego udowadniał nie będę. Resztę czytajacych proszę aby myśleli samodzielnie.

ToMasz

Data: 2019-02-09 16:05:19
Autor: Myjk
wybuch baterii
Sat, 9 Feb 2019 15:25:08 +0100, ToMasz
Myjk jest trolem i nie wiem czy jest sens dyskutować.

Ponieważ poprosiłem o statystyki na których się opierasz żeby sprawdzić czy
bredzisz czy nie? Okazuje się że jednak bredzisz jak wziąć pod uwagę te
bardziej rzetelne statystyki, tj. że samej Tesli jeździ po drogach świata
300 TYSIĘCY, a nie 300 SZTUK, a pożarów było w porywach 60. No więc tobie
wyszło 300:1 a faktycznie jest >5000:1. Taki jesteś właśnie rzetelny w
dyskusjach. To teraz, choć wybitnie słabo ci to idzie, weź na tapetę te DWA
MILIONY jeżdżących elektryków i znowu sprawdź stosunek jeżdżących do
palących się.
Natomiast twierdzenie że baterie w elektrykach i wogóle ogniwa litowo jonowe są najbezpieczniejszymi wytworami ludzkości jest równoznaczne z twierdzeniem że mimo że żarówka świeci - napięcia napweno niema.

Kto tak twierdził? Chyba tylko w twojej głowie takie twierdzenie zawitało a
potem postanowiłeś, manipulując danymi, temu twierdzeniu zaprzeczyć ze
wszystkich sił.

Myjkowi niczego udowadniał nie będę.

Całe szczęście, bo już mi głowa pęka od czytania twoich wypocin.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-09 18:06:18
Autor: ToMasz
wybuch baterii
W dniu 09.02.2019 o 16:05, Myjk pisze:
[...]

czy Ty przypadkiem nie jesteś doradcą polityków do spraw wizerunku? Gdzie ja pisałem o świecie?
teraz mógłbym pojechać po Tobie za czytanie bez zrozumienia, stan wzroku. To TY wpieprzyłeś sarkastyczne pytanie czy masz się bać wybuchów. Ja cały czas twierdzę że powinienieś, każdy właściciel ogniwa litowo jonowego - brać to pod uwagę.
Zamiast docinek osobistych, napisz jakie jest Twoje zdanie
ToMasz

Data: 2019-02-09 18:55:57
Autor: Myjk
wybuch baterii
Sat, 9 Feb 2019 18:06:18 +0100, ToMasz
czy Ty przypadkiem nie jesteś doradcą polityków do spraw wizerunku?

Staram się rzetelnie do tematu podchodzić. W przeciwieństwie do ciebie jak widać.

Gdzie ja pisałem o świecie?

Nie wiem dlaczgo nie pisałeś o świecie, tylko o Polsce. Powtarzam, Polska
nie jest pępkiem świata. Szczególnie nie jest reprezentatywna jeśli chodzi
o samochody elektryczne, bo jeździ ich u nas tyle co kot napłakał, a
większość to składaki albo inaczej zajechane żużle. Ale dla ciebie to
jakimś cudem nagle jest statystyka reprezentatywna i na jej podstawie
snujesz swoje wywody.

teraz mógłbym pojechać po Tobie za czytanie bez zrozumienia, stan wzroku.

Mógłbyś, ale dobrze będzie jak oszczędzisz.

To TY wpieprzyłeś sarkastyczne pytanie czy masz się bać wybuchów.

To było pytanie retoryczne.

Ja cały czas twierdzę że powinienieś, każdy właściciel ogniwa litowo jonowego - brać to pod uwagę.

Tak samo jak każdego innego samochodu. Ja już jeden pożar samochodu, w
którym siedziałem, przeżyłem i nie, nie był to samochód elektryczny.
Zamiast docinek osobistych, napisz jakie jest Twoje zdanie

Statystyki pokazują że samochody elektryczne płoną nie częściej niż
spalinowe. Ale to właśnie na każdy pożar elektryka sraczka się podnosi,
podobnie się sraczka podnosi jak ktoś do ładowarki nie dojedzie, tak jakby
w spaliniakach nigdy paliwa nie zabrakło i nie trzeba było dymać do stacji. --
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-09 21:24:15
Autor: kk
wybuch baterii
On 2019-02-09 18:55, Myjk wrote:

[...]

Po bateryjki?

Chyba nie rozumiesz kontekstu wypowiedzi

Data: 2019-02-09 21:31:37
Autor: Myjk
wybuch baterii
Sat, 9 Feb 2019 21:24:15 +0100, kk
Po bateryjki?
Chyba nie rozumiesz kontekstu wypowiedzi

Rozumiem że macie jakiś nieokreślony ból dupy.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-09 21:56:38
Autor: kk
wybuch baterii
On 2019-02-09 21:31, Myjk wrote:
Sat, 9 Feb 2019 21:24:15 +0100, kk

Po bateryjki?
Chyba nie rozumiesz kontekstu wypowiedzi

Rozumiem że macie jakiś nieokreślony ból dupy.

Myślę, że określony ,ale ...

.... nie rozumiesz kontekstu wypowiedzi

Data: 2019-02-09 22:35:56
Autor: Myjk
wybuch baterii
Sat, 9 Feb 2019 21:56:38 +0100, kk
Myślę, że określony ,ale ...

No to sobie posmaruj i przestań jęczeć.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-10 10:05:18
Autor: kk
wybuch baterii
On 2019-02-09 22:35, Myjk wrote:
Sat, 9 Feb 2019 21:56:38 +0100, kk

Myślę, że określony ,ale ...

No to sobie posmaruj i przestań jęczeć.

Co Ci jęczy?

Data: 2019-02-09 21:13:59
Autor: kk
wybuch baterii
On 2019-02-09 14:27, Myjk wrote:
Sat, 9 Feb 2019 13:13:43 +0100, kk

A jakie to ma znaczenia czy i ewentualnie jak była naprawiana? Spaliła
się i tyle. Równie dobrze można podejrzewać, że ktoś ją podpalił.

Czyli ładnie odpowiedziałeś sam sobie. Przyczyny są istotne.

Nie są

Data: 2019-02-09 21:30:19
Autor: Myjk
wybuch baterii
Sat, 9 Feb 2019 21:13:59 +0100, kk
Nie są

Dla bezmyślnych troli nie są. --
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-10 19:48:07
Autor: Pszemol
wybuch baterii
"ToMasz" <Nieczytam@orange.pl> wrote in message news:5c5d9e7f$0$478$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tym że nie jest to próbka która byłaby statystycznie istotna.
Więc obliczenia sobie możesz wiesz gdzie wsadzić? :-)

Data: 2019-02-08 18:20:02
Autor: J.F.
wybuch baterii
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1toq901tge96a$.dlg@myjk.org...
Fri, 8 Feb 2019 09:48:10 +0100, J.F.
[...]

Mowisz, ze te z samochodow nie beda eksplodowac ? :-)

J.

Data: 2019-02-08 18:46:22
Autor: Myjk
wybuch baterii
Fri, 8 Feb 2019 18:20:02 +0100, J.F.
Mowisz, ze te z samochodow nie beda eksplodowac ? :-)

Generalnie mię to zwisa, GAPa mam. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-02-08 18:34:58
Autor: tck
wybuch baterii
[...]

w samolotach kilka dymiąco-palących się już było, procentowo do ilości zamontowanych wychodzi sporo

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-02-21 13:17:27
Autor: Queequeg
wybuch baterii
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:

Jeśli będziesz miał za mało pomysłów na więcej podobnie wybitnie samochodowych problemów, to pisz do mnie, wymyślę coś równie mocno związane z samochodami, jak ten wpis. :D

Porównaj pojemność pakietu w hulajnodze (u mnie ok. 8 Ah przy 28 V) z pojemnością pakietu w samochodzie i pomyśl chwilę (gwarantuję, że to nie boli), dlaczego ten temat znalazł się na p.m.s.

Data: 2019-02-08 11:43:54
Autor: robot
wybuch baterii
[...]

Nie ma filmiku.
Ba. nie ma nawet zdjęć.
Słabe.

Data: 2019-02-08 12:08:09
Autor: Maciek
wybuch baterii
A co bedzie, jak wybuchnie w samochodzie ? :-)

J.

.... chyba i tak na razie kończy się "tylko" na np. samozapłonie i długim spalaniu.

Jak mam obstawiać w niedalekiej przyszłości na masówkę, rynek pójdzie w stronę aku z elektrolitem.
Albo będzie to można doładować albo się wymieni elektrolit na stacji i wlewając jak benzynę. Będzie to bezpieczniejsze

IMHO jeden z ciekawszych projektów tego typu:

(wersja pseudo PL)
https://tinyurl.com/yb8msfuf
https://tinyurl.com/y7bsu4xh

wybuch baterii