"wychowani w pegieerze Adama Michnika"

Data: 2012-08-31 23:27:20
Autor: Lorn
"wychowani w pegieerze Adama Michnika"
[cut - crap]

Spamujesz gwałcąc netykietę. Ech.

Data: 2012-08-31 23:37:25
Autor: mkarwan
"wychowani w pegieerze Adama Michnika"

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k1ra7s$vqe$3usenet.news.interia.pl...
[cut - crap]

Spamujesz gwałcąc netykietę. Ech.

Przyjrzyj sie jego postom.

Data: 2012-09-01 00:05:16
Autor: pluton_
"wychowani w pegieerze Adama Michnika"
Przyjrzyj sie jego postom.

My kurwan mamy ciekawsze zajecia.
Zagladanie w dupe wysylaczom postow i kapowanie zostawiamy tobie.

Nullification

Data: 2012-09-01 01:53:56
Autor: Grzegorz Z.
pluton_ napisał:

Przyjrzyj sie jego postom.

My kurwan mamy ciekawsze zajecia.
Zagladanie w dupe wysylaczom postow i kapowanie zostawiamy tobie.

:))))

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-09-01 14:58:32
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 1 Sep 2012 00:05:16 +0200, pluton_ napisał(a):

Przyjrzyj sie jego postom.

My kurwan mamy ciekawsze zajecia.
Zagladanie w dupe wysylaczom postow i kapowanie zostawiamy tobie.

On ma takie hobby. Uwielbia czytać nagłówki i wysyłać spam na grupę.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-09-01 23:40:48
Autor: leszek niewiadomski
Am 01.09.2012 14:58, schrieb Przemysław M.:
[...]

Cos mi sie zdaje, ze on nie dziala w pojedynke. Ciekawe ile dostaje za spamowanie?
--
ln.

Data: 2012-09-01 01:31:12
Autor: Lorn
W dniu 2012-08-31 23:37, mkarwan pisze:

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
[cut - crap]

Spamujesz gwałcąc netykietę. Ech.

Przyjrzyj sie jego postom.

Przyjrzałem się twoim postom, a może listom? Daj chłopie przykład. Żal.

Data: 2012-09-01 14:57:41
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 31 Aug 2012 23:37:25 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k1ra7s$vqe$3usenet.news.interia.pl...
[cut - crap]

Spamujesz gwałcąc netykietę. Ech.

Przyjrzyj sie jego postom.

Przyjrzałem się twoim. Nie masz nic do powiedzenia oprócz spamu nagłówków.
Za darmochę dam ci poradę: treść znajduje się pod nagłówkiem i na nią
nalezy odpowiadać. Z samego nagłówka nic nie wyczytasz, co najwyżej
dostaniesz wrzodów na dwunastnicy albo cię krew jasna zaleje, że inni
dyskutują a ty nie masz nad tym kontroli.

Data: 2012-09-01 01:30:42
Autor: Grzegorz Z.
Lorn napisał:

[cut - crap]

Spamujesz gwałcąc netykietę. Ech.

Który punkt netykiety?

Proponuję pierdut mnie do killfila jak się nie podoba to co zapodaję.
Przymusu oglądania moich postów nie ma. Majle czasem zmieniam by utrudnić życie mkarwanowi i jemu podobnym, ale
"Grzegorza Z." nigdy. Wystarczy po nicku mnie zablokować i spokój.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-09-01 01:34:49
Autor: Lorn
W dniu 2012-09-01 01:30, Grzegorz Z. pisze:
Lorn napisał:

[cut - crap]

Spamujesz gwałcąc netykietę. Ech.

Który punkt netykiety?

Raczej nie odpisuje na temat, którego wątek dotyczy? Tez się zachowujesz jak dziecko w sklepie z ze słodyczami...

Proponuję pierdut mnie do killfila jak się nie podoba to co zapodaję.
Przymusu oglądania moich postów nie ma.

Do mnie to piszesz? Rozumiem... Koniec tygodnia itp. itd.

Majle czasem zmieniam by utrudnić życie mkarwanowi i jemu podobnym, ale
"Grzegorza Z." nigdy. Wystarczy po nicku mnie zablokować i spokój.

Co ty nie powiesz... Serio?

Data: 2012-09-01 01:37:49
Autor: Grzegorz Z.
"wychowani w pegieerze Adama Michnika"
Lorn napisał:

Do mnie to piszesz?

Tak, nie podobają się moje posty, wrzuć mnie do KF-a.

Co w tym niestosownego?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-09-01 01:39:42
Autor: Lorn
W dniu 2012-09-01 01:37, Grzegorz Z. pisze:
Lorn napisał:

Do mnie to piszesz?

Tak, nie podobają się moje posty, wrzuć mnie do KF-a.

Co w tym niestosownego?

Chyba ci się coś popierdoliło... Sprawdź jeszcze raz komu i co napisałeś.

Data: 2012-09-01 01:42:02
Autor: Grzegorz Z.

Lorn napisał:

Do mnie to piszesz?

Tak, nie podobają się moje posty, wrzuć mnie do KF-a.

Co w tym niestosownego?

Chyba ci się coś popierdoliło... Sprawdź jeszcze raz komu i co napisałeś.

Chyba jednak nie mnie :) --
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-09-01 01:43:48
Autor: Lorn

Lorn napisał:

Do mnie to piszesz?

Tak, nie podobają się moje posty, wrzuć mnie do KF-a.

Co w tym niestosownego?

Chyba ci się coś popierdoliło... Sprawdź jeszcze raz komu i co napisałeś.

Chyba jednak nie mnie :)

Hmm... Mam to szczerze gdzieś...

Data: 2012-09-01 14:55:45
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 31 Aug 2012 23:27:20 +0200, Lorn napisał(a):

[cut - crap]

Spamujesz gwałcąc netykietę. Ech.

A gwałcenie jest karalne! Bierz przykład z mkarwana. On nie gwałci, on
spamuje, trolluje, podpuszcza na Żydów i donosi.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

"wychowani w pegieerze Adama Michnika"