wycena robocizny - pod³oga korkowa?

Data: 2009-06-18 16:09:22
Autor: Tomek G³owacki
wycena robocizny - pod³oga korkowa?
Witam serdecznie,

Czy kto¶ by³by w stanie podaæ mi "pi razy drzwi" wycenê robocizny
k³adzenia pod³ogi korkowej w mieszkaniu nie surowym? (czyli darcie
starej mozaiki i k³adzenie nowego parkietu korkowego).

Muszê parê kosztów oszacowaæ, a nijak mi to nie idzie - brak danych...

A mo¿e przy okazji - kto¶ poleci³by jak±¶ stronê/portal/blog na której
mo¿na znale¼æ orientacyjne koszty robocizny (z grubsza, jakie¶ wide³ki,
czy ¶rednia z danego miasta - konkretnie Warszawa) na konkretne
czynno¶ci zwi±zane z remontem mieszkania? np. x z³otych/m^2 - g³ad¼
gipsowa, itp. itd.

W³a¶ciwie nawet rz±d wielko¶ci to ju¿ jest jaka¶ informacja....

Czy tak to siê nie da i koniecznie trzeba wykonaæ 2929329 telefonów do
ka¿dego fachowca z osobna? ;)

Pozdr,
Tomek

wycena robocizny - pod³oga korkowa?