[eurobank] - wyciągi w formie elektronicznej.

Data: 2009-06-21 08:04:08
Autor: Kamil Jońca
[eurobank] - wyciągi w formie elektronicznej.

W TOiP jest odpowiednia pozycja, ale jakoś nic więcej nie udało mi się
znaleźć (w szczególności jak to zamówić).
Ktoś wie może coś więcej:
- jak się to zamawia
- jakie informacje to zawiera (np. czy zawiera numery zakończonych
lokat?)
KJ

--
DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
     crashes, usually just before saving a massive project.  Easily cured by

Data: 2009-06-21 09:04:31
Autor: xbartx
[eurobank] - wyciągi w formie elektronicznej.
On Sun, 21 Jun 2009 08:04:08 +0200
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

[...]

A to nie jest czasem tak, sobie gdybam, Ĺźe co tam sobie z systemu
wygenerujesz to po prostu jest wyciągiem?

Xenocide

Data: 2009-06-21 09:33:21
Autor: Kamil Jońca
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

[...]

A to nie jest czasem tak, sobie gdybam, że co tam sobie z systemu
wygenerujesz to po prostu jest wyciągiem?

Zdaje się, że wyciąg musi spełniać pewne warunnki (kolejne numerowanie,
itp) Nie każde zestawienie operacji jest wyciągiem. Ale może faktycznie
o to chodzi. No cóż, zapytam ich.

KJ

--
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2009-06-21 10:51:12
Autor: krzysztofsf
Kamil Jońca pisze:
[...]

Wyciagi identyczne z drukowanymi - kilka dni po zakonczeniu miesiaca, odsobno dla kazdego rachunku.
Lokat na nich nie ma - jedynie operacje zalozenia i powrotu pieniedzy jako transakcje na koncie.

Data: 2009-06-21 10:55:55
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 21 Jun 2009 08:04:08 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

W TOiP jest odpowiednia pozycja, ale jakoś nic więcej nie udało mi się
znaleźć (w szczególności jak to zamówić).
Ktoś wie może coś więcej:
- jak się to zamawia

Szczerze mówiąc nie pamietam, przy zakładaniu konta podałem maila i na
niego przychodzą pdfy (oddzielny dla każdego konta).

- jakie informacje to zawiera (np. czy zawiera numery zakończonych
lokat?)

Data realizacji, data księgowania, opis, kwota i saldo po operacji.
Niestety numer lokaty pojawia się tylko przy kapitalizacji odsetek. Koniec
lokaty ma w opisie "Zakończenie lokaty". --
Kojer

Data: 2009-06-21 13:59:34
Autor: Kamil Jońca
Robert Kois <kojer@hell.pl> writes:

Dnia Sun, 21 Jun 2009 08:04:08 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Data realizacji, data księgowania, opis, kwota i saldo po operacji.
Niestety numer lokaty pojawia się tylko przy kapitalizacji odsetek. Koniec
lokaty ma w opisie "Zakończenie lokaty".

Dzięki.

KJ

--
Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

[eurobank] - wyciągi w formie elektronicznej.