wyciąg kuchenny 'etapami'

Data: 2010-01-24 23:55:07
Autor: yapann
wyciąg kuchenny 'etapami'
co musze przewidzieć (prócz miejsca w zabudowie), aby wyciąg kuchenny domontować w przyszłości (tz kiedy budżet wydoli na jego zakup) - czy doprowadzenie do komina jakieś zaślepione (+ zasilanie) to wszysytko?

Mam ciągle wątpliwość, czy rzeczywiście potrzebuję wyciągu (zważywszy na to co innego mogę kupić za >2 koła), a nie chciałabym zamykać sobie drzwi na okoliczość gdy jednak odkryję taką konieczność

Data: 2010-01-25 04:52:51
Autor: Prawusek
wyciąg kuchenny 'etapami'
"yapann" <yapann@odwa.pl> wrote in message
[...]

Wystarczy kupić płytę pilśniową okleinowaną tak jak meble kuchenne i zrobić
okap z wylotem do komina. Tanio i skutecznie.

Data: 2010-01-25 08:46:28
Autor: wolim
wyciąg kuchenny 'etapami'

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Wystarczy kupić płytę pilśniową okleinowaną tak jak meble kuchenne i zrobić
okap z wylotem do komina. Tanio i skutecznie.

I po roku się porozłazi od pary.

Już nawet nie wspomnę o walorach estetycznych takiego rozwiązania

Data: 2010-01-25 02:04:41
Autor: Kudlaty
wyciąg kuchenny 'etapami'
On 25 Sty, 08:46, "wolim" <n...@tutaj.pisz> wrote:
U ytkownik "Prawusek" <prawu...@interia.pl> napisa

> Wystarczy kupi p yt pil niow okleinowan tak jak meble kuchenne i
> zrobi
> okap z wylotem do komina. Tanio i skutecznie.

I po roku si poroz azi od pary.

Ju nawet nie wspomn o walorach estetycznych takiego rozwi zania

 To zalezy od tego na jakiej wysokosci nad garami bedzie ta plyta

Data: 2010-01-25 11:32:19
Autor: Prawusek
wyciag kuchenny 'etapami'
"Kudlaty" <pawel.prusinski@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Ju nawet nie wspomn o walorach estetycznych takiego rozwi zania

 To zalezy od tego na jakiej wysokosci nad garami bedzie ta plyta

Nie tylko, a sa tez na preszpanie...

Data: 2010-01-25 11:01:11
Autor: Prawusek
wyciąg kuchenny 'etapami'

"wolim" <nie@tutaj.pisz> wrote in message

> [...]

I po roku się porozłazi od pary.

Już nawet nie wspomnę o walorach estetycznych takiego rozwiązania

Wystarczy zaimpregnować. Taniej niż z nierdzewki. A kształt i wymiary takie
jak lubią baby jędze...

Data: 2010-01-25 18:07:05
Autor: Marek Dyjor
wyciąg kuchenny 'etapami'
Prawusek wrote:
[...]

a meble kuchenne można zrobić z desek i cegieł

tapczan z desek po szalunkach

na podłoge położyć folię budowlaną itp...

nie każdy chce mieszkać jak ty w norze.

Data: 2010-01-26 16:26:46
Autor: RobertP.
wyciÂąg kuchenny 'etapami'
On Mon, 25 Jan 2010 18:07:05 +0100, Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl>  wrote:

a meble kuchenne można zrobić z desek i cegieł

W zasadzie to moĹźna. Np.  http://www.muratordom.pl/kuchnie/aranzacje/para-murowana,6438_4080.htm
Widziałem rĂłwnieĹź na Ĺźywo bardzo ładne realizacje (oczywiście nie szafki  wiszące).
Jak patrzę na większość tych hiper-duper szklano-metalowych okapĂłw to mnie  (estetycznie) odrzuca (oczywiście kwestia gustu i tego jak pozostała część  kuchni jest/będzie zaaranĹźowana).

RobertP.

Data: 2010-01-27 16:45:16
Autor: Marek Dyjor
wyciÂąg kuchenny 'etapami'
<mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

a meble kuchenne można zrobić z desek i cegieł

W zasadzie to moĹźna. Np.
http://www.muratordom.pl/kuchnie/aranzacje/para-murowana,6438_4080.htm
Widziałem również na żywo bardzo ładne realizacje (oczywiście nie
szafki wiszące).

no jak ktoś lubi klimaty rustykalne to OK.

ja nie lubię.

Data: 2010-01-25 09:53:37
Autor: Krzysztof 45
wyciąg kuchenny 'etapami'
yapann napisał(a):
co musze przewidzieć (prócz miejsca w zabudowie), aby
wyciąg kuchenny domontować w przyszłości
Zamontuj teraz, póki to wszystko nowe, potem to juz Ci sie
nie będzie chciało.
Choć może szybko osadzający sie tłusty syf na meblach i innych przedmiotach zmusi Cie do zamontowania.
--
Krzysiek

Data: 2010-01-26 11:58:31
Autor: Koteczek
wyciąg kuchenny 'etapami'
yapann wrote:
[...]

zasilanie na wysokosci konca szafek (czyli nie bedzie widac gniazdka), przewod kominowy to grosze (plastikowy jesli nie widac bedzie go, albo z nierdzewki jesli na widoku). Wyciag jest potrzebny, gotujesz kalafior to wiesz jak w domu capi? Jakby ktos zrobil cos w WC. Gazowe kucheniki dodatkowo produkuja substancje smoliste, tlusty syf i zawsze troche wywalisz do komina (ale nie wszystko). W zimie gotujesz makaron i nie masz nadmiaru wilgoci w domu itd. 2000 za okap? Sa i po 500 i to ladne.

Data: 2010-01-27 00:47:17
Autor: yapann
wyciąg kuchenny 'etapami'
"Koteczek" <nie@spamowac.org> wrote in message news:hjmihp$17r$1nemesis.news.neostrada.pl...
2000 za okap? Sa i po 500 i to ladne.

no fakt, znalazałm wyciąg, który wyciągnie ode mnie tylko 4 stówy z gorszem :_)
dzięki za dysputę.

Data: 2010-01-27 16:47:42
Autor: Marek Dyjor
wyciąg kuchenny 'etapami'
yapann wrote:
[...]

radzę jednak zwrócić uwagę na wydajność maksymalną.

im ma większa tym wiesza szansa że na pierwszym biegu będzie jeszcze efektywny i cichy a na drugim będzie super efektywny i nie upierdliwie głośny.

Niestety jak kupisz okap a mała wydajności beziesz musiał go puszczać na full i będzie hałas jak w wentylatorowi.

Data: 2010-01-28 02:06:08
Autor: yapann
wyciąg kuchenny 'etapami'
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:hjpn76$tsd$1news.onet.pl...

Niestety jak kupisz okap a mała wydajności beziesz musiał go puszczać na full i będzie hałas jak w wentylatorowi.

przynam że z dwoja złego, wolę żeby ryczał ale wyciągał. Wszak to jednak tylko odcinek czasu, (a kolumny do wieży i tak w planie ;) )
znalazłam okap za 4 stówy z groszem - wyjdzie w 'praniu'.

wyciąg kuchenny 'etapami'