wyciąg z konta Raiffeisen Polbank

Data: 2013-11-15 16:14:53
Autor: marcin_
wyciąg z konta Raiffeisen Polbank
Dokonuje zakupów w systemie PayU z allegro, co miesiąc drukuje sobie wyciąg z konta własnie z którego płacę za te zakupy, w opisie transakcji mam tylko nr karty oraz "PayU Allegro, Poznań" i tu moje pytanie czy moge w jakis sposób drukowac te wyciągi żebym miał więcej danych? np? numer aukcji?
PNP

Data: 2013-11-16 09:29:53
Autor: xbartx
Dnia Fri, 15 Nov 2013 16:14:53 +0100, marcin_ napisał(a):

[...]

To nie jest wina Rajfiego, Polbanku czy też np Aliora, to po prostu dziadostwo allegro, które taki opis transakcji daje, że nic nie wiadomo. Ciekawe kiedy ktoś się w końcu zreflektuje i będzie to zrobione porządnie czyli coś w stylu "PayU*allegro*nr transakcji*nick"

Xenocide

wyciąg z konta Raiffeisen Polbank