wybudzanie się kompa z u¶pienia

Data: 2009-09-09 12:37:05
Autor: Leszek
wybudzanie się kompa z u¶pienia
Cze¶ć,

Nie naciskam żadnego klawisza, nie ruszam myszk±, a komp czasami samoczynnie wybudza się z u¶pienia. System Windows 7. Dwie myszki i dwie klawiatury (jedna para bezprzewodowa). Macie pomysł?

BTW, czy można tak ustawić wybudzanie, żeby odbywało się tylko po naci¶nięciu klawisza, a nie po poruszeniu myszk±?

Dzięki i pozdrawiam,
Leszek

Data: 2009-09-09 12:57:32
Autor: BartekK
Leszek pisze:
Nie naciskam żadnego klawisza, nie ruszam myszk±, a komp czasami samoczynnie wybudza się z u¶pienia. System Windows 7. Dwie myszki i dwie klawiatury (jedna para bezprzewodowa). Macie pomysł?
Sprawdzić w biosie jakie urz±dzenia s± uprawnione do budzenia (może wake-on-lan, może pci/pcie device?)

BTW, czy można tak ustawić wybudzanie, żeby odbywało się tylko po naci¶nięciu klawisza, a nie po poruszeniu myszk±?
Zapewne tak, patrz w biosie w Power Managment...

Data: 2009-09-09 13:14:01
Autor: Robert
BartekK napisał(a):
Leszek pisze:
[...]

raczej w systemie a nie w biosie: powercfg -devicequery wake_armed

r.

Data: 2009-09-09 13:17:57
Autor: Leszek
Robert pisze:
BartekK napisał(a):

raczej w systemie a nie w biosie: powercfg -devicequery wake_armed

r.

Oprócz myszy i klawiatur wy¶wietliło mi jeszcze kartę sieciow±. To mam wył±czyć j± oraz myszy w BIOS-ie, czy może jakim¶ innym poleceniem pod wind±?

Data: 2009-09-09 13:38:13
Autor: Leszek
Leszek pisze:
Robert pisze:
BartekK napisał(a):

[...]

Znalazłem.

Wpisuję:

POWERCFG -DEVICEDISABLEWAKE <Microsoft USB Comfort Optical Mouse 3000 <IntelliPoint>>

i wyskakuje, że składnia polecenia jest niepoprawna. Użyłem nazwy zwróconej przez podane polecenie.

Data: 2009-09-09 14:34:50
Autor: qwerty
wybudzanie się kompa z u¶pienia
Użytkownik "Robert" <roos@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:h882m2$o5p$1@mx1.internetia.pl...
raczej w systemie a nie w biosie: powercfg -devicequery wake_armed

Tak, ale jest WOL.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał ¶mieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jeste¶ obdarzony inteligencj±.

Data: 2009-09-09 22:13:49
Autor: Wiktor S.
wybudzanie się kompa z u¶pienia
BTW, czy można tak ustawić wybudzanie, żeby odbywało się tylko po
naci¶nięciu klawisza, a nie po poruszeniu myszk±?

To może zależeć od konkretnej myszki. Mam jedn± myszkę, która wzbudza komputer, i drug±, która tego nie robi. W komputerze nic nie zmieniam. Obie s± na USB.

--
Azarien

wybudzanie się kompa z u¶pienia