wyciąg elektroniczny w Polbanku

Data: 2009-09-19 22:28:51
Autor: b.s.
wyciąg elektroniczny w Polbanku

"Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> wrote in message news:pan.2009.09.17.08.48.30rudak.org...
Dostałem wyciąg z polbankowej karty, pocztą, a w stopce adnotacja -- już
niedługo będzie e-wyciąg, do pociągnięcia z internetu.
Już można zamawiać, trzeba zadzwonić na infolinię, zalogować się przez telekod (wczesniej podaj numer karty) i powiedzieć człowiekowi, że chce się zmienić.
Możliwość dostarczania do skrzynki w Polbank24 lub na email.
Ja przed chwilą zrezygnowałem ze wszystkich wyciągów papierowych, nie tylko z KK, ale i z konta.

wyciąg elektroniczny w Polbanku