wycięcie brzozy na działce rekreacyjnej

Data: 2010-11-14 13:12:44
Autor: Tadeusz
wycięcie brzozy na działce rekreacyjnej

Użytkownik "Grześ " <athlonek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibodc0$h1i$1inews.gazeta.pl...
Witam! Mam pytanie czy na wycięcie brzozy ok 15 letniej potrzeba zezwolenia?
Gdzie takie zezwolenie się załatwia? Czy to coś kosztuje?

Chodzi o brzózkę na działce rekreacyjnej. Mam obawę że wichura ją przewróci
albo na sąsiednią działkę, albo na domek rekreacyjny (bez-fundamentowy).

pozdr
Grzesiu

--

W dzisiejszym pokręconym świecie wycięcie drzewa, krzewów a nawet zlikwidowanie kawałka swojego trawnika wymaga pozwolenia.
Można teoretycznie uzyskać się w gminie lub w specjalnych sprawach u konserwatora zabytków

Aż dziwne, że znajdują się jeszcze chętni do sadzenia drzew i krzewów na swojej działce.

wycięcie brzozy na działce rekreacyjnej