wyciąg elektroniczny w Polbanku

Data: 2009-09-17 08:48:31
Autor: Olgierd
wyciąg elektroniczny w Polbanku
Dostałem wyciąg z polbankowej karty, pocztą, a w stopce adnotacja -- już niedługo będzie e-wyciąg, do pociągnięcia z internetu. Zmiany, zmiany idą...

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-17 11:12:58
Autor: Ya
wyciąg elektroniczny w Polbanku
hehe, ja jakiś czas temu chciałem zrezygnować z otrzymywania papierowego wyciągu - na infolinii byli zaskoczeni, po sprawdzaniu odpowiedzieli, że nie mogę zrezygnować; to samo było w placówce - najpierw przerażenie, później telefon gdzieś tam i ta sama odpowiedź - nie ma takiej możliwości...
Ze zmian to może jeszcze to, że od kilku miesięcy nie odpowiadają na złożoną reklamację - najpierw nie wykonali złożonych zleceń w ogóle, po trzech dniach wykonałem przelewy sam (spóźnione), a po ponad tygodniu od terminu realizacji zaległe zlecenia zostały nagle zrealizowane - tym samym przelewy poszły 2x te same.
Najgorsze, że nawet w zleceniach nie było możliwości ich odwołania. Bank indywidualnych rozwiązań.

Data: 2009-09-17 03:14:28
Autor: luc
On 17 Wrz, 11:12, "Ya" <a...@a.pl> wrote:
[...]

Dorzucę się i ja. Ostatnio wymieniałem kartę (Polbank Era), bo się
ostro wytarła i wiele terminali odmawiało współpracy. Napisałem
reklamację, stara karta została przyjęta, przecięta (co prawda nie
przez pasek magnetyczny, więc rozdarłem ją lekko, by uszkodzić zapis),
a nowa miała przyjśc pocztą. Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy
została zastrzeżona - spróbowałem zapłacić za allegro. Ku mojemu
zdziwieniu - przeszło. Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie
wydawany duplikat o tym samym numerze, więc nie mogliśmy jej
zablokować". Hmmm... a co jeśli ktoś sobie postanowi kupić coś via
net, odczytując mój kod CVV2? "Taka mamy procedurę, inczej tego nie
możemy zrobić". No nic, są smsy powiadamiające, więc w razie czego
będę reagował. W końcu karta dotarła. I tu lekka konsternacja - różni
sie numerem od starej - poprzednia miała 0016 na końcu, a nowa ma
0024. A w systemie - ładnie sobie widnieją... dwie karty - karta
główna (nowy numer) i karta dodatkowa (stary numer). Na szczęście
starą w końcu zablokowali, bo następna próba płacenia w necie się nie
powiodła. Aż się boję dzwonić do nich, by usunęli tę starą z systemu.
A nuż się posypie automatyczna spłata, bądź znów rozlecą się
powiadomienia sms?

p.s. Ale bonus era wciąż jest ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2009-09-17 10:21:47
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700, luc napisał(a):

[...]

Nie dziwne: w takim Citi ;-) jak zamawiasz duplikat, to też masz dokładnie to samo. Ale fakt, że od niedawna po zamówieniu duplikatu blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-17 03:36:04
Autor: luc
On 17 Wrz, 12:21, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej
karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę.

Ok, to rozumiem - w przypadku tego samego numeru. Tylko zwróć uwagę na
ich kombinacje. Wydali mi kartę dodatkową (z nowym numerem, a miał być
taki sam), następnie zrobili z niej główną, a ze starej zrobili
dodatkową. Teraz pytanie, co będzie w momencie wydawania kart(y) z
nowym terminem ważności (juz za rok)? Znając ich, to pewnie prześla mi
dwie... Co prawda w TOiP w pozycji 'Opłata roczna za Kartę Dodatkową'
widnieje kreska, a nie 0 pln, więc wynika z tego, że do KK Polbank Era
kart dodatkowych nie wydają.
Nie chcesz może przedzwonić i z głupia frant zapytać się o karte
dodatkową? Bo ja jestem spalony ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2009-09-17 15:21:58
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700 (PDT), luc napisał(a):

Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie
wydawany duplikat o tym samym numerze, więc nie mogliśmy jej
zablokować".

Taaa, duplikat w Polbanku to nowa karta z nowym numerem. Moja stara
(peknięta na pasku) lezy sobie w szufladzie od ponad pół roku, wystarczył
telefon by zamówić nową.

[...]

I tak będa sobie widnieć, ja pomimo już 2 maili w sprawie usunięcia starej
i upłynięciu paru miesięcy widze ją nadal. Ciekawe co będzie jak wymienie
kolejny raz ze względu na cacheback :).

--
Kojer

Data: 2009-09-19 22:28:51
Autor: b.s.

"Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> wrote in message news:pan.2009.09.17.08.48.30rudak.org...
Dostałem wyciąg z polbankowej karty, pocztą, a w stopce adnotacja -- już
niedługo będzie e-wyciąg, do pociągnięcia z internetu.
Już można zamawiać, trzeba zadzwonić na infolinię, zalogować się przez telekod (wczesniej podaj numer karty) i powiedzieć człowiekowi, że chce się zmienić.
Możliwość dostarczania do skrzynki w Polbank24 lub na email.
Ja przed chwilą zrezygnowałem ze wszystkich wyciągów papierowych, nie tylko z KK, ale i z konta.

wyciąg elektroniczny w Polbanku