wycena naprawy

Data: 2009-11-01 18:31:54
Autor: bartekkr
wycena naprawy
Data: 2009-11-01 18:51:46
Autor: Jotte
wycena naprawy
W wiadomości news:hckgon$ti1$1news.onet.pl bartekkr <krabar@gmail.com>
pisze:

W jakiej kwocie
mozna  sie zamknac z naprawa czegos takiego i czy warto?
Jakby było warto, to właściciel pewnie by naprawił...
Chcesz kupić i zrobić dla siebie do jazdy czy spuścić jakiemuś frajerowi?

--
Jotte

Data: 2009-11-01 19:52:32
Autor: AL
wycena naprawy
pisze:

[...]

raczej dla siebie, inaczej by sie nie pytal - tym bardziej pokazywal zdjecia publice - wiadomo wszak, ze zawsze potem znajdzie sie ktos uczynny i wstawi to na bezwypadkowe.net czy inny portal

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-01 20:03:26
Autor: Jotte
wycena naprawy
W wiadomości news:hckldc$8db$1inews.gazeta.pl AL <adam@skads.tam> pisze:

[...]
Numer będzie już wtedy inny...
Ale dla siebie? Podejrzewam, że to już czteroślad może być. A nawet jak nie to palnik zrobi swoje i kilo szpachli.

--
Jotte

Data: 2009-11-01 20:23:27
Autor: bartekkr
wycena naprawy
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:hckm5n$n8j$1news.dialog.net.pl...
Numer będzie już wtedy inny...
Ale dla siebie? Podejrzewam, że to już czteroślad może być. A nawet jak nie to palnik zrobi swoje i kilo szpachli.

Koła sa nie ruszone, tylko ten tyl. Bylem i ogladalem, tylko zastanawiam sie nad kosztem. Cwiartke mozna kupic za 600-1000zl caly tyl.

Data: 2009-11-01 21:00:40
Autor: Jotte
wycena naprawy
W wiadomości news:hckn8j$g8a$1news.onet.pl bartekkr <krabar@gmail.com>
pisze:

Numer będzie już wtedy inny...
Ale dla siebie? Podejrzewam, że to już czteroślad może być. A nawet jak nie to palnik zrobi swoje i kilo szpachli.
Koła sa nie ruszone, tylko ten tyl. Bylem i ogladalem,
Ale to się na przyrządzie robi, nie na oglądactwo.

tylko zastanawiam
sie  nad kosztem. Cwiartke mozna kupic za 600-1000zl caly tyl.
No jak chcesz, ja bym nie brał i nie chciałbym czymś takim sztukowanym jeździć.
Ale to moje zdanie.

--
Jotte

Data: 2009-11-01 21:13:22
Autor: bartekkr
wycena naprawy
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:hckpgv$pf6$1news.dialog.net.pl...
tylko zastanawiam
sie  nad kosztem. Cwiartke mozna kupic za 600-1000zl caly tyl.
No jak chcesz, ja bym nie brał i nie chciałbym czymś takim sztukowanym jeździć.
Ale to moje zdanie.

Wiesz... ja wole kupic stluczone i naprawic we wlasnym zakrecie niz kupic "piekna nowke niesmigana", ktora byla owiniena wokol slupa ;)

Data: 2009-11-01 21:44:20
Autor: Jotte
wycena naprawy
W wiadomości news:hckq6b$ov1$1news.onet.pl bartekkr <krabar@gmail.com>
pisze:

Wiesz... ja wole kupic stluczone i naprawic we wlasnym zakrecie
Co innego naprawa, co innego przeszczep, a właśiwie protezowanie.

niz kupic "piekna nowke niesmigana", ktora byla owiniena wokol slupa ;)
Przecież takie coś łatwo wykryć.

--
Jotte

Data: 2009-11-02 10:13:48
Autor: Arek (G)
wycena naprawy
pisze:

[...]

Oczywiście, dlatego tyle przystanków jeździ po drogach.

A.

Data: 2009-11-01 21:19:31
Autor: bartekkr
wycena naprawy
[...]

W dodatku poduszki (wszystkie 6) nie ruszone - to sprzedaje pewny czlowiek, znajomy.

Data: 2009-11-01 21:44:49
Autor: Jotte
wycena naprawy
W wiadomości news:hckqhp$q28$1news.onet.pl bartekkr <krabar@gmail.com>
pisze:

No jak chcesz, ja bym nie brał i nie chciałbym czymś takim sztukowanym jeździć.
Ale to moje zdanie.
W dodatku poduszki (wszystkie 6) nie ruszone - to sprzedaje pewny
czlowiek,  znajomy.
Skoro tak - to tak...

--
Jotte

Data: 2009-11-01 20:05:07
Autor: bartekkr
wycena naprawy
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:hckldc$8db$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dla siebie, jako drugie auto.

Data: 2009-11-02 10:33:15
Autor: krzysiek82
wycena naprawy
pisze:

[...]

Sporo przy tym pracy, zawieszenie zapewne ruszone (na bank ruszone) a jak mocno dowiesz się na ramie. Koszt naprawy (fachowej naprawy min 4tyś)

--
krzysiek82

Data: 2009-11-02 10:42:08
Autor: bartekkr
wycena naprawy
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:hcm968$dst$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Gosc mowi, ze zawieszenie nie ruszone i tak tez wyglada. No ale pewnie i tak dopiero pozniej sie to okaze...

Data: 2009-11-02 10:47:00
Autor: krzysiek82
wycena naprawy
bartekkr pisze:
  > Gosc mowi, ze zawieszenie nie ruszone i tak tez wyglada. No ale pewnie i tak
dopiero pozniej sie to okaze...

a na jakiej podstawie tak twierdzi, ma wydruk z badania punktów bazowych na ramie? Bo wiesz mówić można wszystko, poza tym ja bym się nie bawił w coś takiego, widziałem już wiele aut delikatniej pukniętych i szkody były na tyle poważne, że naprawa okazywała sie czasami ekonomicznie nie uzasadniona.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-01 20:02:10
Autor: Arbiter
wycena naprawy

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hckgon$ti1$1news.onet.pl...
http://img.gratka.pl/upload/auto/4866/ogl/e4/b4/12570258562763_D.jpg

tylna lewa ćwiartka do wymiany. Lub najlepiej cała połówka

Data: 2009-11-01 20:05:53
Autor: bartekkr
wycena naprawy
Użytkownik "Arbiter" <niema@hotmail.com> napisał w wiadomości news:hcklvs$106v$1newsread2.aster.pl...

tylna lewa ćwiartka do wymiany. Lub najlepiej cała połówka

Hm, z tego co patrze na allegro to tylna cwiartke albo caly tyl mozna dostac za 600-1000zl...

Data: 2009-11-01 22:22:02
Autor: Pabl_o
wycena naprawy

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hckgon$ti1$1news.onet.pl...
Szanowni panowie eksperci :) Bardzo prosze o porade. W jakiej kwocie mozna sie zamknac z naprawa czegos takiego i czy warto?

Nietrudno policzyc - wstawienie cwiatki to jakies 1500 zl, lakiernik pewnie wezmie za 4 elementy, wiec w zaleznosci od stawki moze wyjsc kolo 1000 zl. Uwazam, ze w 6-7 tys powinienes sie zmiescic. Wez pod uwage, ze takiej naprawy nie uda sie ukryc... jesli jednak bedziesz sprzedawal go kiedy bedzie gowno wart, to i tak nikt nie bedzie specjalnie zwracal uwagi. Zawsze mozesz sie szarpnac na wymiane calej podlogi bagaznika lewa podluznica powinna dac sie odzyskac.

BTW nie wstyd Ci ? Szarpnij sie na jakiegos GSa w tym bedziesz wygladal jak pedzio...

Picasso

Data: 2009-11-01 22:26:45
Autor: bartekkr
wycena naprawy
Użytkownik "Pabl_o" <aaa@aaa.pl> napisał w wiadomości news:hckupq$q$1nemesis.news.neostrada.pl...
BTW nie wstyd Ci ? Szarpnij sie na jakiegos GSa w tym bedziesz wygladal jak pedzio...

Jak juz wczesniej pisalem w innym temacie mam jeszcze ISa nowej generacji, ale chcialbym tez inne auto do tluczenia po miescie. Mam zaufanie do marki i wiem, ze mimo naprawy bedzie to wytrzymale auto, ktorego nie bede cie bal dac np. dziewczynie albo bratu.

wycena naprawy