wycena auta - pro¶ba [ile]

Data: 2010-02-04 20:43:06
Autor: Michal
wycena auta - pro¶ba [ile]
Samochód: Skoda OII diesel, rejestracja: 01.2008r. full wypas z tego co wiem - jaki¶ najdroższy model (chyba rs czy L&K) - cennikowo ponoć ponad 110 tys.zl a dał mówił 105tys.

no to jest roznica L&K to wersja wyposazenia a RS wersja niby sportowa...
jak dla mnie RS to tylko 2.0 TFSI  a nie zaden diesel....

tak czy siak warte to pewnie 50-60...
za malo info dales - jaki przebieg itd.

M __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4836 (20100204) __________

Data: 2010-02-04 20:54:38
Autor: mirek
wycena auta - pro¶ba [ile]

no to jest roznica L&K to wersja wyposazenia a RS wersja niby sportowa...
jak dla mnie RS to tylko 2.0 TFSI  a nie zaden diesel....

Cenowo tobardzo podobnie ale chyba Rs

tak czy siak warte to pewnie 50-60...
za malo info dales - jaki przebieg itd.

przebieg co¶ koło 50tys. 1 wl. i z polskiego salonu....

to 50 bardziej czy 60?:>

wycena auta - pro¶ba [ile]