Data: 2009-09-17 08:48:31 | |
Autor: Olgierd | |
wyciąg elektroniczny w Polbanku | |
Dostałem wyciąg z polbankowej karty, pocztą, a w stopce adnotacja -- już niedługo będzie e-wyciąg, do pociągnięcia z internetu. Zmiany, zmiany idą...
-- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <== |
|
Data: 2009-09-17 11:12:58 | |
Autor: Ya | |
wyciąg elektroniczny w Polbanku | |
hehe, ja jakiś czas temu chciałem zrezygnować z otrzymywania papierowego wyciągu - na infolinii byli zaskoczeni, po sprawdzaniu odpowiedzieli, że nie mogę zrezygnować; to samo było w placówce - najpierw przerażenie, później telefon gdzieś tam i ta sama odpowiedź - nie ma takiej możliwości...
Ze zmian to może jeszcze to, że od kilku miesięcy nie odpowiadają na złożoną reklamację - najpierw nie wykonali złożonych zleceń w ogóle, po trzech dniach wykonałem przelewy sam (spóźnione), a po ponad tygodniu od terminu realizacji zaległe zlecenia zostały nagle zrealizowane - tym samym przelewy poszły 2x te same. Najgorsze, że nawet w zleceniach nie było możliwości ich odwołania. Bank indywidualnych rozwiązań. |
|
Data: 2009-09-17 03:14:28 | |
Autor: luc | |
wyciąg elektroniczny w Polbanku | |
On 17 Wrz, 11:12, "Ya" <a...@a.pl> wrote:
hehe, ja jakiś czas temu chciałem zrezygnować z otrzymywania papierowego wyciągu - na infolinii byli Dorzucę się i ja. Ostatnio wymieniałem kartę (Polbank Era), bo się ostro wytarła i wiele terminali odmawiało współpracy. Napisałem reklamację, stara karta została przyjęta, przecięta (co prawda nie przez pasek magnetyczny, więc rozdarłem ją lekko, by uszkodzić zapis), a nowa miała przyjśc pocztą. Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy została zastrzeżona - spróbowałem zapłacić za allegro. Ku mojemu zdziwieniu - przeszło. Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie wydawany duplikat o tym samym numerze, więc nie mogliśmy jej zablokować". Hmmm... a co jeśli ktoś sobie postanowi kupić coś via net, odczytując mój kod CVV2? "Taka mamy procedurę, inczej tego nie możemy zrobić". No nic, są smsy powiadamiające, więc w razie czego będę reagował. W końcu karta dotarła. I tu lekka konsternacja - różni sie numerem od starej - poprzednia miała 0016 na końcu, a nowa ma 0024. A w systemie - ładnie sobie widnieją... dwie karty - karta główna (nowy numer) i karta dodatkowa (stary numer). Na szczęście starą w końcu zablokowali, bo następna próba płacenia w necie się nie powiodła. Aż się boję dzwonić do nich, by usunęli tę starą z systemu. A nuż się posypie automatyczna spłata, bądź znów rozlecą się powiadomienia sms? p.s. Ale bonus era wciąż jest ;-) pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi... |
|
Data: 2009-09-17 10:21:47 | |
Autor: Olgierd | |
wyciąg elektroniczny w Polbanku | |
Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700, luc napisał(a):
Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy została zastrzeżona - spróbowałem Nie dziwne: w takim Citi ;-) jak zamawiasz duplikat, to też masz dokładnie to samo. Ale fakt, że od niedawna po zamówieniu duplikatu blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę. -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <== |
|
Data: 2009-09-17 03:36:04 | |
Autor: luc | |
wyciąg elektroniczny w Polbanku | |
On 17 Wrz, 12:21, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700, luc napisał(a):Ok, to rozumiem - w przypadku tego samego numeru. Tylko zwróć uwagę na ich kombinacje. Wydali mi kartę dodatkową (z nowym numerem, a miał być taki sam), następnie zrobili z niej główną, a ze starej zrobili dodatkową. Teraz pytanie, co będzie w momencie wydawania kart(y) z nowym terminem ważności (juz za rok)? Znając ich, to pewnie prześla mi dwie... Co prawda w TOiP w pozycji 'Opłata roczna za Kartę Dodatkową' widnieje kreska, a nie 0 pln, więc wynika z tego, że do KK Polbank Era kart dodatkowych nie wydają. Nie chcesz może przedzwonić i z głupia frant zapytać się o karte dodatkową? Bo ja jestem spalony ;-) pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi... |
|
Data: 2009-09-17 15:21:58 | |
Autor: Robert Kois | |
wyciąg elektroniczny w Polbanku | |
Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700 (PDT), luc napisał(a):
Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie Taaa, duplikat w Polbanku to nowa karta z nowym numerem. Moja stara (peknięta na pasku) lezy sobie w szufladzie od ponad pół roku, wystarczył telefon by zamówić nową. Hmmm... a co jeśli ktoś sobie postanowi kupić coś via I tak będa sobie widnieć, ja pomimo już 2 maili w sprawie usunięcia starej i upłynięciu paru miesięcy widze ją nadal. Ciekawe co będzie jak wymienie kolejny raz ze względu na cacheback :). -- Kojer |
|
Data: 2009-09-19 22:28:51 | |
Autor: b.s. | |
wyciąg elektroniczny w Polbanku | |
"Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> wrote in message news:pan.2009.09.17.08.48.30rudak.org... Dostałem wyciąg z polbankowej karty, pocztą, a w stopce adnotacja -- jużJuż można zamawiać, trzeba zadzwonić na infolinię, zalogować się przez telekod (wczesniej podaj numer karty) i powiedzieć człowiekowi, że chce się zmienić. Możliwość dostarczania do skrzynki w Polbank24 lub na email. Ja przed chwilą zrezygnowałem ze wszystkich wyciągów papierowych, nie tylko z KK, ale i z konta. |